Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:52 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Heb ik dus ook... erg mooi maar ook erg jammer dat personages op hun laatste moment nog even mogen stralen zodat je t ineens toch wel erg vindt dat ze gaan..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou dan wel erg gejat zijn van de soap Guiding Light waarin Tony zich van een klif liet vallen om zijn broer (die ook hing) te redden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef Nano het volgende:
Ik wil dat Valerie blijft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: Wedden dat Valerie haar eigen touw doorsnijdt om Barbara te redden? Het is niet voor niks dat ze dat mes lieten zien..
Ja, ik probeer er 286 te halen vandaag.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:04 schreef Tragedy het volgende:
Lekker aan het postopkrikken, Svensational?
Wat denken die schrijvertjes wel... in haar laatste aflevering nog even sympathie opwekken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. 3 seizoenen loop ik me te ergeren aan die kut, gáát ze eindelijk weg, hoop ik ineens dat ze wel blijftJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat er onderaan die berg een schuurtje staat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niemand opende een topic dus moest ik snel een TT bedenkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
he Sven, die TT hoort bij ons drankorgeltje uit onm he!!! pas op jij.....
Valerie haalt het beste in mij naar boven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aaah wat ben jij toch ook een vals wijf eigenlijk he....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij wel gekeken dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Ik snap die met dat schuurtje nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toch hadden ze het grappig gedaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
Toch snel goed gemaakt he, zo'n jarenlange ruzieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja hoor ik vond het prima, zijn we in een keer van het gezeur af (vond de bitchfight eigenlijk alleen in het begin leuk tussen die twee).quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch hadden ze het grappig gedaan...
dat Barbara daarna tegen Charlie over Val zei: "je moeder....."
en Val daarna precies hetzelfde over Barbara......
en dat goed maken op zich, hoe simpel ook, ik geloofde het wel....
in tegenstelling tot het afgrijselijke gekrijs van Stefano gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het kwartje valtquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik heb besloten het alleen nog op vrijdag te kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
heb je het niet gezien?? oh het was afschuwelijk!! m'n nekharen gingen overeind staan
ik vond Stefano al 'n lul met vingers, maar na gisteren heeft ook Bas Muijs definitief afgedaan....
wat betreft die bitchfight: dat geldt denk ik voor iedereen wel
in het begin was het lachen, dat vechten in de Rozenboom enzo....
maar de laatste maanden was het vooralom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nu ga ik echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten het alleen nog op vrijdag te kijken.
quote:(Claire ONM enzo).
Omdat ik opnemen zo'n gedoe vindquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yasmin werd aan de wormen gevoerdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
Ik bedoelde meer wat de verhaallijn was dat Stefano moest grijsen...
ik bedoel: iedereen was die verhaallijn zat... geldt uiteraard niet voor alle bitchfight-dingetjesquote:Nee hoor, wat mij betreft blijven sommige bitchfights leuk tot in het oneindige (Claire ONM enzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop