Zeur hier over je slotje en andere SHO-feedback...quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moet zijn # 116. Kan een admin dat ff veranderen?
Ik wil helemaal geen slotje.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Zeur hier over je slotje en andere SHO-feedback...
hahaquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Winkie is door Ma Isarin gevoodooficeerd. Waarschijnlijk zit de boze geest van Marlon er in en wil hij iedereen die met Phrommlemansz te maken heeft uit de weg ruimen. Of de boze geest van een kankerpiet die boos is over Romeo's doelpunt: hooligantweetie.
Ik ben ook wel eens lezzievriendelijk! .... eigenlijk meestal altijd wel......quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
jeetje w_i_v wat een OP.... had ik niet verwacht van je....
Die wil je inderdaad s'nachts of overdag niet in je huis tegenkomen.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:46 schreef soapie het volgende:
Wat een enge grijns heeft Joost op die foto. Ja ik weet het hij IS eng!!!!! Hoewel ik hem bij Tien voor Taal wel mee vond vallen.....
quote:.... .. . .-. / ... .--. .-. . . -.- - / .-.. .- / -.-. .-.. .- .. .-. . /
.--- . / --. .- .- - / . .-. .- .- -. / .--- . / --. .- .- - / . .-. .- .- -.
ze konden Romeo ook uitnodigen bij wie van de drie...quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit 'm:
[afbeelding]
Gyman jr is via ivf verwekt, maar ik heb zo langzamerhand het idee dat de reageerbuis een paar keer in het slijk is gevallen of dat Victor niet alle sporen van spasmoditis heeft weggehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:04 schreef Viking84 het volgende:
oh ja, even een vraag: hoe komt renee aan gyman? ja van gyman senior, maar aangezien zij lesbisch is? IVF of hebben ze het echt gedaan?![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:23 schreef babette21 het volgende:
btw ik had vanochtend in de file even een brainwave:
de erfenis van Arthur, die is toch nog niet vrijgekomen?!?
lijkt me namelijk een prachtige aanleiding voor Sid om even onrust te komen stoken
* Babette gaat Youssef bellen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |