Daarom opende ik hem ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:56 schreef bar_rel het volgende:
Geen Charlie:{w
Whatever.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Orgi tis geen gay alarm
maar een gaydar jij weet ook niets van de gay scene af
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
het bestaat echt....
[afbeelding]
Morris is echt een nep fagget een schande van de homo community, ik hoop dat ze hem nooit door de test heen laten komen!
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
het bestaat echt....
[afbeelding]
Morris is echt een nep fagget een schande van de homo community, ik hoop dat ze hem nooit door de test heen laten komen!
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:55 schreef Orginial het volgende:
Vanavond zijn de geesten erweer in Laura`s huis. Ik heb echt geen idee wie het is.![]()
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.![]()
Het is een grapje van de decorbouwers... ze hadden nog wat verf over na de restyling van de ONM sets.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Orginial het volgende:
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een grapje van de decorbouwers... ze hadden nog wat verf over na de restyling van de ONM sets.
de familie knots...quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.![]()
ik ben al veel eerder afgehaakt met die debiele verhaallijnenquote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al veel eerder afgehaakt met die debiele verhaallijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |