Whahaquote:Op woensdag 20 april 2005 18:02 schreef space-kees het volgende:
Geweldig.. Zo hou je je(echte ) relatie in spanning..
En vreemdgaan is nog nooit zo goed beloond(voor je werk vreemdgaan) geweldig
Ja in het vorige Topic al.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:28 schreef Orginial het volgende:
Airelle, heb je dat weekverslag gelezen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, alles wordt leukerquote:Op woensdag 20 april 2005 20:38 schreef Orginial het volgende:
Ik vind Auntie Annie leuk geworden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, het alles is idd ineens erg leuk. Alleen Isabella niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, alles wordt leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ludo en Janine, Auntie Annie, Sjors en Bing, Suzanne die alles opbiecht aan Rayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., DennisJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan natuurlijk nog Stefano en Nick, dat wordt ook leuk.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, het alles is idd ineens erg leuk. Alleen Isabella niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stefano en Nick vind ik nu even gezeik.De rest is idd erg leuk geworden!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:43 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan natuurlijk nog Stefano en Nick, dat wordt ook leuk.
Als dan ook nog alles over Amy uitkomt, dan is het helemaal leuk. Maar dit is toch ook al een hele vooruitgangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, maar ik vrees voor de komende leegloop. Eerste leegloop kosten GTST dat: Wouter de Jong, Geert Hoes, Inge Ipenburg en Winston Post. Als het goed is gaan Wik Jongsma, Elle van Rijn, Victoria Koblenko & Bas Muijs weg.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:43 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan natuurlijk nog Stefano en Nick, dat wordt ook leuk.
Als dan ook nog alles over Amy uitkomt, dan is het helemaal leuk. Maar dit is toch ook al een hele vooruitgangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De rol van Valerie mag weg!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vrees voor de komende leegloop. Eerste leegloop kosten GTST dat: Wouter de Jong, Geert Hoes, Inge Ipenburg en Winston Post. Als het goed is gaan Wik Jongsma, Elle van Rijn, Victoria Koblenko & Bas Muijs weg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wik hoeft ook niet vaak in beeld. Hij maakt van meneer Harmsen een geweldige en grappige rol, terwijl hij niets eens vaak te zien is.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
Ik verwacht dat Bas Muijs weer een smak geld krijgt toegestopt net als vorig seizoen. Wik komt toch niet meer in beeld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De rol van mr. Harmsen is op zich best wel saai.Maar als hij er dan is heb ik toch weer zo'n goed gevoel erover.Leuke flauwe gebeurtenissen enzo...........Typisch Harmsen.Lekker verstrooid soms.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
Ik verwacht dat Bas Muijs weer een smak geld krijgt toegestopt net als vorig seizoen. Wik komt toch niet meer in beeld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had bij deze aflevering ook een top gevoel erover. Normaal kijk ik echt altijd met zo`n stemming van, ja boeiend enzo.. *Gaap*. Maar nu was het echt gewoon weer lekker leuk en vlot, met nieuwe muziekjes wat al een aantal weken is maar niemand ooit melding van heeft gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:53 schreef Nano het volgende:
[..]
De rol van mr. Harmsen is op zich best wel saai.Maar als hij er dan is heb ik toch weer zo'n goed gevoel erover.Leuke flauwe gebeurtenissen enzo...........Typisch Harmsen.Lekker verstrooid soms.
Ja het was de eerste keer weer dat ik ervan baalde dat mijn vader ondertussen belde.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had bij deze aflevering ook een top gevoel erover. Normaal kijk ik echt altijd met zo`n stemming van, ja boeiend enzo.. *Gaap*. Maar nu was het echt gewoon weer lekker leuk en vlot, met nieuwe muziekjes wat al een aantal weken is maar niemand ooit melding van heeft gemaakt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen Wik weer een week terug was en Isabella vermomd in zijn keuken stondquote:Op woensdag 20 april 2005 20:53 schreef Nano het volgende:
[..]
De rol van mr. Harmsen is op zich best wel saai.Maar als hij er dan is heb ik toch weer zo'n goed gevoel erover.Leuke flauwe gebeurtenissen enzo...........Typisch Harmsen.Lekker verstrooid soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop