abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25313746
GTST #121: Martine, voor altijd Meerdijks grootste bitch

Zo luidt deze titel, omdat de eeuwig winnende Ludo ook deze dame heeft weten te pijnigen door haar het land uit te schoppen. Maar wij FOK-ers houden hoop door de geniale zin: "Hier ga je spijt van krijgen" en haar uitspraken in interviews over een mogelijke terugkeer.

En ookal heeft ze Meerdijk verlaten, ze blijft voor altijd Meerdijks grootste bitch en niet Ludo, die nooit eens zelf het land wordt uitgekickt of gearresteerd. Mischien kan Sjors de nieuwe Hafkamp worden? FOK-ers hou hoop, Ludo zal niet winnen...

Met dank aan Iwan voor zijn mooie collage

Linkjes
GTST #120: Jef de Ghostbuster!

Dit topic is voor de geweldige Martine, maar Ludo-fans zijn natuurlijk ook harstikke welkom

[ Bericht 4% gewijzigd door Orginial op 01-03-2005 16:25:38 ]
pi_25313777

Waar is Martine Hafkamp? (GTST #2911, MA. 28-02-2005)
pi_25313799
* Edit..

[ Bericht 98% gewijzigd door Orginial op 01-03-2005 15:36:54 ]
pi_25313857
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:28 schreef Orginial het volgende:
Iwan, het spijt me zo. Ik dacht dat je geen topic aan het maken was, gooi hier maar een slotje op en open jouw topic maar. Sorry
Ik was niet bezig met een nieuw topic.

Goeie TT.
pi_25313930
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:31 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik was niet bezig met een nieuw topic.

Goeie TT.
Oke ik heb je plaatje in de OP gezet.
pi_25314063
Ook al mogen Ludo-fans hier niet posten,wil ik toch even zeggen mooie OP en Martine,we zullen je missen!
pi_25314069
Zou Ludo z'n bedrijf echt de Firma Klootzak gaan noemen, of zou hij uit respect voor Nick toch kiezen voor een andere naam?
pi_25314148
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou Ludo z'n bedrijf echt de Firma Klootzak gaan noemen, of zou hij uit respect voor Nick toch kiezen voor een andere naam?
Is het trouwens heel logisch dat Ludo dat geld aan Yasmine geeft, en dat Yasmine ineens wel geaccepteerd wordt door Ludo?
pi_25314217
Met alle respect voor original, maar ik ben en blijf een Ludo fan en ben zeker niet van plan mijn mond te houden in dit topic
Desalniettemin hoe gek het ook klinkt staat Martine op nummer 2 voor mij en vond ik het een mooie aflevering.

Het is wel een beetje dom te zeggen dat Ludo niet zal winnen, dat is namelijk nergens op gebaseerd, dat Martine verloren heeft is gebaseerd op feiten.
Een heer met stijl
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:55:33 #10
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25314235
Ik begon Martine leuk te vinden, maar door dat gedoe hier allemaal haat ik haar meer dan ooit

Ludo is mijn grote favoriet, al sinds hij erin kwam

Harde toezegging: Als Ludo er komend jaar uitgaat, verlaat ik de Fok
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25314267
Yasmins coupe gaat weer vooruit.

[ Bericht 94% gewijzigd door Orginial op 01-03-2005 16:30:39 ]
pi_25314307
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:55 schreef Frey het volgende:
Ik begon Martine leuk te vinden, maar door dat gedoe hier allemaal haat ik haar meer dan ooit

Ludo is mijn grote favoriet, al sinds hij erin kwam

Harde toezegging: Als Ludo er komend jaar uitgaat, verlaat ik de Fok
Hoe is Ludo er eigenlijk ingekomen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Orginial op 01-03-2005 16:28:24 ]
pi_25314344
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:58 schreef Orginial het volgende:

[..]

We doen maar net of we dat niet gehoord hebben.

Ludo zal nu wel weer alles terugkrijgen enzo..
Trouwens Original waarom ben jij ineens zo voor Martine, jij vond Ludo toch ook altijd wel goed?
Een heer met stijl
pi_25314408
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Trouwens Original waarom ben jij ineens zo voor Martine, jij vond Ludo toch ook altijd wel goed?
Ja, ik vond Ludo ookwel oke. Maar sinds de afgelopen twee weken niet meerzo, hij krijgt altijd zijn zin en ik vind Martine gewoon puur GTST nostalgie. En Ludo is ook zwaar oké, maar ik wil gewoon dat hij even een jaartje spoorloos is om Martine weer helemaal terug te laten komen en weer net als vroeger te worden,voordat Ludo erwas.
pi_25314447
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:06 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ja, ik vond Ludo ookwel oke. Maar sinds de afgelopen twee weken niet meerzo, hij krijgt altijd zijn zin en ik vind Martine gewoon puur GTST nostalgie. En Ludo is ook zwaar oké, maar ik wil gewoon dat hij even een jaartje spoorloos is om Martine weer helemaal terug te laten komen en weer net als vroeger te worden,voordat Ludo erwas.
Ik heb het gevoel dat Ludo uitgemolken is, en Martine was dat niet. Maar mischien wordt Ludo wel weer harstikke boeiend enzo, maar ik mis Martine gewoon.
pi_25314512
quote:
Caroline wordt mama!
Caroline de Bruyn, Janine Elschot in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden, neemt de rol over van Marian Mudder in het toneelstuk Mama! Mama! tourt vanaf maart tot en met mei 2006 door het land. Andere Mama's zijn Esther Roord (Kees & Co), Margo Dames (Kees & Co) en Manoushka Zeegelaar Breeveld (Blauw Blauw)
pi_25314514
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:06 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ja oke dat ik kan ik wel begrijpen, ik verlang ook terug naar de tijd van Daniel, Simon, Arnie, Stan, Peter en natuurlijk Frits!
Wieweet in de toekomst, al zijn Simon en Frits natuurlijk best dood
Een heer met stijl
pi_25314551
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja oke dat ik kan ik wel begrijpen, ik verlang ook terug naar de tijd van Daniel, Simon, Arnie, Stan, Peter en natuurlijk Frits!
Wieweet in de toekomst, al zijn Simon en Frits natuurlijk best dood
& Kim,Julian,Arthur enzo natuurlijk ook.
pi_25314561
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:00 schreef Orginial het volgende:

[..]

Edit: Dit topic is alleen voor Martine Hafkamp
Wat doe je dom dan kneusje
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_25314612
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25314738
Geweldige scene gister, en Ludo was weer als vanouds
pi_25314792
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:22 schreef Orginial het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar Amy!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:41:57 #23
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25314816
IK wil ook amy
pi_25314949
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:00 schreef Orginial het volgende:

[..]

Hoewel Frits en Ludo er nooit tegelijkertijd hebben ingezeten, hebben ze wel in hetzelfde seizoen gespeeld.
Frits werd door Hannie vermoord en Dian, net getrouwd werd met de leiding over Van Houten (Frits' bedrijf) opgezadeld.
Iets wat ze helemaal niet aankon, dus betrok ze Remco in het bedrijf die haar bedonderde en er met al het geld vandoor ging.

Frits' ooit zo bloeiende bedrijf werd naar de rand van de afgrond gebracht, maar de bank zou Dian helpen en stuurde een zekere meneer Sanders langs.
Ludo had toen slechts een hoge positie bij een bank en had wel kunstobjecten, maar geen eigen bedrijf.

In die tijd heeft hij ook Sjors' erfenis buitgemaakt.
Een heer met stijl
pi_25315239
Het is wel zo dat Ludo altijd zijn zin krijgt. Maar goed er moet er een de winnaar zijn, al vind ik Martine beter spelen.
Correct en tevens juist...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')