Omdat hij wil opereren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:18 schreef xboxps2 het volgende:
waarom heeft die ene gozer sanne een prik gegeven ? en ontvoerd ?
Je vergeet haar one night stand.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het schijnt dat ze in Istanbul jonge blonde ongelovige hoeren nodig hebben. Dat is een kolfje naar Sanne's hand. Tel eens hoeveel "vrienden" ze al had, sinds haar entree:
1. Frommelmans
2. Filistijn van Rooijen (was 'm al bijkans vergeten)
3. Dr. Giggles (die haar nu gijzelt)
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef Dizer het volgende:
Het is toch duidelijk dat die gast een Cannibaal is en Sanne op wil eten..
Dit is echt serieus bedoeld en zo..
Daarom laat ie zijn messie achter? Oh wacht, voor die botte kop van Sanne heeft hij een kettingzaag nodig! The Amsterdam Chainsaw Massacre.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef Dizer het volgende:
Het is toch duidelijk dat die gast een Cannibaal is en Sanne op wil eten..
Dit is echt serieus bedoeld en zo..
Echt waar, helemaal na die shot van vandaag, met al dat ketchup op dat ei (wie gooit er trouwens ketchup op zijn eiquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef somegirl het volgende:
][ Slecht nieuws voor de fans van de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Zoals het er nu uitziet komt de soap na de zomerstop niet meer terug. Komt er na 1 juli een definitief einde aan ONM? We houden je op de hoogte!
bron: http://yorin.web-log.nl/log/2168587
wisten jullie dit al?
Deze vroege 1 april grap was al bekend.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef somegirl het volgende:
][ Slecht nieuws voor de fans van de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Zoals het er nu uitziet komt de soap na de zomerstop niet meer terug. Komt er na 1 juli een definitief einde aan ONM? We houden je op de hoogte!
bron: http://yorin.web-log.nl/log/2168587
wisten jullie dit al?
Een gebakken ei met ketchup smaakt niet verkeerd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:55 schreef Dizer het volgende:
Echt waar, helemaal na die shot van vandaag, met al dat ketchup op dat ei (wie gooit er trouwens ketchup op zijn ei) en hoe die dat ging eten en zo. Het was of hi genoot van de kleur rood
Het zou wel leuk zijn als ie een Kannibaal zou zijn! Echt gaaf gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een gebakken ei met ketchup smaakt niet verkeerd.
Ik dacht dat die scène meer een hint was voor het snijwerk dat hij binnenkort in de loods des doods gaat verrichten. De link met kannibalisme had ik nog niet gelegd. Maar van mij mag ie. Bon appetite Stephan.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Een gebakken ei met ketchup curry smaakt niet verkeerd.
foei...wel de wup posts lezen Iwan...quote:Ik dacht dat die scène meer een hint was voor het snijwerk dat hij binnenkort in de loods des doods gaat verrichten. De link met kannibalisme had ik nog niet gelegd. Maar van mij mag ie. Bon appetite Stephan.![]()
Off-Topicquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
[..]
[..]
foei...wel de wup posts lezen Iwan...
ik vind een ontvoering naar of verkopen aan een wilde harem eigenlijk ook wel leuk
maar da's voor een volgend lijntje
[is ooit in geflopte soap Models Inc. gebeurd, was nogal grappig]
Ik doe er ook nog mayonaise en mosterd bij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Een gebakken ei met ketchup smaakt niet verkeerd.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
foei...wel de wup posts lezen Iwan...
Ja, ik herinner het me weer... was een spin off van Melrose Place. Was die ontvoering niet in de laatste aflevering? Jammer dat die serie flopte. Later had je ook nog Savannah (met meesterlijke plotwendingen), helaas ook geflopt.quote:ik vind een ontvoering naar of verkopen aan een wilde harem eigenlijk ook wel leuk
maar da's voor een volgend lijntje
[is ooit in geflopte soap Models Inc. gebeurd, was nogal grappig]
Dit klinkt meer als Melrose Place.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:18 schreef Dizer het volgende:
Off-Topic
Dat deed die ene gast toch met Sidny of zo? Die ene met die rode haren die het zusje van.. speelde?
Oeps.. ik ben in de war en het is laatquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als Melrose Place.
Was models inc een spin-off van MP? Maar MP was toch weer een spin-off van BeverlyHills90210?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]ben geloof ik nog een beetje van slag door de zomertijd
[..]
Ja, ik herinner het me weer... was een spin off van Melrose Place. Was die ontvoering niet in de laatste aflevering? Jammer dat die serie flopte. Later had je ook nog Savannah (met meesterlijke plotwendingen), helaas ook geflopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |