Thanks.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:35 schreef Frey het volgende:
Coole opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom opende ik hem ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:56 schreef bar_rel het volgende:
Geen Charlie:{w
Whatever.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Orgi tis geen gay alarm
maar een gaydar jij weet ook niets van de gay scene afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
het bestaat echt....
[afbeelding]
Morris is echt een nep fagget een schande van de homo community, ik hoop dat ze hem nooit door de test heen laten komen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
het bestaat echt....
[afbeelding]
Morris is echt een nep fagget een schande van de homo community, ik hoop dat ze hem nooit door de test heen laten komen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:55 schreef Orginial het volgende:
Vanavond zijn de geesten erweer in Laura`s huis. Ik heb echt geen idee wie het is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een grapje van de decorbouwers... ze hadden nog wat verf over na de restyling van de ONM sets.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Orginial het volgende:
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een grapje van de decorbouwers... ze hadden nog wat verf over na de restyling van de ONM sets.
de familie knots...quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben al veel eerder afgehaakt met die debiele verhaallijnenquote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al veel eerder afgehaakt met die debiele verhaallijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop