inderdaad !quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ludo gevoeloos ?
En waarom open jij topics voor Orginial kan die het zelf niet??
Voor Orginial?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ludo gevoeloos ?
Morris acteerde echt nep.Vooral die scène bij de deur!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:34 schreef la.femme.nikita het volgende:
Valerie en Barbara zijn inderdaad 'wat' vermoeiend! pfff....
(trouwens, ik vind morris prima)
Heb al een tijdje geen spoilers meer gezien... zijn ze op?!
Nou probeer het!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:07 schreef digispeed het volgende:
ben benieuwd of we nu morris zijn zaadjes in een reageerbuisje zieten schieten.
GTST moet echt niet gekker worden. De schrijvers hebben echt geen inspiratie meer geloof ik.
Kan ik niet solliciteren als scriptschrijfster ? Heb nog wel leuke ideeen
Inderdaad, Nano snapt totaal niks van het personage Ludo, hij is juist iemand met de meest complexe gevoelens maar doordat hij in het verleden zo vaak gekwetst is, is hij iemand die zich voor niemand open stelt en sluit hij zichzelf helemaal af zodat niemand hem meer kan kwetsen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ludo gevoeloos ?
de zin "praat er eens over"-iets in die trend vind ik anders een stuk irritanter, dat komt echt vaak voorbij als er de komende paar afleveringen niks spanneds gebeurt.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En nu is Nina weer 'getraumatiseerd' (ik haat dat woord want er wordt teveel mee gesmeten in GTST).
Hoe kun je nou nep acterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Morris acteerde echt nep.Vooral die scène bij de deur!
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:05 schreef Orginial het volgende:
Isabella heeft een leukere coupe gekregen.
Ik heb alleen de eerste twee dagen pas, de andere 8 moeten nog komen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Taurus het volgende:
[..]Niet, 'n beatrix coupe is niet leuk!
Ik wil zo'n spoilerding, zo'n weekoverzicht, waar staan die?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is tegenwoordig niemand meer vrienden met Morris.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:12 schreef Orginial het volgende:
Gister die knuffelpoging van Morris. "Doe nou niet net of we vrienden zijn! Ik betaal je het geld, en dat was het!"
Morris #2 was toch wel vrienden met Isabella?
Nee, hij heeft nooit vrienden gehad behalve Milan.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is tegenwoordig niemand meer vrienden met Morris.
Ik vind dat nergens op slaan dat vriendenclubje gedoe. De enigste leuke vrienden zijn Charlie,Yasmin en Isabella en Barbara en Janine.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef la.femme.nikita het volgende:
arme jongen... niet eens als een kip door de stad lopen. Dennis in t ziekenhuis en Benjamin dood... En verder geen vrienden. Toch jammer voor m dat Meerdijk zo'n klein plaatsje is, gelukkig heeft ie zn aanstaande en Lucas.
Op msn geeft hij de tekst door die jij vervolgens intyptquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
[..]
Voor Orginial?
Ik open gewoon een volgend topic.![]()
Valerie en Barbara,ik ben ze echt zat!![]()
Ik ruik een complotquote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Op msn geeft hij de tekst door die jij vervolgens intypt
Dit om nare reacties tegen te gaan .
Prik je zo door heen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |