Mijn topictitels kun je blijkbaar nog steeds niet foutloos overnemen, hè?quote:
kijk en daarom hou ik nou zo van je....quote:Op maandag 21 maart 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, is ie nou weer terug als vast of tijdelijk? Ben er eigenlijk niet zo blij mee
In het AZB ben je je leven niet meer zeker tegenwoordig, dus we gaan er voor het gemak maar van uit dat hij het einde van dit seizoen niet haalt.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, is ie nou weer terug als vast of tijdelijk? Ben er eigenlijk niet zo blij mee
daar zal de dan wel 5 minuten voor 't ja-woord achterkomen ofzo....quote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik denk dat Kira en Chris wat met elkaar gaan krijgen.. maar weet niet hoe het zal gaan met het feit dat Chris haar vader heeft vermoord
MET de noorderzon vertrekken!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:55 schreef babette21 het volgende:
daar zal de dan wel 5 minuten voor 't ja-woord achterkomen ofzo....
hoewel ik zie 't liever niet zover komen:
laat haar maar gewoon volgende week met Daan naar de noorderzon vertrekken....
Daan krijgt er lucht van dat Frommel Marlon heeft vermoord. Daan draait Frommel de hals om en moet wegens moord naar de petoet. Vandaar het gemilimeterde haar.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik denk dat Kira en Chris wat met elkaar gaan krijgen.. maar weet niet hoe het zal gaan met het feit dat Chris haar vader heeft vermoord
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zag liever Gina en Ellen terugkomen.
Ik hoop tijdelijk. Beetje jammer dat 'ie terugkeert, maar goed..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
En ik zie liever babette terugkomen, maar mij hoor je niet klagenquote:
En daarom hou ik van jouquote:Op maandag 21 maart 2005 22:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar zal de dan wel 5 minuten voor 't ja-woord achterkomen ofzo....
hoewel ik zie 't liever niet zover komen:
laat haar maar gewoon volgende week met Daan naar de noorderzon vertrekken....
Qua snoetje zou die Pascal irl een zoon van Wim Bax kunnen zijn, maar die is gay en heeft ws geen kiddies gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor iemand die zwaar ziek is ziet Daan er nog erg happy uit...
Voor Pascal, die zogenaamd ziek is, geldt het omgekeerde...
[afbeelding]
Pascal in de lappenmand... (ONM, MA. 31-03-2005)
[..]
vond ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:26 schreef haagse_elfje het volgende:
De terugkomst van Daan zie ik ook niet zo zitten, ik was eindelijk al blij dat hij weg was.....
kon hij niet gewoon wegblijven?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |