abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45156435

hier verder
pi_45156493
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef Markeerstift het volgende:
Is dat kind eindelijk terug heeft het een dodelijke ziekte
Dezelfde ziekte als Ludo destijds... zou hij dan toch de vader zijn?
pi_45156668
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Dezelfde ziekte als Ludo destijds... zou hij dan toch de vader zijn?

Hij blijft leuk .
  maandag 8 januari 2007 @ 20:54:06 #5
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_45156844
tvp
  maandag 8 januari 2007 @ 20:57:02 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45156982
tvp
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_45158098
Ik hoopte dat Lieve van het dak zou springen, zijn we daar ook weer vanaf, helaas gebeurde dat niet.
Verder: de soap begint weer in te zakken. Straks stop ik weer met kijken denk ik.
pi_45158776
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef vencodark het volgende:
Ik hoopte dat Lieve van het dak zou springen, zijn we daar ook weer vanaf, helaas gebeurde dat niet.
Ik vind het ook jammer
quote:
Verder: de soap begint weer in te zakken. Straks stop ik weer met kijken denk ik.
Inderdaad, zoals ik het nu begrijp houdt Lidwien het voor gezien?
Weer een gemiste kans, die lijn hadden ze veel spannender kunnen maken, afpers-affaires heeft de soap groot gemaakt, denk aan de chantagepraktijken van de grote 5 (nogmaals Ludo, Martine, Frits, Herman en Onno P.).
Ik snap de makers echt niet hoor
Een heer met stijl
pi_45158995
De hele structuur en personages opbouw en vertakingen is nu ook gewoon fout.
Alles loopt uit bij een moeder figuur die of gaat zeiken (Barbara) bij andere personages om alles weer glad te krijgen als er een probleem is of iemand die het personage in nood een flink som geld toe drukt. En voor de Ludo fan's ik vind Ludo ook gigantisch ingekakt ik verlang stiekem zelfs weer dat hij weer een strijd krijgt met iemand buiten de Meerdijkse vrienden kringen dan is er ook niet dat gezeik van Janine dat ze al haar vriendjes kwijtraakt door Ludo.

Verder was Nick ook beter alleen in een landhuis.
Zinds die samen met Ludo in huis woont is het een soort schoothondje geworden.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45159198
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:36 schreef Canisfire het volgende:
Alles loopt uit bij een moeder figuur die of gaat zeiken (Barbara) bij andere personages om alles weer glad te krijgen als er een probleem is of iemand die het personage in nood een flink som geld toe drukt. En voor de Ludo fan's ik vind Ludo ook gigantisch ingekakt ik verlang stiekem zelfs weer dat hij weer een strijd krijgt met iemand buiten de Meerdijkse vrienden kringen dan is er ook niet dat gezeik van Janine dat ze al haar vriendjes kwijtraakt door Ludo.

Ik zie dat landhuis nog altijd als Ludo's huis en als er een van die 2 daar de baas moet zijn, moet dat Sanders senior zijn natuurlijk
Nick is gewoon een grote sukkel, dat domme kinderlijke, jankerige, driftige gedrag ook de hele tijd, zo zou Ludo nooit doen.
Ik geef toe Dennis en Morris zijn erger, maar ik vind Noud zefs minder kneuzig dan Nick en ik weet dat ik nu tegen heel wat heilige huisjes aantrap
Een heer met stijl
pi_45159224
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:36 schreef Canisfire het volgende:

Eens. Vroeger waren de dingen nog eens enigsinds schokkend. Bijv. Laura die ooit bij een sekte ging. Schitterend vond ik dat als klein meisje.
Verder, al dat jonge grut erin maakt de soap ook niet boeiender. Het ís het gewoon niet met Noud, Fos, Florien en Nina.
Denk trouwens niet dat het Ludwien gebeuren zomaar klaar is. Dat is te makkelijk, anders zijn de schrijvers indd. watjes geworden.
Ik wil echt een shocking ontwikkeling. Net als toen Ludo doodgeschoten zou zijn. Dat vond ik wel boeiend.
En Janine moet óf eens echt van Ludo af, of zeuren dat ze van Ludo af wil als hij dit of dat niet doet.
Wordt daar zooooo moe van. Maak je keus!
pi_45159357
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef vencodark het volgende:

En Janine moet óf eens echt van Ludo af, of zeuren dat ze van Ludo af viel als hij dit of dat niet doet.
Wordt daar zooooo moe van. Maak je keus!
Hear hear, dat gezeik van Janine wordt ik inmiddels ook beu inderdaad, of je kapt met die vent en zoekt brave huisvader (zoals Simon de Goeroe ipv Ludo de Lul ) of je neemt hem eindelijk eens zoals hij is.

Het wordt inderdaad tijd dat Ludo weer wat slechter wordt op niveau, de grote 5 hielden zich echt niet de hele tijd bezig met de 'gewone inwoners' hoor.
Een heer met stijl
pi_45159472
De dood van Barbara zou ook veel oplossen.
Maar de schrijvers zien haar nog steeds als lieve vrouw natuurlijk wat ze helemaal niet is.
Ik weet nog wel met Valerie die wou ze liever de stad uitwerken dan Charlie vertellen wie haar echte moeder is. Ja voor iemand verzwijgen wie je echt moeder is dan hou je ook echt van iemand
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45159506
tvp
pi_45159592
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef vencodark het volgende:
Inderdaad. Ze had van het dak moeten springen. Ik vraag me af waarom ze dat in godsnaam niet heeft gedaan.
tvp!
pi_45159656
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef Canisfire het volgende:
Maar de schrijvers zien haar nog steeds als lieve vrouw natuurlijk wat ze helemaal niet is.
Ik weet nog wel met Valerie die wou ze liever de stad uitwerken dan Charlie vertellen wie haar echte moeder is. Ja voor iemand verzwijgen wie je echt moeder is dan hou je ook echt van iemand
Eens. Barbara vind ik een egoïstische, overdreven, neppert.
Zoals ze op Morris zit in te praten, liefje dit, liefje dat. Halloooo, hij heet Morris.
Ik zou doodmoe worden van zo'n mens als zij.
pi_45159808
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef Canisfire het volgende:
quote:
Dat is Barbara, de kalmte, rationaliteit en redelijkheid zelve, zolang het maar rijmt met haar eigen oppurtinistische belangen (maar ik val in herhaling)

Oh ja en als iemand de zaak anders ziet dan zij dan doet ze letterlijk zo verontwaardigd als alleen vrouwen dat kunnen
Een heer met stijl
pi_45160195
Eigenlijk is Barbara de Helen Helmink van GTST geworden. Alleen heeft Barb. zelf meer op dr kerfstok denk ik.
Theemuts.
pi_45160244
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Eens. Barbara vind ik een egoïstische, overdreven, neppert.
Zoals ze op Morris zit in te praten, liefje dit, liefje dat. Halloooo, hij heet Morris.
Ik zou doodmoe worden van zo'n mens als zij.
zo doet ze ook altijd tegen Janine .
Echt van JE MOET ME HELPEN want we zijn vriendinnen en anders ben je gewoon een vreselijk kut wijf.
zo zegt ze het niet met veel woorden maar zo komt het altijd wel over.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een vrouw die zich zo doorzichtig gedraagt als Barbara toch nog zoveel vrienden heeft. Ik weet het niet hoor maar als er iemand met dat schijnheilige karakter in mijn vrienden kringen zou leven dan zou ik heel sneel de banden doorbreken
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45160386
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk is Barbara de Helen Helmink van GTST geworden. Alleen heeft Barb. zelf meer op dr kerfstok denk ik.
Theemuts.
Helen Helmink had geen dubbel moraal, maar was eerlijk en oprecht.
Een heer met stijl
pi_45160446
Maybe. Maar toch is ze de theemuts van de show geworden. Vroeger was dat Helen.
Laura is ook al zo'n theemuts.
Waarom kijk ik eigenlijk nog?
pi_45160566
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef Canisfire het volgende:

[..]

zo doet ze ook altijd tegen Janine .
Echt van JE MOET ME HELPEN want we zijn vriendinnen en anders ben je gewoon een vreselijk kut wijf.
zo zegt ze het niet met veel woorden maar zo komt het altijd wel over.
Terwijl ze eigenlijk precies hetzelfde doet bij Janine, namelijk slechts een andere mening toegedaan zijn.
Een heer met stijl
pi_45160593
Overigens haalde Ferri deze zomer nog uit naar GTST, toen hem werd gevraagd waarom hij gewoon niet terugkeerde als Rik de Jong. "Ik snap eerlijk gezegd niet dat al die oudgedienden ineens weer terugkeren. Naar mijn mening is GTST al een paar jaar niet meer wat het ooit geweest is!" aldus voormalig soapie Ferri Somogyi
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45160643
Eigenlijk is Rik(Ferri dus) er op tijd uitgegaan.
Een heer met stijl
pi_45160940
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk is Rik(Ferri dus) er op tijd uitgegaan.
Klopt Ferri gaat nu trouwens in een film spelen met een muzikant.
De film zou wel een direct dvd release kutfilm worden maar ey toch leuk voor die jongen.
.

Achja vroeger gtst toen het nog duidelijk was wie waar werkte.
Toen we nog normale decoors hadden inplaats van comedy serie decoors.
Ik heb voor de gein eens gtst vergeleken met de REGIO soap van Jonge leu en oale groand.
En qua duidelijk binnen wie waar werkt familie banden en de sets wint van jonge leu.
Sterker nog er wordt zelfs beter geacteerd dan in gtst.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')