Ja, ik kijk wel uitquote:
Ga ik over een paar minuten doen onder het genot van een Colaquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, ik kijk wel uit
Kom maar op met het verslag
Ik vind dat Rixt het goed doet, had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef BVO het volgende:
maarja, we moeten het maar met deze doen... ze valt me mee, al is ze wel erg jong gecast.
M'n volledige GTST-hoop is momenteel op haar en Fritsje (.) gevestigd. Ben ook benieuwd hoe Jef op haar gaat reageren enzo. En Ludo natuurlijk.
erg hequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Airelle het volgende:
Is dat vanavond die Chat?.
Dat werd heel fout, in te overdreven engels, aangekondigd nu ik eraan denk.
MARRRRRRLIEE AND EVERONNN!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
gaan we hier nou alle ONM TT's af?!
Wij [quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:24 schreef Frey het volgende:
Alsof er maar één erfenis is![]()
Bovendien hebben wij echt een acteur uit de Erfenis![]()
Maar we zitten hier in het GTST topic, dus komt dat te vervallenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wij [] hebben twee acteurs uit de Erfenis: Manouk v/d Meulen en Michiel de Jong
én we hadden een echte, superstrakke Iwan-leader
[die ik even niet kan uploaden vanwege ftp-problemen]
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, Frey je krijgt je zin, aflevering 3000:
Volgens Marly is ze 15quote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef LeBeau het volgende:
Nina die op de bank danst in de preview. Sorry hoor, maar welk kind van 16 doet dat nou?![]()
En dan had je nog al die gastrollen van (ex-)ONM-ers: Pamela Teves, Everon Jackson Hooi, Theo de Groot en Sonja Silva.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
Wij [] hebben twee acteurs uit de Erfenis: Manouk v/d Meulen en Michiel de Jong
én we hadden een echte, superstrakke Iwan-leader
[die ik even niet kan uploaden vanwege ftp-problemen]
![]()
Toen deed ik dat al niet meerquote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens Marly is ze 15
Och soms als ik een hele jolige bui ben doe ik het nog steedsquote:Op woensdag 7 september 2005 13:03 schreef Nory het volgende:
[..]
Toen deed ik dat al niet meerEn de meeste breezers hebben zich al een keer klem gezopen op hun 15e
Ik ook en ik drink niet eens alcoholquote:Op woensdag 7 september 2005 14:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och soms als ik een hele jolige bui ben doe ik het nog steeds![]()
Dat doe ik dan weer wel, maar voor het springen op banken heb ik dan weer geen alcohol nodigquote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook en ik drink niet eens alcohol![]()
quote:STEFANO SANDERS: "Waar bieden ze deze psychologiecursus aan?" (tegen Ludo Sanders)
quote:Ook acteur Bas Muijs kiest voor een studie van de NHA!
"Ook ik volg een cursus bij de NHA. Op een ontspannen manier ben ik bezig met mijn cursus Praktische Psychologie. Deze cursus is uitstekend te combineren met mijn drukke leventje, omdat ik studeer wanneer het mij uitkomt. Probeer ook eens een NHA-cursus en overtuig uzelf! "
Bas Muijs
acteur
bron
Je moet wel erg van die soap van je houden zeg, als je zelfs Sonja Silva durft te noemenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En dan had je nog al die gastrollen van (ex-)ONM-ers: Pamela Teves, Everon Jackson Hooi, Theo de Groot en Sonja Silva.![]()
je hebt duidelijk nooit gekeken: Sonja speelde haar tegenspelers met gemak van het schermquote:Op woensdag 7 september 2005 16:43 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Je moet wel erg van die soap van je houden zeg, als je zelfs Sonja Silva durft te noemen![]()
leuk.....da's snel.....quote:Op woensdag 7 september 2005 17:11 schreef Nano het volgende:
Ja, ze heeft al drie weken opnames gehad.![]()
Dorothea weet alles van Dennis/Arnie.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke ik hebt het gister en eergister gemist.
What happend ?
Is GTST ooit herhaald op TV10quote:Op woensdag 7 september 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk.....da's snel.....
hier nog een oud Lindaatje met Frits & Martine
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/GTST/1994-01-13_GTST_LindaLook.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
GTST 13 januari 1994, LindaLook[/url] ~ [4.45 min; 7.6 Mb] ~
Tijdelijk. Geen zorgen hoor, ze zal er ook bij zijn met de 4000e afleveringquote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
Gaat L-l-aura dan toch eindelijk vertrekken?.
Ja, en vaak op de irritante momenten. Vooral toen Barbara en Valerie aan dat touw hingenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Kan RTL4 niet kappen met die irritante reclamebanners tijdens GTST?!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |