hij doet 't niet [die andere wel dus ligt niet aan m'n instellingenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_logo_01.jpg]afbeelding][/url]
Leader 'Onderweg Naar Morgen' + Lisette (Seizoen 1) (6,91MB)
De vermissing van Gyman ofzo. Dattie ontsnapt is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Update over Mike & Doesjka:
Hun gastrol heeft te maken met een vermissing...
BRON: RTL Boulevard
kun je hem niet downloaden... of niet afspelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
hij doet 't niet [die andere wel dus ligt niet aan m'n instellingen
nou iig niet afspelen, krijg error-scherm.... zal downloaden even proberen.......quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
kun je hem niet downloaden... of niet afspelen?
ik kan hem ok niet ophalenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
kun je hem niet downloaden... of niet afspelen?
bronquote:Op dit moment is een behandeling van de oorzaak van zwangerschaps hoge bloeddruk, pre-eclampsie en HELLP syndroom, anders dan het beëindigen van de zwangerschap, nog niet mogelijk
Ik heb hem net zelf nog ff probleemloos gedownload en afgespeeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:55 schreef Wup het volgende:
ik kan hem ok niet ophalen
edit: herstel, opera weer........
ik heb er ook geen problemen mee.....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb hem net zelf nog ff probleemloos gedownload en afgespeeld.![]()
het gaat er ook niet om dat ziektes en medicijnen fictief zijn, dat vind ik juist wel verstandigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Ze hebben sinds tijden zich netjes gehouden aan de medische termologie...Renée zat dus geen onzin uit te kramen met haar Pre-Eclampsie (in de VS betekent Preeclampsia wel zwangerschapsvergiftiging maar is meer ook een algemene naam)
Fok zoekt veel ruzie tegenwoordig... dat oude forum was veel lieverquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
Vandaag aflevering 1 en 2 van "hoe was het ook alweer..."
op 't Archief, want Babette heeft ruzie met Fok!
En toen liet hij zien hoe schandalig weinig zijn generatie nog van de Nederlandse taal weet.quote:
ai wat streng...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:58 schreef Wup het volgende:
Fok zoekt veel ruzie tegenwoordig... dat oude forum was veel liever
maare... begin jij nou ook al ..... zonder bronvermelding...
dat was ik dus vergeten...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Na de reclame '10 voor taal' !
Bettina Berger *kuch* Annemieke Verdoorn *kuch*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toen liet hij zien hoe schandalig weinig zijn generatie nog van de Nederlandse taal weet.
Het ging goed... tot de finale.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:52 schreef haagse_elfje het volgende:
was het een totale afgang tien voor taal? of niet....
aan de reacties te lezen wel dus..... hoe kon ik het vergeten
quote:TONNIE DE VRIES: "Ik heb een hele natte vriendin, die ik probeer in te zepen." (tegen Chris Vroman)
quote:SHIRINA DELIC: "Patrick, dat is echt zo'n loser." (over Patrick van Spongebob)
Yvonne heeft trouwens niet alleen een goeie smaak qua films, maar ook qua tv series... Als je goed luistert hoor je haar naar '24' kijken.quote:JULIA: "Je bent een lieve patser." (tegen Joost van Walsum)
hoorde ik het toch goed, ik hoorde inderdaad dat deuntje van als ze aan het aftellen zijn....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yvonne heeft trouwens niet alleen een goeie smaak qua films, maar ook qua tv series... Als je goed luistert hoor je haar naar '24' kijken.
Spongebob was ook leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ONM maakte wel reclame voor ned 3 toen Yvonne begon over Zappelin
Wel je mobieltje uitzetten!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:47 schreef Orginial het volgende:
Ik wou dat ik met Yolanthe zat te webcammen.![]()
Morgen bestelt kleine Pascal alle 125 afleveringen op dvd.quote:
quote:ONM wil nog meer jongeren!
Janna Fassaert, bekend van het programma Bitches heeft ook een rol in ONM te pakken. Woensdag is haar eerste repetitiedag, verwacht wordt ze een nieuwe co-assitente is. Tenslotte hebben Mike Starink en Doesjka Dubbelt (presentatoren van Lijn 4) ook een piepklein gastrolletje. Zij spelen zichzelf als presentatovan Lijn ren 4. Bij hen is zogenaamd een personage (Julia) uit ONM te gast en een ander personage (Jop Joris) ziet die fake-uitzending van Lijn 4 dan op tv.
Welke site of wat?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Deze foto staat ook op ANP en de dame rechts was inderdaad Sandy Kandau!
@Babette:
Mochten jullie me zoeken, dan ben ik in de archieven van het ANP!
ONM, Goudkust, GTST, Vrouwenvleugel, Combat, Spijkerhoek, MCW...![]()
o, leuk, echt een succesfomule die co-assistentjes;(quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Orginial het volgende:
een nieuwe co-assitente
ach... valt er weer iets voor je te jatmuizen...quote:Welke site of wat?![]()
Niet weer een co-assistent.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:28 schreef Wup het volgende:
o, leuk, echt een succesfomule die co-assistentjes;(
Heb geen site meer dus zal moeilijk gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:28 schreef Wup het volgende:
[..]
o, leuk, echt een succesfomule die co-assistentjes;(
[..]
ach... valt er weer iets voor je te jatmuizen...
Orginial hou es op met mensen te irriteren... zoek zelf eens iets uit en hou op met je eeuwige gezeur en gedramquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:36 schreef Orginial het volgende:
Heb geen site meer dus zal moeilijk gaan.![]()
Wat is de site?![]()
Nooit verteld hier iemand mij wat, dan moet ik wel zeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:39 schreef Wup het volgende:
[..]
Orginial hou es op met mensen te irriteren... zoek zelf eens iets uit en hou op met je eeuwige gezeur en gedram
ik ken haar niet, heeft iemand haar zien acteren?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://www.bnn.nl/img?id=4530730&ts=1088177003000&scale=174x10000&crop=174x174%2B0%2B0]afbeelding][/url]
Janna Fassaert
Wordt zij de bitch die Simone Cobben had kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |