SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkjes volgen & hier verder!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je complimentje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
Nou, je hebt hem geopend hoor. Kan jij weer rustig slapen vannacht.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
Nou, je hebt hem geopend hoor. Kan jij weer rustig slapen vannacht.
Ik denk dat ze die Surinamer uit dur bed wil.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:01 schreef Frey het volgende:
Maar wat zal Lotje willenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien wil zij duidelijk maken dat Arnie nog leeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha,ja misschien wel!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die Surinamer uit dur bed wil.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tikkertje spelen natuurlijk... zijn ze straks allemaal van Lotje getiktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die Surinamer uit dur bed wil.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joaaahquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:29 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat Lotje terugkomt om Sil te vermoordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de brief hij verbrande.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef DaMart het volgende:
Die glimlach van Ludo was uiteraard veelzeggend toen Martine werd gearresteerd!
Ja, ik dacht ook bij die regel dat ze zei van: Ik geloof dat niemand zo`n hechte band heeft met zijn vader en zo`n lieve vader heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
tvp.
Ik mistte iets in Isabella's speech:
"Carel was een geweldige minnaar. Die ene keer dat we met elkaar naar bed waren geweest was echt een bestempeling op onze goede vader-dochterrelatie. Daarom was ik ook zo jaloers op Martine."
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook bij die regel dat ze zei van: Ik geloof dat niemand zo`n hechte band heeft met zijn vader en zo`n lieve vader heeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Martine werd gearresteerd voor de moord op Carel Kortenaer en toen zag je Ludo evil lachen en toen was het eindshot Martine met de angst in haar ogen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wat was het einde nou? Ik was net pisseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOLquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Martine werd gearresteerd voor de moord op Carel Kortenaer en toen zag je Ludo evil lachen en toen was het eindshot Martine met de angst in haar ogen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wat irriteerde ik me weer dood aan meisje Schrama.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
LOLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die shot met Ludo en die brandende brief van Isabella was ook geweldig.
Ze blijft waardeloos. Wanneer krijgt ze weer een verhaallijn? Ze heeft nu alleen een lijntje als zeurderig christenkipje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar wat irriteerde ik me weer dood aan meisje Schrama.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind alleen Isabella/Martine/Ludo momenteel leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze blijft waardeloos. Wanneer krijgt ze weer een verhaallijn? Ze heeft nu alleen een lijntje als zeurderig christenkipje.
Morris is ook nog wel grappig.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:10 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ik vind alleen Isabella/Martine/Ludo momenteel leuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Morrisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop