Mathilde was in seizoen 9 en 10 te zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Grappig die Matilhilde zat er 4 of 5 siezoenen in zo te zien en de enige boeiende verhaalijn die ze had was met die verkrachter.
Waarom staat ze dan op 7 cast foto's? (Die met Frey mee gerekent )quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Mathilde was in seizoen 9 en 10 te zien.![]()
Sommige seizoenen hadden meerdere castfoto'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom staat ze dan op 7 cast foto's? (Die met Frey mee gerekent )
Dus 9 en 10 hadden samen 7 cast foto's?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Sommige seizoenen hadden meerdere castfoto's
Ik heb gegoogled en gecopypate.. heb het niet eens gelezenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:12 schreef Frey het volgende:
Het is trouwens Liefde leidt je tot het eind![]()
Was dat niet de schoonmaakster die er stiekem tussen was gekropen?? Zoiets hoorde ik een van de acteurs ooit vertellen bij een of ander tv-programmaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ik vraag me altijd af wie dat mens met die enorme bril is, rechts van Linda... iemand???
We raadplegen de CD-rom en vinden dit:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ik vraag me altijd af wie dat mens met die enorme bril is, rechts van Linda... iemand???
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Frey het volgende:
[..]
We raadplegen de CD-rom en vinden dit:
[afbeelding]
Rozenboom scene'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Nano het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de vernieuwing niet veel voorstelt. Als ze de Rozenboom-scene`s maar schrappen vindt ik het goed.![]()
Voornamelijk dat iedereen in de Rozenboom woont. Straks Jack, Dian & Linda. Ik ben dat gewoon helemaal zat, ik wil nieuwe decors, nieuwe huizen.quote:
Nieuwe erbij kan geen kwaad. Vroeger had je ook nog hotel Dendermonde. Nu is er nog maar 1 hotel in de buurt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Voornamelijk dat iedereen in de Rozenboom woont. Straks Jack, Dian & Linda. Ik ben dat gewoon helemaal zat, ik wil nieuwe decors, nieuwe huizen.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Nieuwe erbij kan geen kwaad. Vroeger had je ook nog hotel Dendermonde. Nu is er nog maar 1 hotel in de buurt.
Het gaat erom dat ze eerst 2 hotels hadden en dat zorgde toch voor enige afwisseling.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:33 schreef digispeed het volgende:
[..]
![]()
![]()
JA DUH.....
MEERDIJK IS NOG KLEINER DAN LUTJEBROEK
1 HOTEL LIJKT ME DUS WEL GENOEG
ah een collega van Rosa dus....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Frey het volgende:
We raadplegen de CD-rom en vinden dit:
[afbeelding]
De enige die ontbreekt op de foto is Wikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zie pas na lang kijken dat dit yasmin is tussen Bar en Val
[afbeelding]
Ik wil Morris #2 terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef Frey het volgende:
[..]
De enige die ontbreekt op de foto is Wik
Ik miste hem toch wel in de 2500e aflevering![]()
ik wil géén Morris, vind ze alledrie verschrikkelijkquote:
OMG, niet opgeletquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah een collega van Rosa dus....
echt gtst-humor trouwens, om de schoonmaakster "Bleeker" te noemen
Klein geworden ja, vroeger was het een stad, ze hadden het ook altijd over de stad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:33 schreef digispeed het volgende:
[..]
![]()
![]()
JA DUH.....
MEERDIJK IS NOG KLEINER DAN LUTJEBROEK
1 HOTEL LIJKT ME DUS WEL GENOEG
Ik ben het voor een keer geheel met je eens, Charlie mag van mij ook opdonderen trouwens, maarja daar zullen jullie het wel weer niet mee eens zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil géén Morris, vind ze alledrie verschrikkelijk
[ze worden steeds erger, wanneer houden ze eens op met proberen?!]
lijkt me een logische keuzequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:14 schreef Dizer het volgende:
Alweer de oude vraag.... Wie moet het laatste plaatje in de leader krijgen?
Ik zeg, Linda
Ik weetniet of je het is opgevallen, maar er komen geen plaatjes meer vanaf 2 september.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:14 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg, Linda
nou ja, geen plaatjes dan, maar wel beelden....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:27 schreef Nano het volgende:
Ik weetniet of je het is opgevallen, maar er komen geen plaatjes meer vanaf 2 september.
De leader wordt net zoals de oude Goudkust-leader.
Je ziet gewoon net als bij ONM zo`n klein stukje van bijvoorbeeld Jef Alberts. En dan komt erbij te staan Bartho Braat - Jef Alberts.. en het logo (is anders!) zie je heel de tijd vaag erdoorheen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ja, geen plaatjes dan, maar wel beelden....
kunnen ze Linda ook als laatste laten langskomen
btw krijgen we dan ook zo'n hip liedje: naar de Gooooooouuuudkust, waar ik je heb gezien
Alleen zal Linda er niet meteen in staan, toch? Dus zal iemand anders het laatste plekje eerst krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:14 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg, Linda
Read me lips. Dian.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen zal Linda er niet meteen in staan, toch? Dus zal iemand anders het laatste plekje eerst krijgen.
Komen er ook nieuwe muziekjes voor de terugblikken en de vooruitzichten?quote:
en wie beweert dat?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:58 schreef Nano het volgende:
Je ziet gewoon net als bij ONM zo`n klein stukje van bijvoorbeeld Jef Alberts. En dan komt erbij te staan Bartho Braat - Jef Alberts.. en het logo (is anders!) zie je heel de tijd vaag erdoorheen.
Heb ik gehoord, maar ik hoop het niet.![]()
Ja, we gaan het allemaal wel zien hoor. Maar ik kan nu echt niet meer wachten. Nog acht dagen en de vernieuwingen zijn ingevoerd. Maar even ter vergelijking, de laatste update van de leader was in oktober.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Komen er ook nieuwe muziekjes voor de terugblikken en de vooruitzichten?
Want die heb ik inmiddels toch ook wel weer gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |