Tja,maar er gelijk op los gaan gijzelen vind ik echt de juiste oplossing!quote:Op zondag 3 april 2005 21:15 schreef Woelli het volgende:
Ja Anton wilt zijn baan teurg dus moet die maar iets doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iemand vermoorden met een brievenopener,erg leuk verzonnen!quote:Op zondag 3 april 2005 23:05 schreef Frey het volgende:
Geen zelfbeheersingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan krijg je die overhaaste beslissingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zei ik dus ook al in de vorige topicquote:Op maandag 4 april 2005 19:40 schreef mark_03 het volgende:
Als hij het aanvecht komt ie zonder problemen weer aan 't werk. Nl. geen gegronde reden om iemand op staande voet te ontslaan.
Charlie raakt gewond vandaag toch? aangezien er iets van charlie morgen staatquote:Op maandag 4 april 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gevolg van vandaag Nick en Charlie weer bij elkaar en Ludo en Nick vriendjes waarschijnlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens mij gaat de fik erinquote:Op maandag 4 april 2005 20:18 schreef Orginial het volgende:
Erg leuk tot nu toe. Ik hoop dat Valerie eraan gaat, aangezien ze de serie uitgaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vincent , maar de jongens waar op bij castingburo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop