SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes volgen & hier verder!![]()
GTST#115: Wie waren deze helden? Dennis is eraan!![]()
Nou, je hebt hem geopend hoor. Kan jij weer rustig slapen vannacht.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Bedankt voor je complimentje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
Nou, je hebt hem geopend hoor. Kan jij weer rustig slapen vannacht.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
Nou, je hebt hem geopend hoor. Kan jij weer rustig slapen vannacht.
TVP![]()
Maar wat zal Lotje willen![]()
Misschien wil zij duidelijk maken dat Arnie nog leeft?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik denk dat ze die Surinamer uit dur bed wil.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:01 schreef Frey het volgende:
Maar wat zal Lotje willen![]()
Misschien wil zij duidelijk maken dat Arnie nog leeft?
![]()
![]()
Haha,ja misschien wel!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die Surinamer uit dur bed wil.![]()
Ik ben benieuwd of we nog schimmen gaan zien.![]()
Nano.... je avatar is heel onscherp:
neem deze:
http://www.boomspeed.com/passs/Nano.bmp
Sorry voor offtopic.
![]()
Tikkertje spelen natuurlijk... zijn ze straks allemaal van Lotje getiktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die Surinamer uit dur bed wil.![]()
![]()
![]()
Joaaahquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:29 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat Lotje terugkomt om Sil te vermoorden![]()
![]()
![]()
En de brief hij verbrande.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef DaMart het volgende:
Die glimlach van Ludo was uiteraard veelzeggend toen Martine werd gearresteerd!Ludo
![]()
![]()
tvp.
Ik mistte iets in Isabella's speech:
"Carel was een geweldige minnaar. Die ene keer dat we met elkaar naar bed waren geweest was echt een bestempeling op onze goede vader-dochterrelatie. Daarom was ik ook zo jaloers op Martine."President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ja, ik dacht ook bij die regel dat ze zei van: Ik geloof dat niemand zo`n hechte band heeft met zijn vader en zo`n lieve vader heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
tvp.
Ik mistte iets in Isabella's speech:
"Carel was een geweldige minnaar. Die ene keer dat we met elkaar naar bed waren geweest was echt een bestempeling op onze goede vader-dochterrelatie. Daarom was ik ook zo jaloers op Martine."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook bij die regel dat ze zei van: Ik geloof dat niemand zo`n hechte band heeft met zijn vader en zo`n lieve vader heeft.
Maar wat was het einde nou? Ik was net pisse
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Martine werd gearresteerd voor de moord op Carel Kortenaer en toen zag je Ludo evil lachen en toen was het eindshot Martine met de angst in haar ogen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar wat was het einde nou? Ik was net pisse![]()
![]()
LOLquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Martine werd gearresteerd voor de moord op Carel Kortenaer en toen zag je Ludo evil lachen en toen was het eindshot Martine met de angst in haar ogen.![]()
Die shot met Ludo en die brandende brief van Isabella was ook geweldig.President Camacho
Maar wat irriteerde ik me weer dood aan meisje Schrama.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL
Die shot met Ludo en die brandende brief van Isabella was ook geweldig.![]()
![]()
Ze blijft waardeloos. Wanneer krijgt ze weer een verhaallijn? Ze heeft nu alleen een lijntje als zeurderig christenkipje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar wat irriteerde ik me weer dood aan meisje Schrama.President Camacho
Ik vind alleen Isabella/Martine/Ludo momenteel leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze blijft waardeloos. Wanneer krijgt ze weer een verhaallijn? Ze heeft nu alleen een lijntje als zeurderig christenkipje.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.![]()
Morris is ook nog wel grappig.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:10 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ik vind alleen Isabella/Martine/Ludo momenteel leuk.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: