zucht......quote:En op het slechtst mogelijke moment draait Yvonne door.
mja 't moest eigenlijk zijn: ONM # 123 - Wachten op het Massa Ontslag #01....quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:46 schreef Wup het volgende:
haha dit topic gaat vele delen krijgen denk ik zo.....
't wordt met de dag paarser! wat denk je, gaat ze voor Alto of uiteindelijk toch voor Gothic?!quote:wtf hadden ze Bettina Berger in haar haar gesmeerd.... het leek wel een bos touw.....
ik vond 'm niet zo slecht, maar kijk in dit lijntje sowieso iets meer naar het inhoudelijke dan 't acteerwerkquote:en wat was die scene tussen Sabine Koning en Petra van Hartskamp verkloot zeg.
ze zijn best wel eens vaker een beetje slordig maar dit was echt geen gezicht....
zo lok je dus geen stoere gastrolspelers naar ONM he.......
en in onze spannende vervolgserie, de dode vogeltjes........ [...]
zucht......
mee eens!!! ze is tevens de enige die mag blijven..... [al 'n Award op zich]quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:51 schreef Wup het volgende:
ik vond de scene tussen Shirina en Yvonne trouwens wel weer helemaal top
Katarina Justic verdient zo langzamerhand wel een soort van held-van-de-nieuwe-lichting-Award...
En Iris? Die mag toch zeker ook blijven?????quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
mee eens!!! ze is tevens de enige die mag blijven..... [al 'n Award op zich]
HEREN:quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
Suggestie voor nieuwe ONM-helden zijn welkom, maar pas op:
het opperen van Costa-typjes leidt tot een ban!!!
wow....... daar was ik nog niet opgekomen maar dat zou ze zo perfect doen...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef Iwan1976 het volgendeEsmee de la Bretonière als Tara van Walsum ; 3x is scheepsrecht
Diederick van Halderen is de zoon van Gabriëla van Halderen en de beste vriend van Chris Vroman. Chris en Diederick delen een geheim dat, mocht het ooit uitkomen, veel stof zou doen opwaaien...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vraagje: wie is Diederick van Halderen? Heb ik wat gemist bij ONM?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
nou uhm... ik zie echt geen enkele reden om heel Chris zijn familie op te laten draven aangezien Chris zelf ook mag wieberenquote:Bram van der Vlugt als Arjo Vroman; vader van Chris Vroman (recast) (gastrol!)
rol is afgekeurd... Roeland verdient een koningsrol, Hugo is het speeltje voor Chrisquote:Roeland Fernhout als Diederick van Halderen; de (meer dan) jeugdvriend van Chris Vroman
die jongen is allang in rook opgegaan....quote:Koen Smit als Jasper Klein; zoon van Marnix Klein;
hmz... ik weet het niet zo.....ik ben wel ernstig op hem afgeknapt in Westenwind... een saaie rol speelt hij iets te overtuigend zeg maar dus het risico is te groot.....quote:Jules Hamel als Olivier de Ridder; nieuwe vlam van Bettina (gastrol!)
hij doet wel een leuke reclame nu maar ik heb iets tegen die kop van dat joch, ik kan er niet te lang naar kijken....acteert trouwens niet slechtquote:Vincent Lodder als Robert Richter; halfbroer van Niels Richter
ze is meer dan welkom maar je moet echt ophouden met die Vromannetjes ......quote:Renée Fokker als Agnes Vroman; de moeder van Chris Vroman (gastrol!)
doe dan maar meteen Carine Cruzen;)quote:rijke Veugelers als Caroline van Walsum[/b]; de ex-vrouw van Arthur van Walsum (gastrol!)
dat snoepmens komt er niet in hoorquote:Ella Snoep als Dora Klein; de moeder van Marnix Klein (gastrol!)
nein, geen Iepenburg in ONM, sorry maar dat kan echt niet.quote:Inge Ipenburg als Gabriëla van Halderen; 'de engel des doods'; moeder van Diederick van Halderen (gastrol!)
diepe Amenquote:Esmee de la Bretonière als Tara van Walsum; 3x is scheepsrecht
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, mag Sophie Klein ook op de proppen komen? Voor die rol casten we Caro Lenssen.
quote:Viviënne van den Assem als Sophie Klein
Geen Vivienne, want dat is te verwarrend, omdat ze al de rol van Lizzy heeft gespeeld. Ik ga voor Caro.quote:
okequote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen Vivienne, want dat is te verwarrend, omdat ze al de rol van Lizzy heeft gespeeld. Ik ga voor Caro.
Zo lang Caro's moeder Renée Soutendijk maar met een wijde boog om de set heen gaat, want die hangt na 5 minuten al mijn keel uit.quote:
dat zou ik hier dan maar niet te hard roepen want ze is net weer werkloos:)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo lang Caro's moeder Renée Soutendijk maar met een wijde boog om de set heen gaat, want die hangt na 5 minuten al mijn keel uit.
Pa en ma Vroman blijven een gastrol, maar ze vormen een essentieel onderdeel van de verhaallijn die Chris heet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:27 schreef Wup het volgende:
[quote]nou uhm... ik zie echt geen enkele reden om heel Chris zijn familie op te laten draven aangezien Chris zelf ook mag wieberen
Het karakter dat Roeland gaat spelen is het oude speeltje van Chris, maar het grote geheim dat ze delen (dus niet hun relatie!) verhindert dat ze ooit nog hun relatie nieuw leven in blazen. Roelands karakter heeft een bizarre relatie met z'n 'moeder' en zijn geestelijke gesteldheid is niet bepaald stabiel te noemen.quote:rol is afgekeurd... Roeland verdient een koningsrol, Hugo is het speeltje voor Chris
Zijn rol wordt allesbehalve saai. Jules Hamel speelt een studiegenoot van Arthur... en zoals je weet heeft Arthur nog een appeltje te schillen met Bettina. Ze wordt helemaal uitgekleed (figuurlijk dan heh!) door heer Olivier.quote:hmz... ik weet het niet zo.....ik ben wel ernstig op hem afgeknapt in Westenwind... een saaie rol speelt hij iets te overtuigend zeg maar dus het risico is te groot.....
Dat was de eerste bejaarde die bij me opkwam... Bij nader inzien is Ellen Vogel toch geschikter voor de rol.quote:dat snoepmens komt er niet in hoor
Ik wist dat deze keuze weerstand op zou roepen... Maar de hoge heren van Yorin wilden een prominente ex-GTST-er erin hebben. Misschien kan ik ze nog overhalen om Henriëtte Tol deze gastrol te laten spelen.quote:nein, geen Iepenburg in ONM, sorry maar dat kan echt niet.
Ik zat nog even te twijfelen of ze niet beter een nieuwe Simons-telg zou kunnen spelen, maar de rol van Tara leek me op haar lijf geschreven.quote:diepe Amen
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:00 schreef Wup het volgende:
Ghislaine Pierie verdient nog wat extra promotie hier.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |