Mathilde was in seizoen 9 en 10 te zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Grappig die Matilhilde zat er 4 of 5 siezoenen in zo te zien en de enige boeiende verhaalijn die ze had was met die verkrachter.
Waarom staat ze dan op 7 cast foto's? (Die met Frey mee gerekent )quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Mathilde was in seizoen 9 en 10 te zien.![]()
Sommige seizoenen hadden meerdere castfoto'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom staat ze dan op 7 cast foto's? (Die met Frey mee gerekent )
Dus 9 en 10 hadden samen 7 cast foto's?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Sommige seizoenen hadden meerdere castfoto's
Ik heb gegoogled en gecopypate.. heb het niet eens gelezenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:12 schreef Frey het volgende:
Het is trouwens Liefde leidt je tot het eind![]()
Was dat niet de schoonmaakster die er stiekem tussen was gekropen?? Zoiets hoorde ik een van de acteurs ooit vertellen bij een of ander tv-programmaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ik vraag me altijd af wie dat mens met die enorme bril is, rechts van Linda... iemand???
We raadplegen de CD-rom en vinden dit:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ik vraag me altijd af wie dat mens met die enorme bril is, rechts van Linda... iemand???
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Frey het volgende:
[..]
We raadplegen de CD-rom en vinden dit:
[afbeelding]
Rozenboom scene'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Nano het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de vernieuwing niet veel voorstelt. Als ze de Rozenboom-scene`s maar schrappen vindt ik het goed.![]()
Voornamelijk dat iedereen in de Rozenboom woont. Straks Jack, Dian & Linda. Ik ben dat gewoon helemaal zat, ik wil nieuwe decors, nieuwe huizen.quote:
Nieuwe erbij kan geen kwaad. Vroeger had je ook nog hotel Dendermonde. Nu is er nog maar 1 hotel in de buurt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Voornamelijk dat iedereen in de Rozenboom woont. Straks Jack, Dian & Linda. Ik ben dat gewoon helemaal zat, ik wil nieuwe decors, nieuwe huizen.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Nieuwe erbij kan geen kwaad. Vroeger had je ook nog hotel Dendermonde. Nu is er nog maar 1 hotel in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |