Whahaquote:Op woensdag 20 april 2005 18:02 schreef space-kees het volgende:
Geweldig.. Zo hou je je(echte ) relatie in spanning..
En vreemdgaan is nog nooit zo goed beloond(voor je werk vreemdgaan) geweldig
Ja in het vorige Topic al.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:28 schreef Orginial het volgende:
Airelle, heb je dat weekverslag gelezen?
Ja, alles wordt leukerquote:
Ja, het alles is idd ineens erg leuk. Alleen Isabella niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, alles wordt leuker![]()
Ludo en Janine, Auntie Annie, Sjors en Bing, Suzanne die alles opbiecht aan Ray, Dennis
En dan natuurlijk nog Stefano en Nick, dat wordt ook leuk.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, het alles is idd ineens erg leuk. Alleen Isabella niet.
Stefano en Nick vind ik nu even gezeik.De rest is idd erg leuk geworden!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:43 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan natuurlijk nog Stefano en Nick, dat wordt ook leuk.
Als dan ook nog alles over Amy uitkomt, dan is het helemaal leuk. Maar dit is toch ook al een hele vooruitgang
Inderdaad, maar ik vrees voor de komende leegloop. Eerste leegloop kosten GTST dat: Wouter de Jong, Geert Hoes, Inge Ipenburg en Winston Post. Als het goed is gaan Wik Jongsma, Elle van Rijn, Victoria Koblenko & Bas Muijs weg.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:43 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan natuurlijk nog Stefano en Nick, dat wordt ook leuk.
Als dan ook nog alles over Amy uitkomt, dan is het helemaal leuk. Maar dit is toch ook al een hele vooruitgang
De rol van Valerie mag weg!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vrees voor de komende leegloop. Eerste leegloop kosten GTST dat: Wouter de Jong, Geert Hoes, Inge Ipenburg en Winston Post. Als het goed is gaan Wik Jongsma, Elle van Rijn, Victoria Koblenko & Bas Muijs weg.![]()
Wik hoeft ook niet vaak in beeld. Hij maakt van meneer Harmsen een geweldige en grappige rol, terwijl hij niets eens vaak te zien is.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
Ik verwacht dat Bas Muijs weer een smak geld krijgt toegestopt net als vorig seizoen. Wik komt toch niet meer in beeld.
De rol van mr. Harmsen is op zich best wel saai.Maar als hij er dan is heb ik toch weer zo'n goed gevoel erover.Leuke flauwe gebeurtenissen enzo...........Typisch Harmsen.Lekker verstrooid soms.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
Ik verwacht dat Bas Muijs weer een smak geld krijgt toegestopt net als vorig seizoen. Wik komt toch niet meer in beeld.
Ik had bij deze aflevering ook een top gevoel erover. Normaal kijk ik echt altijd met zo`n stemming van, ja boeiend enzo.. *Gaap*. Maar nu was het echt gewoon weer lekker leuk en vlot, met nieuwe muziekjes wat al een aantal weken is maar niemand ooit melding van heeft gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:53 schreef Nano het volgende:
[..]
De rol van mr. Harmsen is op zich best wel saai.Maar als hij er dan is heb ik toch weer zo'n goed gevoel erover.Leuke flauwe gebeurtenissen enzo...........Typisch Harmsen.Lekker verstrooid soms.
Ja het was de eerste keer weer dat ik ervan baalde dat mijn vader ondertussen belde.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had bij deze aflevering ook een top gevoel erover. Normaal kijk ik echt altijd met zo`n stemming van, ja boeiend enzo.. *Gaap*. Maar nu was het echt gewoon weer lekker leuk en vlot, met nieuwe muziekjes wat al een aantal weken is maar niemand ooit melding van heeft gemaakt.![]()
Toen Wik weer een week terug was en Isabella vermomd in zijn keuken stondquote:Op woensdag 20 april 2005 20:53 schreef Nano het volgende:
[..]
De rol van mr. Harmsen is op zich best wel saai.Maar als hij er dan is heb ik toch weer zo'n goed gevoel erover.Leuke flauwe gebeurtenissen enzo...........Typisch Harmsen.Lekker verstrooid soms.
En een nieuw decor. Was dat niet de slaapkamer van Ludo Sanders?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja het was de eerste keer weer dat ik ervan baalde dat mijn vader ondertussen belde.![]()
Er zijn ook hele mooie muziekjes die wel eens terugkeren. Zo het mooie dramatische muziekje van Ludo en Janine. En hetzelfde voor Robert en Laura. De allermooiste vond ik die hele dramatische van Rik en Anita, toen Rik zijn dood in scène zette en toen Anita die kerk uitrendequote:Op woensdag 20 april 2005 20:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had bij deze aflevering ook een top gevoel erover. Normaal kijk ik echt altijd met zo`n stemming van, ja boeiend enzo.. *Gaap*. Maar nu was het echt gewoon weer lekker leuk en vlot, met nieuwe muziekjes wat al een aantal weken is maar niemand ooit melding van heeft gemaakt.![]()
Dat was het decortje dat meestal opgeslagen staat in het magazijn!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
En een nieuw decor. Was dat niet de slaapkamer van Ludo Sanders?![]()
Ja die vindt ik ook het mooist!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zijn ook hele mooie muziekjes die wel eens terugkeren. Zo het mooie dramatische muziekje van Ludo en Janine. En hetzelfde voor Robert en Laura. De allermooiste vond ik die hele dramatische van Rik en Anita, toen Rik zijn dood in scène zette en toen Anita die kerk uitrende![]()
Gastarbeidersquote:Op woensdag 20 april 2005 21:02 schreef Orginial het volgende:
Wat ik weleens zou willen zien is Laura met een vent in huis en met Sil & een oudere zus ofzo. Gewoon een echt gezin, inplaats van al die gastarbeiders enzo.![]()
Muziekje bij Rik en anita kan je gewoon niet vergeten!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pff, dat jullie al die muziekjes nog weten zeg
Dat zijn klassiekers! Ik maak ff fragmentjesquote:Op woensdag 20 april 2005 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pff, dat jullie al die muziekjes nog weten zeg
Nee, gewoon een leuke man zoals Robert/Jef en dan met Sil en nog een zoon ofzo. Ze lijkt nu net zo`n bejaarde.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Gastarbeiders
Dan zou Laura haar computer bij Catch en Match door moeten spitten op zoek naar een man met dochter!
![]()
Ik vond haar meer op roodkapje lijkenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, gewoon een leuke man zoals Robert/Jef en dan met Sil en nog een zoon ofzo. Ze lijkt nu net zo`n bejaarde.![]()
Enkeltje naar de maan!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:19 schreef Orginial het volgende:
Morris #3 bakt er trouwens nog steeds niks van.
Ok, leukquote:Op woensdag 20 april 2005 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zijn klassiekers! Ik maak ff fragmentjes
Vanaf 28 April is Koert-Jan weer te zien, hij gaat vluchten uit het ziekenhuis ofzo. Dat stond op zo`n website.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ok, leuk
Wanneer ontwaakt Dennis eigenlijk uit z'n coma? In de nieuwe tvgids las ik iets over hem, maar kon er niet goed uit opmaken of hij nou nog in coma ligt of niet. Iets met z'n verband ofzo, heel vaag.
Ik vind het hem wel leuk doen eigenlijk, maar Geert Hoes was leuker..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:19 schreef Orginial het volgende:
Morris #3 bakt er trouwens nog steeds niks van.
Hij doet zijn best.Dat zie je,maar hij kan het gewoon nooit zo leuk brengen als Geert dat deed.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind het hem wel leuk doen eigenlijk, maar Geert Hoes was leuker..
Ohja, vluchten, het eerste ding dat je doet nadat je uit een coma komt iddquote:Op woensdag 20 april 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Vanaf 28 April is Koert-Jan weer te zien, hij gaat vluchten uit het ziekenhuis ofzo. Dat stond op zo`n website.![]()
Die van Rik en Anita blijft het mooist!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:33 schreef Frey het volgende:
Ludo
Het bekendste Ludo deuntje![]()
Ludo en Janine
Het bekende dramatische Ludo en Janine muziekje![]()
Robert en Laura
Het bekende dramatische Robert en Laura muziekje![]()
Rik en Anita
En deze vind ik zelf de mooiste (helemaal luisteren!), het dramatische Rik en Anita muziekje![]()
![]()
![]()
Een grap neem ik aan, want hij was vrijdag nog te horen.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:
Ik vind ze allemaal mooi en bekend behalve Ludo/Janine.
Oh die vind ik juist wel één van de mooiste.Die van Robert en Laura komt me minder bekend voor.Maar die van Rik en Anita blijft echt altijd in mijn kop zitten.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:
Ik vind ze allemaal mooi en bekend behalve Ludo/Janine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |