Ik was niet bezig met een nieuw topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:28 schreef Orginial het volgende:
Iwan, het spijt me zo. Ik dacht dat je geen topic aan het maken was, gooi hier maar een slotje op en open jouw topic maar. Sorry![]()
Oke ik heb je plaatje in de OP gezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik was niet bezig met een nieuw topic.
Goeie TT.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou Ludo z'n bedrijf echt de Firma Klootzak gaan noemen, of zou hij uit respect voor Nick toch kiezen voor een andere naam?
Hoe is Ludo er eigenlijk ingekomen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:55 schreef Frey het volgende:
Ik begon Martine leuk te vinden, maar door dat gedoe hier allemaal haat ik haar meer dan ooit![]()
Ludo is mijn grote favoriet, al sinds hij erin kwam![]()
Harde toezegging: Als Ludo er komend jaar uitgaat, verlaat ik de Fok
Trouwens Original waarom ben jij ineens zo voor Martine, jij vond Ludo toch ook altijd wel goed?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
We doen maar net of we dat niet gehoord hebben.
Ludo zal nu wel weer alles terugkrijgen enzo..![]()
Ja, ik vond Ludo ookwel oke. Maar sinds de afgelopen twee weken niet meerzo, hij krijgt altijd zijn zin en ik vind Martine gewoon puur GTST nostalgie. En Ludo is ook zwaar oké, maar ik wil gewoon dat hij even een jaartje spoorloos is om Martine weer helemaal terug te laten komen en weer net als vroeger te worden,voordat Ludo erwas.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Trouwens Original waarom ben jij ineens zo voor Martine, jij vond Ludo toch ook altijd wel goed?
Ik heb het gevoel dat Ludo uitgemolken is, en Martine was dat niet. Maar mischien wordt Ludo wel weer harstikke boeiend enzo, maar ik mis Martine gewoon.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, ik vond Ludo ookwel oke. Maar sinds de afgelopen twee weken niet meerzo, hij krijgt altijd zijn zin en ik vind Martine gewoon puur GTST nostalgie. En Ludo is ook zwaar oké, maar ik wil gewoon dat hij even een jaartje spoorloos is om Martine weer helemaal terug te laten komen en weer net als vroeger te worden,voordat Ludo erwas.
quote:Caroline wordt mama!
Caroline de Bruyn, Janine Elschot in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden, neemt de rol over van Marian Mudder in het toneelstuk Mama! Mama! tourt vanaf maart tot en met mei 2006 door het land. Andere Mama's zijn Esther Roord (Kees & Co), Margo Dames (Kees & Co) en Manoushka Zeegelaar Breeveld (Blauw Blauw)
Ja oke dat ik kan ik wel begrijpen, ik verlang ook terug naar de tijd van Daniel, Simon, Arnie, Stan, Peter en natuurlijk Frits!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, ik vond Ludo ookwel oke. Maar sinds de afgelopen twee weken niet meerzo, hij krijgt altijd zijn zin en ik vind Martine gewoon puur GTST nostalgie. En Ludo is ook zwaar oké, maar ik wil gewoon dat hij even een jaartje spoorloos is om Martine weer helemaal terug te laten komen en weer net als vroeger te worden,voordat Ludo erwas.
& Kim,Julian,Arthur enzo natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja oke dat ik kan ik wel begrijpen, ik verlang ook terug naar de tijd van Daniel, Simon, Arnie, Stan, Peter en natuurlijk Frits!
Wieweet in de toekomst, al zijn Simon en Frits natuurlijk best dood![]()
Wat doe je dom dan kneusjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoe is Ludo er eigenlijk ingekomen?
Edit: Dit topic is alleen voor Martine Hafkamp![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:22 schreef Orginial het volgende:Ik ben benieuwd naar Amy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel Frits en Ludo er nooit tegelijkertijd hebben ingezeten, hebben ze wel in hetzelfde seizoen gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |