Wantquote:Op donderdag 1 september 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar morgen mag je hem al weer updaten
Dan valt Valerie toch van die bergquote:
Om een of andere reden zegt me dat de personage Valerie niet doodgaat... maar dat wel Elle weggaat natuurlijk...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan valt Valerie toch van die berg![]()
jij, ik en Sven en al drie dagen op hetzelfe level.... best eng ditquote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
Ik ben het wel angstvallig veel met babet eens de laatste tijd..
Ja maar morgen niet meer... en dat hoort bij de vaste opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
mooi gedaan, maar eh: "meer dan 3000"....????? vandaag was pas nr. 2999 hoor
Maar we zagen een tijdje geleden een begrafenis foto met daarop onder andere Jef, Charlie, Morris, Ludo enz... Dus er moet wel nog iemand dood gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om een of andere reden zegt me dat de personage Valerie niet doodgaat... maar dat wel Elle weggaat natuurlijk...
Echt?? Die foto heb ik niet gezienquote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar we zagen een tijdje geleden een begrafenis foto met daarop onder andere Jef, Charlie, Morris, Ludo enz... Dus er moet wel nog iemand dood gaan.
Ze flikkert van de berg, niemand kan haar vinden, maar ondertussen wordt ze gered door een Portugees die luistert naar de naam 'Luiz', met wie ze trouwt. Ondertussen laat ze niks van zich horen en gaat iedereen in Meerdijk ervan uit dat ze dood is. Totdat ze genoeg krijgt van Luiz en Robert terug wil en ineens op de stoep staat bij Barbara, die inmiddels Robert al aan de kant heeft gezet en getrouwd is met mijnheer Harmsen. Omdat valerie jaloers is gaat zij proberen harmsen van Barbara af te pakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om een of andere reden zegt me dat de personage Valerie niet doodgaat... maar dat wel Elle weggaat natuurlijk...
Babette is begonnen met opnemen. En is vanaf oktober te zienquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Linda!!!!
Is ze weer terug?
Wat enorm koel
I love Babette
* een oud-Linda roos en jessica fan spreekt
Dank je wel bupa. Ik vind het logo wel mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef SvensationaI het volgende:
Mooie OP, Diz..
Ik vind het logo wel lelijk
Als het zo koel is moet je het raam dicht doenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Linda!!!!
Is ze weer terug?
Wat enorm koel
I love Babette
* een oud-Linda roos en jessica fan spreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |