Daarom opende ik hem ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:56 schreef bar_rel het volgende:
Geen Charlie:{w
Whatever.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Orgi tis geen gay alarm
maar een gaydar jij weet ook niets van de gay scene af
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
het bestaat echt....
[afbeelding]
Morris is echt een nep fagget een schande van de homo community, ik hoop dat ze hem nooit door de test heen laten komen!
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
het bestaat echt....
[afbeelding]
Morris is echt een nep fagget een schande van de homo community, ik hoop dat ze hem nooit door de test heen laten komen!
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:55 schreef Orginial het volgende:
Vanavond zijn de geesten erweer in Laura`s huis. Ik heb echt geen idee wie het is.![]()
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.![]()
Het is een grapje van de decorbouwers... ze hadden nog wat verf over na de restyling van de ONM sets.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Orginial het volgende:
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een grapje van de decorbouwers... ze hadden nog wat verf over na de restyling van de ONM sets.
de familie knots...quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.![]()
ik ben al veel eerder afgehaakt met die debiele verhaallijnenquote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al veel eerder afgehaakt met die debiele verhaallijnen
FOK wil gewoon Lotje.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:23 schreef Varvara het volgende:
Ik ben een trouwe kijker van GTST, maar op het moment vind ik de verhaallijnen echt een beetje slapjes en voorspelbaar.Dat Isabella gestroord is weten we ondertussen wel dacht ik zo.
Mocht Dennis achter die verfvlek zitten haak ik inderdaad ook af.
Dus zij krijgt een rol? En had dat logo weggehaaldquote:Op maandag 7 februari 2005 17:29 schreef Snake2005 het volgende:
[afbeelding]mooi he © www.gtstweb.com / met dank aan www.xoti.nl / Xoti Nederland!! en RTL Nederland
Oke, jammer. Maar krijgt ze een rol? Want dan kunnen die nieuwe personages kinderen van haar zijn, want ze heeft ookal een eigen biografie op GTST.nlquote:Op maandag 7 februari 2005 17:32 schreef Snake2005 het volgende:
sorry dat kan echt niet, dan neemt IEDEREEN hem zonder © over, en dat mag niet van RTL, sorry!
Lijkt me sterk. Lotje zou nu een jaar of 12 moeten wezen.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:14 schreef bar_rel het volgende:
een vriendin van mij heeft een nichtje en dat nichtje gaat in GTST spelen ( ik weet niet voor hoe lang) en is 4 of 5 jaar...misschien dat het lotje is...
Het kan zijn voor dromen van Laura.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:14 schreef bar_rel het volgende:
een vriendin van mij heeft een nichtje en dat nichtje gaat in GTST spelen ( ik weet niet voor hoe lang) en is 4 of 5 jaar...misschien dat het lotje is...
Ja daarom...quote:Op maandag 7 februari 2005 18:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lotje zou nu een jaar of 12 moeten wezen.
Martine werd 5 jaar later ofzo zwanger van Sjors. En die is bijna achtien, dus ze is iets van 25 hoor.quote:
Of voor dromen van Charlie, over haar baby ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het kan zijn voor dromen van Laura.![]()
Niet zo mans tegen je meester hequote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Martine werd 5 jaar later ofzo zwanger van Sjors. En die is bijna achtien, dus ze is iets van 25 hoor.![]()
Als je spoilers leest, zie je dat het kind nog leeft.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Of voor dromen van Charlie, over haar baby ofzo?
Wat nu dus geen spoiler meer isquote:Op maandag 7 februari 2005 18:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als je spoilers leest, zie je dat het kind nog leeft.![]()
Okeej dat doen we vanavond wel weerquote:Op maandag 7 februari 2005 18:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Praat hier maar over GTST en niet zo baggeren.![]()
![]()
Okequote:Op maandag 7 februari 2005 18:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Okeej dat doen we vanavond wel weer
Aaaah, kzal je missenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:28 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga er nu vandoor
Tot vanavon bij sop
oh wacht Winston is uit FokDam...damm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |