Een afscheidstopic moet wel door een fan geopend worden he.quote:
ik heb 'm nog niet helemaal gekeken,quote:Linda kende ik eigenlijk ook niet, maar vond haar wel oké in die film .
waarom had je een hekel aan haar?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
Ik had een hekel aan d'r, maar een topic heeft ze wel verdiend..
dat ben ik wel met je eens ja.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef BVO het volgende:
Een afscheidstopic moet wel door een fan geopend worden he..
Geen idee eigenlijk, ik mocht haar gewoon nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom had je een hekel aan haar?
ah het onderbuikgevoel......quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik mocht haar gewoon niet.
stel je niet zo aan Frey; you win some, you lose somequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Frey het volgende:
je kan niet eens de linkjes fatsoenlijk neerzetten
LOL ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
Je mag het ONM-topic wel openen Frey
Je was niet de enige.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik mocht haar gewoon niet.
Een keer raden wie ik dit jaar voor de Annelieke Bouwers Award ga nomineren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
maar ja......... toen kwam Stefano [wat een drama weer vandaag]
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:47 schreef Sweetheart1984 het volgende:
de middelbare school terug, oude karakters terug, leuk!
1,57 miljoen valt me tegen, zeker voor het vervolg op een zomercliffhanger. Het zou mij trouwens niks verbazen als RTL GTST opzettelijk later heeft laten beginnen om Expeditie Robinson te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef pberends het volgende:
Kijkcijfers van gister waren uitermate matig. "maar" 1,57 miljoen kijkers. En dat is zeker geen goed teken, omdat het vervolg op de zomercliff altijd supergoed bekeken werd. Ik denk dat ze bij RTL een fatale fout hebben gemaakt; door eerste 2 weken baggerherhalingen uit te zenden. Nu snapten de (meestal niet al te slimme kijkers) niet dat GTST gister for real begon. Dat zou vast wel een aantal honderd duizend kijkers gescheeld hebben. Ik kwam er ook pas op het allerlaatste moment achter, dankzij de fouten met de reclame heb ik het nog net kunnen zien. Mongooltjes bij RTL worden zenuwachtig van Talpa zo te merken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |