abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25012181
Jawel!
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_25012208

Hugo en zijn fantasietjes;) (ONM, WO. 09-02-2005)

Lisette wordt deze keer niet afgebekt door Bettina, maar door Fons... (ONM, WO. 09-02-2005)

Schuilt er een komiek in dokter Richter? (ONM, WO. 09-02-2005)

Romeo is geen Romario... (ONM, WO. 09-02-2005)

Déjà vu...
pi_25012213
Moet zijn # 116. Kan een admin dat ff veranderen?
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:25:13 #4
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25012216
't is #116...
pi_25012246
Ja, Betje, ik weet het al.....
pi_25012294
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moet zijn # 116. Kan een admin dat ff veranderen?
Zeur hier over je slotje en andere SHO-feedback...
pi_25012332
quote:
Ik wil helemaal geen slotje.....
pi_25012458
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Winkie is door Ma Isarin gevoodooficeerd. Waarschijnlijk zit de boze geest van Marlon er in en wil hij iedereen die met Phrommlemansz te maken heeft uit de weg ruimen. Of de boze geest van een kankerpiet die boos is over Romeo's doelpunt: hooligantweetie.
haha
* Wup hates posting in een gesloten topic;(
pi_25012581
Zie ik dat nou goed? Wup die om mijn reactie lacht?
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:43:22 #10
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25012603
jeetje w_i_v wat een OP.... had ik niet verwacht van je....
don't give me that fucking bullshit
pi_25012638
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
jeetje w_i_v wat een OP.... had ik niet verwacht van je....
Ik ben ook wel eens lezzievriendelijk! .... eigenlijk meestal altijd wel......
pi_25012661
Wat een enge grijns heeft Joost op die foto. Ja ik weet het hij IS eng!!!!! Hoewel ik hem bij Tien voor Taal wel mee vond vallen.....
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:49:36 #13
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25012715
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:46 schreef soapie het volgende:
Wat een enge grijns heeft Joost op die foto. Ja ik weet het hij IS eng!!!!! Hoewel ik hem bij Tien voor Taal wel mee vond vallen.....
Die wil je inderdaad s'nachts of overdag niet in je huis tegenkomen.....
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:00:39 #14
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25012911
De grote vraag is: Is Winkie wel wie die zegt dat ie is?!?!
quote:
.... .. . .-. / ... .--. .-. . . -.- - / .-.. .- / -.-. .-.. .- .. .-. . /
.--- . / --. .- .- - / . .-. .- .- -. / .--- . / --. .- .- - / . .-. .- .- -.
pi_25013090
Winkie zegt:

"Herken de Romeo!"
pi_25013197
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Winkie zegt:

"Herken de Romeo!"
Volgens mij is dit 'm:

woensdag 9 februari 2005 @ 22:20:55 #17
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25013323
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:14 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Volgens mij is dit 'm:

[afbeelding]
ze konden Romeo ook uitnodigen bij wie van de drie...
pi_25014010
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:14 schreef Iwan1976 het volgende:

Volgens mij is dit 'm:

[afbeelding]
Romeo speelt bij FC Knudde?
pi_25015235
Gyman sr. & Bob stonden net bij Papaul te zingen...
  donderdag 10 februari 2005 @ 01:04:56 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_25016738
Ik vind Joost wel schattig

oh ja, even een vraag: hoe komt renee aan gyman? ja van gyman senior, maar aangezien zij lesbisch is? IVF of hebben ze het echt gedaan?

ik heb het gevoel dat ik deze vraag al eerder gesteld heb, maar goed...
Niet meer actief op Fok!
pi_25016833
Ik heb gehoord dat Sander Foppele een vaste acteur van de cast wordt. In ieder geval zijn biografie vanaf maart op de site staan, en krijgt hij weer een plaatstje in de leader. Iemand die ik ken was vandaag bij de studio`s van ONM en heeft daar Eric Bouwman en Jasmine Sendar met Sander Foppele gezien. Ze vroeg hem of hij nog wel bleef en hij zei: Deze keer wel ja.

Of het waar is, weet ik niet maar het zal wel.
pi_25017220
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 01:04 schreef Viking84 het volgende:
oh ja, even een vraag: hoe komt renee aan gyman? ja van gyman senior, maar aangezien zij lesbisch is? IVF of hebben ze het echt gedaan?
Gyman jr is via ivf verwekt, maar ik heb zo langzamerhand het idee dat de reageerbuis een paar keer in het slijk is gevallen of dat Victor niet alle sporen van spasmoditis heeft weggehaald.
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:11:45 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25018975
Gyman werd eerst alleen maar ingeschakelt als donor, maar later kregen ze echt wat met elkaar.
Dit was voor Irene de aanleiding om haar biezen te pakken....
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:23:24 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25019070
btw ik had vanochtend in de file even een brainwave:
de erfenis van Arthur, die is toch nog niet vrijgekomen?!?
lijkt me namelijk een prachtige aanleiding voor Sid om even onrust te komen stoken

* Babette gaat Youssef bellen......
pi_25019315
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:23 schreef babette21 het volgende:
btw ik had vanochtend in de file even een brainwave:
de erfenis van Arthur, die is toch nog niet vrijgekomen?!?
lijkt me namelijk een prachtige aanleiding voor Sid om even onrust te komen stoken

* Babette gaat Youssef bellen......
dat zou nou eens idd een leuk lijntje kunnen worden...
pi_25019342
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:11 schreef babette21 het volgende:
Gyman werd eerst alleen maar ingeschakelt als donor, maar later kregen ze echt wat met elkaar.
Dit was voor Irene de aanleiding om haar biezen te pakken....
Toen Irene er achterkwam duwde ze Renee omver, dat was echt lachen...
Ik vondt het wel leuk toen Renee die kinderwens kreeg dat ze ging baby kleertjes jatten, toen werd ze gepakt
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:54:44 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25019416
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:47 schreef haagse_elfje het volgende:
Toen Irene er achterkwam duwde ze Renee omver, dat was echt lachen...
Ik vondt het wel leuk toen Renee die kinderwens kreeg dat ze ging baby kleertjes jatten, toen werd ze gepakt
daar kan ik me dan weer niks van herinneren [weet alleen die nachtmerrie met dat varken nog]
maar dat komt vooral omdat ik Renee al 10 jaar totaal niet interessant vind.
het lijntje met Kennard was helemaal top, maar sindsdien is 't vooral nietszeggende beeldvulling

[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 10-02-2005 11:06:43 ]
pi_25019584
TVP
pi_25022198
quote:
ARAM HEEFT GEEN TIJD VOOR TRANEN

In Duitsland is hij Der Holländer uit de krimi Die Wache, in Nederland moet Aram van de Rest (28) zijn naam nog vestigen.

"Ik ben best een strebertje", bekent de acteur uit Onderweg naar Morgen, wiens moeder, actrice Josine van Dalsum, niet lang meer te leven heeft.

De koffers zijn nog maar net uitgepakt en de indrukken van de reis nog lang niet verwerkt, maar het werk roept alweer. Op de set van de soap ONM (Onderweg naar Morgen) moet Aram van de Rest, als de hardvochtige arts Chris Vroman, vol aan de bak.

Bladzijden vol dialogen laten geen tijd over om de emotionele familiereis door Amerika, per trein van oost naar west, te overdenken. Nog één keer samen op reis was de vurige wens van zijn moeder, Josine van Dalsum (56), bij wie vorig jaar twee inoperabele hersentumoren werden ontdekt, juist toen ze longkanker had overwonnen.

De verhaallijn, waarin Chris Vroman vertelt over zijn overleden moeder, kwam voor Aram van de Rest afgelopen herfst wel erg dichtbij. "Maar dat is dan niet míjn moeder over wie ik vertel", zegt de acteur stoer, "dat is de moeder van Chrís. Ik heb geleerd privé en werk te scheiden."

Hij moest wel. Privé en werk hebben thuis altijd door elkaar heen gelopen. Als peuter al, toen zijn vader John van de Rest hem liet debuteren in Sesamstraat, dat senior toen regisseerde. Maar ook later, bij de populaire Duitse krimi Die Wache. "Ik was het zoontje van de baas", zegt Aram van de Rest over de politieserie die zijn vader halverwege de jaren 90 voor Endemol in Duitsland opzette. Heel het gezin woonde toen in Keulen én werkte bij Die Wache: John was er regisseur, Josine scenariste, Aram was acteur en zijn vier jaar oudere halfzus Thijsje, die tegenwoordig in Amsterdam bij de Dierenambulance werkt, was regie-assistente.

"De afgunst van collega-acteurs was voelbaar", zegt Aram van de Rest over zijn eerste jaar in Keulen. "Ik werd door hen hard aangepakt. Terecht, want ik kende bijna geen woord Duits. Ik had een vreselijk accent, erger dan Rudi Carrell. Ik liet me echter niet kennen, nam spraaklessen. Zo heb ik het respect gewonnen: door keihard te werken."

Hij speelde in 174 episodes van de politiereeks, die in 2003 door zender RTL werd stopgezet. Einde carrière, dacht Aram, wiens ouders toen al terug in Amsterdam waren. Zelf is hij nog steeds Duits ingezetene. Met zijn Duitse vriendin, de actrice Andrea Suwa, heeft hij in Keulen een nieuw appartement gekocht. Of zijn toekomst daar ook ligt, durft Van de Rest niet te zeggen. "Voorlopig niet", meldt hij. "RTL heeft nog nieuwe afleveringen van Die Wache op de plank liggen. Zolang die niet zijn uitgezonden, weerhoudt dat producenten ervan mij te contracteren. Sowieso al hoor, want velen maken alleen nog maar reality-series. Ze bereiken daar evenveel kijkers mee, zonder er acteurs voor te hoeven betalen. Zo wordt drama schaars. Gewoon een geldkwestie."

Bij 19 van de 20 rollen gaat het om Duitsers. Dan blijkt zijn Nederlandse accent een sta-in-de-weg. Ten onrechte, vindt Van de Rest. "Ik ben fonetisch ingesteld. Met hulp van een vocal coach kan ik heel Duits klinken. Maar producenten willen daar niet aan. Zij vinden dat toch een beperking."

Hé guck mal, der Holländer aus Die Wache werd op straat geroepen, maar ondertussen zat Van de Rest gewoon in de WW. Het vooruitzicht op een bijstandsuitkering stond hem niet erg aan. "In Duitsland moet je dan elk baantje dat ze je aanbieden accepteren. Ingenieurs halen het vuilnis op."

Vier maanden heeft dat angstbeeld geduurd. Toen werd hij gevraagd voor de kindermusical Dolfje Weerwolfje, waarvan hij bijna 150 voorstellingen speelde. Vervolgens gingen de deuren open bij ONM.

Aram van de Rest hoefde voor de rol van Chris Vroman geen auditie te doen. "Het is heel leuk om een klootzak te zijn", zegt de acteur over het personage dat hij al een jaar speelt. Hij voelt zich thuis bij ONM. "Omdat het erop of eronder is voor de serie, is ieders inzet heel hoog. Daar houd ik van. Het is een beetje de Duitse mentaliteit. Professioneel. Het interesseert me niet of men zegt dat ik aardig ben of niet. Als ze maar nooit zeggen: met die jongen valt niet te werken."

Anders dan bij veel soapies is bij Van de Rest de drijfveer niet: beroemd worden. "Ik wil goed zijn en beter worden. Dan komt de roem vanzelf", zegt de jonge acteur, die in de verte afstamt van toneelgrootheid Albert van Dalsum. Van de Rest is opgegroeid met televisie en theater. "Ik weet niet beter dan dat ik dit moet doen. En ik vind het fantastisch."

Van de Rests spel is in de ogen van zijn regisseurs kennelijk zo verdienstelijk dat gastrollen de vorm van vaste rollen aannemen. Nu bij ONM, eerder bij Die Wache. Van de Rest speelde in de politieserie een drugsverslaafde die een agente gijzelde en in brand dreigde te steken. Van de invulling die hij aan die rol gaf waren de schrijvers, zegt Van de Rest, zo onder de indruk dat ze hem in de serie schreven als afgekickte junk en agent in opleiding Daniël van Eck. Die naam verklaarde meteen zijn Nederlandse accent.

"Ik ben best een strebertje", bekent Van de Rest. Toen zijn vader bij Endemol Duitsland het veld moest ruimen voor een vrouw, meldde de directeur zich bij hem met: Ik hoop niet dat mijn beslissing invloed heeft op jou. Ook toen wist Aram van de Rest werk van privé te scheiden. "Ik probeer altijd professioneel te zijn", zegt de acteur zelfverzekerd.

Af en toe slipt er door zijn Nederlands nog een Ach so, maar daar werkt hij aan, zegt hij. Hij meldt ook dat hij pas nu het gevoel heeft dat hij volwassen begint te worden. "Nu mijn moeder in de laatste fase van haar leven is, besef ik dat het leven vergankelijk is."

Over de tragedie van zijn moeder zegt Aram van de Rest: "Ik kan het aan door het te accepteren en me niet af te vragen waarom, want er is geen waarom. De dood overkomt ons allemaal en bij de één is dat al vroeg. Of dat rechtvaardig is, weet ik niet. Daar moet je ook niet over nadenken, want dan leef je niet. Je moet nú leven. Dat heeft mijn moeder mij geleerd. Dus dat doe ik ook."

BRON: Algemeen Dagblad
Aram debuteerde in Sesamstraat.
pi_25022342

Sander Foppele:
"Babette, speciaal voor jou kom ik vanaf maart weer terug in ONM;)
En niet omdat m'n carrière geflopt is!"

FOTO: Algemeen Dagblad
  donderdag 10 februari 2005 @ 13:14:32 #31
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25022433
Sterk artikel! Het ontbreekt hem niet aan zelfvertrouwen

Iwan, Foppele-foto mag van de server...
't is al erg genoeg dat ie straks weer dagelijks op de buis is
't zou wel heel grappig zijn als ie echt 'n quote in 't AD aan mij zou richten hihi
pi_25022799
Komt Sander echt weer terug?
pi_25023060
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Airelle het volgende:
Komt Sander echt weer terug?
En hopelijk neemt hij ook nog een paar Joego's mee, want er is een co-assistentenoverschot.
pi_25023096
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander Foppele:
"Babette, speciaal voor jou kom ik vanaf maart weer terug in ONM;)
En niet omdat m'n carrière geflopt is!"
haha, en die foto ook:)
* Wup verzoekt Babette de quote/artikel waarin Sander beweert topacteur te zijn nogmaals te plaatsen
  donderdag 10 februari 2005 @ 15:00:12 #35
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25023923
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:01 schreef Wup het volgende:
* Wup verzoekt Babette de quote/artikel waarin Sander beweert topacteur te zijn nogmaals te plaatsen
op eigen risico....
quote:
Drie jaar geleden was SANDER FOPPELE een populaire soapie, maar na "Onderweg naar Morgen" wist hij geen grote rol meer te krijgen. Toch vindt hij zichzelf een van de Nederlands beste topacteurs. "Ik ken maar drie jongens die beter zijn dan ik". In de acteerwereld is men verbijsterd door zoveel arrogantie, die nergens op gebaseerd lijkt...

Ik wil een soort Rutger Hauer worden. Ik wil dat iedereen me in Nederland kent als de acteur die succesvol is in het buitenland.
Gepaste bescheidenheid is Sander Foppele (27) vreemd.
En dat, terwijl hij slechts anderhalf jaar acteerervaring heeft in
Onderweg naar Morgen en geen acteeropleiding gevolgt heeft.
In de leeftijdscatogorie van pakweg 20 tot 30 jaar hoor ik bij de
top vier van de Nederlandse acteurs. Prive peilde daarom ook de meningen van de mensen die het in acteerland voor het zeggen
hebben: castingdirecteur Harry Klooster en Job Gosschalk.
Sander is er zelf heilig van overtuigd dat hij een begenadigd acteur is.
Maar dat niet alleen: Hij heeft "air" dat alles wat hij doet "geweldig"is.
Een typisch rijkeluiszoon uit een "goed milieu" met alle opgeklopt bravoure van dien. Zijn favoriete sport is golf. "Ik doe het nu tien jaar.
Maar golf is echt niet elitair meer, dat is echt aan het afnemen.
Omdat hij zichzelf als een topacteur ziet, is het volgens Sander onvermijdelijk dat hij ooit in een grote Hollywood-blockbuster zal
spelen. Ik had altijd een stappenplan: soap, Nederlandse serie, buitenlandse serie. Nederlandse film en dan buitenlandse film.
Mijn doel is in een film spelen als Mission Impossible, net als
Tom Cruise.
Een film met een groot budget, dat lijkt me echt geweldig.
Over de acteerprestaties van zijn Nederlandse collega's is hij niet te spreken. "Wie ik goed vind? Daar vraag je me wat...Ik vond die blonde jongen uit De Erfenis heel goed. Hoe hij heet weet ik niet, maar dat ik hem goed vond, kan ook door zijn rol gekomen zijn. De rol was geweldig. Michiel Huisman vond ik goed in Phileine zegt sorry, en in vind Bas Muys goed. Maar verder..nee, verder weet ik niemand die beter is dan ik.
Ik hoor dus bij de vier beste acteurs van Nederland".
De castingdirector die Sander ooit aannam voor zijn rol in ONM, Harry Klooster, denkt het zijne van Sanders opmerkelijke uitspraken.
Hij heeft veel bravoure en veel lef, en dat je in jezelf gelooft daar is
niets op tegen. Hij is zeker talentvol, nou ja, dat vind ik wel erg sterk gezegd. Hij heeft een kans gehad en is in ONM gezet, en Endemol heeft hem daarmee de kans gegeven zich te ontwikkelen. Maar er lopen heel veel talentvolle jonge acteurs rond. En in de top vier? Hij zou van mij misschien een plaatsje in de top 100 krijgen."De Castingbaas is meer te spreken over ander jonge acteurs. Geert Hoes en Wouter de Jong uit GTST vind ik veel beter, zij ontwikkelen zich waanzinnig goed. En Egbert Jan Weeber vind ik heel goed. Job Gosschalk, directeur van Kemna Casting in Amsterdam, leverde de acteurs voor Phileine zegt sorry. Hij reageert verbaasd op de uitspraken van Sander. "Hij heeft bij ons wat screentesten gedaan, maar hij is nog nooit door ons uitgekozen voor een rol. Ik denk dat als je tien regisseurs belt met de vraag wat ze van hem vinden, er zeven vragen: "Wie is Sander Foppele?".

Bron
  donderdag 10 februari 2005 @ 15:07:26 #36
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25024010
Meer loze woorden van mijn goede vriend...
quote:
"Kim-Lian en ik hebben geen contact meer"

AMSTERDAM - Het gaat zichtbaar goed met Sander Foppele. Misschien nog een beetje brak van twee dagen carnaval vieren in Den Bosch, maar verder ziet de in Rosmalen geboren acteur er relaxed uit. Sigaretje, koffie verkeerd, verse jus... Zelfs het feit dat zijn nieuwe vriendin Valerie Zwikker tijdens het gesprek met zijn nóg nieuwere auto in de drukke P.C. Hooftstraat rijdt, lijkt hem niet zenuwachtig te maken.

Zijn laatste 'ONM'-scène speelde Sander Foppele met zijn huidige vriendin Valerie Zwikker. "Ik nam in het ziekenhuis afscheid van Joost (acteur Jop Joris) en Valerie speelde een verpleegster. Er was toen nog niets tussen ons. Ik kende haar wel al zo'n twee jaar, doordat we bij hetzelfde management zitten, maar wij hadden allebei gewoon een relatie. Ik ging met Kim-Lian (24). Zo op het eerste gezicht inderdaad een totaal ander type dan Valerie, al is Val bij tijd en wijle ook op een gezonde manier maf in haar hoofd. Nee, Kim en ik hebben geen contact meer. In oktober ben ik nog wel op haar verjaardag geweest, maar ik weet niet hoe het nu met haar gaat. O, woont ze samen met een Zweedse jongen? Nou ik hoop van harte dat zij met hem wél gelukkig wordt."

Vlak na de première van 'Bridget Jones II' - november 2004 - sloeg de vonk tussen Valerie en Sander eindelijk over. " Valerie en ik gingen er met nog twee mensen van ons management heen. Omdat de locatie van de afterparty wegens een bommelding moest worden ontruimd, doken we een kroegje in. Echt stappen zat er niet meer in, maar we spraken af het nog een keer met z'n tweetjes over te doen. We zijn toen, hoe toepasselijk, naar de film 'Man on fire' geweest en daarna het café ingegaan. Dat werd erg gezellig. In Valerie vind ik het allemaal; ik kan met haar lachen, maar ook serieus praten. Ik vind het heerlijk om met haar te knuffelen en bovendien heeft ze een heerlijk koppie! Officieel woont ze nog bij haar moeder, maar ze is praktisch altijd bij mij in Hilversum. We zijn op zoek naar een woning in Amsterdam, maar eerst vieren we onze eerste Valentijnsdag. In Rome..."
ow wat rancuneus.... volgens mij is hier iemand goed op z'n hart getrapt.... [go Kim Lian]
pi_25025015
Volgens iemand op het Yorin forum brengt Daan een groot geheim met zich mee.
pi_25025148
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 16:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens iemand op het Yorin forum brengt Daan een groot geheim met zich mee.
onzin we kennen zn geheimpjes al
hij mag weer televisiekok worden, toen was hij leuk, maar ja zonder Olaf wordt dat natuurlijk ook niks....
pi_25025199
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 16:47 schreef Wup het volgende:

onzin we kennen zn geheimpjes al
Er valt niets meer te onthullen.
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:57:34 #40
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25025229
lijkt me logischer dat hij 'n geheimpje ontdekt: dat er ergens 'n kind van 'm rondloopt.....
maar da's zo ontzettend niet leuk, dus doe maar niet.... doe maar gewoon uberhaupt geen Daan
ik vond Daan trouwens ook geen geloofwaardige klootzak......

[ Bericht 2% gewijzigd door babette21 op 10-02-2005 17:06:45 ]
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:57:50 #41
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25025232
- dubbel -

grrr @ fok!

[ Bericht 82% gewijzigd door babette21 op 10-02-2005 17:02:58 ]
pi_25025308
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 16:57 schreef babette21 het volgende:
lijkt me logischer dat hij 'n geheim ontdekt: dat er ergens 'n kind van 'm rondloopt.....
maar da's zo ontzettend niet leuk, dus doe maar niet.... doe maar gewoon uberhaupt geen Daan
ik vond Daan trouwens ook geen geloofwaardige klootzak......
hij liep heel braaf te doen wat Olaf hem opdroeg terwijl hij zich er reuze stoer onder voelde, ik vond dat geinig toen.
nah, als dat kind er aan te pas komt krijgen we Aisha misschien ook wel terug....als geheim toegiftje
  donderdag 10 februari 2005 @ 17:12:50 #43
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25025399
Mja ik vind die Foppele zo walgelijk dat ik ook aan Daan niks leuks meer kon [kan] zien...
het was dat Olaf zich ermee bemoeide, die vond ik altijd wel amusant...

Aisha mag terug, maar alleen als dit gepaard gaat met 'n leuk lijntje...
geen geouwehoer om dat kind, dat hebben we nu al met Pascal
pi_25025438
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 16:57 schreef babette21 het volgende:
lijkt me logischer dat hij 'n geheimpje ontdekt: dat er ergens 'n kind van 'm rondloopt.....
Bettina kan wel weer een goeie PA gebruiken.

Maar ze kunnen Aïsha natuurlijk ook achter de hand houden voor het geval dat hij z'n buitenlandse filmcarrière weer op wil pakken;)
  donderdag 10 februari 2005 @ 17:16:42 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25025454
ik kan vanavond trouwens niet kijken, dus als iemand dat even namens mij zou willen doen?!
  donderdag 10 februari 2005 @ 17:19:48 #46
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25025499
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Bettina kan wel weer een goeie PA gebruiken.
ze heeft Julie toch al.....
pi_25025502
Aisha & leuke lijntjes is hetzelfde als Renee & leuke lijntjes
ik zit ook niet te wachten op Aisha hoor, al net zo saai als Daan
maar als we dan toch gedoe krijgen met dat kind ......
trouwens als ze saaierd terug willen halen waarom dan niet Duuk?

wederom FMP
  donderdag 10 februari 2005 @ 17:25:35 #48
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25025560
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:20 schreef Wup het volgende:
Aisha & leuke lijntjes is hetzelfde als Renee & leuke lijntjes
waar.... maar ze heeft een paar jaar in Parijs gezeten en.........
wacht eens even!!!!!! dan kan ze Victor meteen meenemen... oh nee, zou toch alleen maar teleurstelling zijn
.... misschien is ze nu wel heel hip en heel cool enzo [Claire had ook leuke trucjes in Paris geleerd!]
quote:
ik zit ook niet te wachten op Aisha hoor, al net zo saai als Daan
Daan was niet zozeer saai maar gewoon strontvervelend.......
quote:
trouwens als ze saaierd terug willen halen waarom dan niet Duuk?
*kuch* Bram de Boei *kuch*

dit was uiteraard een grapje!!!!!!!!!!!!!! no more Bram please....
pi_25026165
mooi artikel van Aram...

en Sander die zich zelf geweldig vindt ja ja....
pi_25026254
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:25 schreef babette21 het volgende:

waar.... maar ze heeft een paar jaar in Parijs gezeten en.........
wacht eens even!!!!!! dan kan ze Victor meteen meenemen... oh nee, zou toch alleen maar teleurstelling zijn
.... misschien is ze nu wel heel hip en heel cool enzo [Claire had ook leuke trucjes in Paris geleerd!]
Die keer dat Aisha terug kwam was ze net zo boeiend als toen ze nog een vaste rol had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')