Dat doe ik dan weer wel, maar voor het springen op banken heb ik dan weer geen alcohol nodigquote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook en ik drink niet eens alcohol![]()
quote:STEFANO SANDERS: "Waar bieden ze deze psychologiecursus aan?" (tegen Ludo Sanders)
quote:Ook acteur Bas Muijs kiest voor een studie van de NHA!
"Ook ik volg een cursus bij de NHA. Op een ontspannen manier ben ik bezig met mijn cursus Praktische Psychologie. Deze cursus is uitstekend te combineren met mijn drukke leventje, omdat ik studeer wanneer het mij uitkomt. Probeer ook eens een NHA-cursus en overtuig uzelf! "
Bas Muijs
acteur
bron
Je moet wel erg van die soap van je houden zeg, als je zelfs Sonja Silva durft te noemenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En dan had je nog al die gastrollen van (ex-)ONM-ers: Pamela Teves, Everon Jackson Hooi, Theo de Groot en Sonja Silva.![]()
je hebt duidelijk nooit gekeken: Sonja speelde haar tegenspelers met gemak van het schermquote:Op woensdag 7 september 2005 16:43 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Je moet wel erg van die soap van je houden zeg, als je zelfs Sonja Silva durft te noemen![]()
leuk.....da's snel.....quote:Op woensdag 7 september 2005 17:11 schreef Nano het volgende:
Ja, ze heeft al drie weken opnames gehad.![]()
Dorothea weet alles van Dennis/Arnie.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke ik hebt het gister en eergister gemist.
What happend ?
Is GTST ooit herhaald op TV10quote:Op woensdag 7 september 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk.....da's snel.....
hier nog een oud Lindaatje met Frits & Martine
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/GTST/1994-01-13_GTST_LindaLook.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
GTST 13 januari 1994, LindaLook[/url] ~ [4.45 min; 7.6 Mb] ~
Tijdelijk. Geen zorgen hoor, ze zal er ook bij zijn met de 4000e afleveringquote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
Gaat L-l-aura dan toch eindelijk vertrekken?.
Ja, en vaak op de irritante momenten. Vooral toen Barbara en Valerie aan dat touw hingenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Kan RTL4 niet kappen met die irritante reclamebanners tijdens GTST?!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |