Ja, ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Als ik hem niet open, doet niemand hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga ik over een paar minuten doen onder het genot van een Colaquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, ik kijk wel uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom maar op met het verslagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind dat Rixt het goed doet, had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef BVO het volgende:
maarja, we moeten het maar met deze doen... ze valt me mee, al is ze wel erg jong gecast.
M'n volledige GTST-hoop is momenteel op haar en Fritsje (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..) gevestigd. Ben ook benieuwd hoe Jef op haar gaat reageren enzo. En Ludo natuurlijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
erg hequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Airelle het volgende:
Is dat vanavond die Chat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat werd heel fout, in te overdreven engels, aangekondigd nu ik eraan denk.
MARRRRRRLIEE AND EVERONNN!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
gaan we hier nou alle ONM TT's af?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ONM #100: VaarwEllen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij [quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:24 schreef Frey het volgende:
Alsof er maar één erfenis isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bovendien hebben wij echt een acteur uit de Erfenisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar we zitten hier in het GTST topic, dus komt dat te vervallenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wij [om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.] hebben twee acteurs uit de Erfenis: Manouk v/d Meulen en Michiel de JongJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
én we hadden een echte, superstrakke Iwan-leader
[die ik even niet kan uploaden vanwege ftp-problemen]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, Frey je krijgt je zin, aflevering 3000:
Volgens Marly is ze 15quote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef LeBeau het volgende:
Nina die op de bank danst in de preview. Sorry hoor, maar welk kind van 16 doet dat nou?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan had je nog al die gastrollen van (ex-)ONM-ers: Pamela Teves, Everon Jackson Hooi, Theo de Groot en Sonja Silva.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
Wij [om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.] hebben twee acteurs uit de Erfenis: Manouk v/d Meulen en Michiel de JongJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
én we hadden een echte, superstrakke Iwan-leader
[die ik even niet kan uploaden vanwege ftp-problemen]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen deed ik dat al niet meerquote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens Marly is ze 15om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Och soms als ik een hele jolige bui ben doe ik het nog steedsquote:Op woensdag 7 september 2005 13:03 schreef Nory het volgende:
[..]
Toen deed ik dat al niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En de meeste breezers hebben zich al een keer klem gezopen op hun 15eJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook en ik drink niet eens alcoholquote:Op woensdag 7 september 2005 14:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och soms als ik een hele jolige bui ben doe ik het nog steedsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop