Ik heb Bitches één keer gezien, maar vond het nog waardelozer dan Costa.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:04 schreef Wup het volgende:
ik ken haar niet, heeft iemand haar zien acteren?
1 co-assistent erbij, 2 eruit lijkt me wel een redelijk voorstel
Bitches was wel grappig voor 1x, maar om nou een 2de seizoen te doe. Nee dank jequote:Op woensdag 9 februari 2005 14:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb Bitches één keer gezien, maar vond het nog waardelozer dan Costa.
Met je voorstel kan ik wel leven.
ja nu je het zegt, hij heeft een of ander programma gedaan nog....quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is Sanders presentatiecarrière im Arsch en heeft hij doekoe nodig?
Nee dat vindt Babette niet leuk nee [maar heb daar gisteren al beklag over gedaan]quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:08 schreef Wup het volgende:
Sander Foppele?
haha, dat gaat babette leuk vinden:)
ik neem toch aan dat het weer een gastrolletje is?
* Wup denkt dat het beter is om Kyra gewoon geruisloos naar Kroatie af te voeren...
als Joost dood is mogen zelfs Suzy, Ruby & Lotus op de begrafenis komen:)quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
nog even over dat andere gedrocht [Joost dus], die gaat vrijdag 18-2 't vogelkooitje schoonmaken
en dit brengt - ik citeer - "de gezondheid van Joost ernstig in gevaar"
misschien komt Daan alleen even voor de begrafenis...???
Nee zeg doe me een lol, die drie in één aflevering, dat trek ik niet hoor!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:19 schreef Wup het volgende:
als Joost dood is mogen zelfs Suzy, Ruby & Lotus op de begrafenis komen:)
ja je kan de zaak natuurlijk ook gaan overdrijvenquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:19 schreef Wup het volgende:
als Joost dood is mogen zelfs Suzy, Ruby & Lotus op de begrafenis komen:)
ik ga vast aan een ontwerp voor 'n standbeeld beginnenquote:na Gollum ook Joost... ik zou die vogeltjes eeuwig dankbaar zijn...
dan ga ik 20 minuten de slappe lach hebben.. het lijkt me geweldig,quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:55 schreef babette21 het volgende:
ja je kan de zaak natuurlijk ook gaan overdrijven
pas nou op met wat je zegt: voor je 't weten komen ze echt!!
* Wup verheugt zich op 20 jubeltopics dode vogeltjesvereringquote:ik ga vast aan een ontwerp voor 'n standbeeld beginnen
Wat was dat ook alweer voorn rechtzaak?>??quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:22 schreef babette21 het volgende:
TWGHG* deel 3: Couwenberg VS. Reitsema - The Ultimate Tournament [sept. 1995]
* Toen was geluk heel gewoon
quote:Fons van Klaveren: "Wat ben jij voor een luldebehanger Van Walsum!" (tegen Hugo van Walsum)
En niet alleen Joost & Hugo waren de lul:quote:Joyce Couwenberg: "Wat ben jij een ongelofelijke lul!" (tegen Joost van Walsum)
quote:Kyra Isarin: "Wat ben jij voor een klootzak?!" (tegen Romeo)
Twee negers op één kussen, daar slaapt de duivel tussenquote:Kyra Isarin: "Wat ben jij voor een klootzak?!" (tegen Romeo)
Ik zie alleen de weduwe van Wim Rigter.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:27 schreef Wup het volgende:
ik geloof dat Aram van de Rest nu op Ned2 aan vertellen is over zijn zieke moeder....
dat komt omdat Josine van D. onherkenbaar is geworden.........quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zie alleen de weduwe van Wim Rigter.
Men leert er mee om te gaan. Ik heb het zelf 21 jaar geleden meegemaakt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik heb net vinger aan de pols gezien, ik heb echt medelijden met de hele familie, ik vond Aram echt heel sterk overkomen en Josine en haar man ook, mijn waardering voor hem is echt gestegen als ik zie hij relativeert onder zulke omstandigheden
dat weet ik...ik heb het zelf 12 jaar geleden meegemaakt, het is vreselijk dit gun je echt niemand toe...Ik vind Josine echt heel sterk!quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Men leert er mee om te gaan. Ik heb het zelf 21 jaar geleden meegemaakt.
ik vind het helemaal niet grappig.... hij is helemaal terug bij af.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
Niels had weer lekkere humor...
Joyce stak met kop en schouder boven iedereen uit vandaag.......quote:Joyce en Van Klaveren zouden een heel leuk setje zijn....Joost is echt de bitch van Joyce geworden....
Ik vond Nikkie Plessen niet best spelen.... ik kon echt nul medelijden met haar hebben....quote:Ik moet zeggen dat Lizzy echt sterk vandaag was
ow... ik vond Romeo juist de grappige ......quote:en Kyra ja die kon ik ook vandaag waarderen vooral toen ze tegen Romeo tekeer ging....
Ik irriteer me mateloos aan Romeo, weet niet eens waarom.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet grappig.... hij is helemaal terug bij af.....
[..]
Joyce stak met kop en schouder boven iedereen uit vandaag.......
ja en idd. van Klaveren tegen Hugo was ook oke
[..]
Ik vond Nikkie Plessen niet best spelen.... ik kon echt nul medelijden met haar hebben....
[..]
ow... ik vond Romeo juist de grappige ......
Als ik moet de vergelijking trekken tussen een extreem huilende Kyra of een extreem huilende Lizzy kies ik toch voor Lizzy, bij Kyra werd het op een gegeven moment zwaar irritant, toen had ik zoiets van is het nog steeds niet voorbij....quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef Wup het volgende:
Ik vond Nikkie Plessen niet best spelen.... ik kon echt nul medelijden met haar hebben....
[..]
Romeo had gewoon zijn teksten mee vandaag... ik vond het helemaal leuk hoe hij kyra negeerdequote:Op woensdag 9 februari 2005 20:52 schreef soapie het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Romeo, weet niet eens waarom.....
Joyce was zeker oke vandaag!!!!![]()
En Lizzy vond ik niet echt boeien, ik zie steeds alleen die kuil in haar kin als ze inzoomen.....![]()
Ze moeten toch iets doen om de mensen ziek te houden. Zo blijven de bedden vol en het personeel blijft aan het werk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
AZB serveert euroshopper sinas.....
kijk dat is nou weer helemaal waar, met van Klaveren nog wel....quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
ow maar Lisetje mocht vandaag wel meedoen, dat vond ik dan wel weer lief
En weer in haar oude rol. Afgebekt worden door iemand!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
ow maar Lisetje mocht vandaag wel meedoen, dat vond ik dan wel weer lief
ja volgens mij was 't in morse...quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:10 schreef Wup het volgende:
en Winkie floot subtiel wat doodverwensingen richting Joost.......
Winkie is door Ma Isarin gevoodooficeerd. Waarschijnlijk zit de boze geest van Marlon er in en wil hij iedereen die met Phrommlemansz te maken heeft uit de weg ruimen. Of de boze geest van een kankerpiet die boos is over Romeo's doelpunt: hooligantweetie.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:10 schreef Wup het volgende:
kijk dat is nou weer helemaal waar, met van Klaveren nog wel....
en Winkie floot subtiel wat doodverwensingen richting Joost.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |