Dezelfde ziekte als Ludo destijds... zou hij dan toch de vader zijn?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef Markeerstift het volgende:
Is dat kind eindelijk terug heeft het een dodelijke ziekte![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dezelfde ziekte als Ludo destijds... zou hij dan toch de vader zijn?![]()
![]()
Ik vind het ook jammerquote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef vencodark het volgende:
Ik hoopte dat Lieve van het dak zou springen, zijn we daar ook weer vanaf, helaas gebeurde dat niet.
Inderdaad, zoals ik het nu begrijp houdt Lidwien het voor gezien?quote:Verder: de soap begint weer in te zakken. Straks stop ik weer met kijken denk ik.![]()
Ik zie dat landhuis nog altijd als Ludo's huis en als er een van die 2 daar de baas moet zijn, moet dat Sanders senior zijn natuurlijkquote:Op maandag 8 januari 2007 21:36 schreef Canisfire het volgende:
De hele structuur en personages opbouw en vertakingen is nu ook gewoon fout.
Alles loopt uit bij een moeder figuur die of gaat zeiken (Barbara) bij andere personages om alles weer glad te krijgen als er een probleem is of iemand die het personage in nood een flink som geld toe drukt. En voor de Ludo fan's ik vind Ludo ook gigantisch ingekakt ik verlang stiekem zelfs weer dat hij weer een strijd krijgt met iemand buiten de Meerdijkse vrienden kringen dan is er ook niet dat gezeik van Janine dat ze al haar vriendjes kwijtraakt door Ludo.
Verder was Nick ook beter alleen in een landhuis.
Zinds die samen met Ludo in huis woont is het een soort schoothondje geworden.
Eens. Vroeger waren de dingen nog eens enigsinds schokkend. Bijv. Laura die ooit bij een sekte ging. Schitterend vond ik dat als klein meisje.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:36 schreef Canisfire het volgende:
De hele structuur en personages opbouw en vertakingen is nu ook gewoon fout.
Alles loopt uit bij een moeder figuur die of gaat zeiken (Barbara) bij andere personages om alles weer glad te krijgen als er een probleem is of iemand die het personage in nood een flink som geld toe drukt. En voor de Ludo fan's ik vind Ludo ook gigantisch ingekakt ik verlang stiekem zelfs weer dat hij weer een strijd krijgt met iemand buiten de Meerdijkse vrienden kringen dan is er ook niet dat gezeik van Janine dat ze al haar vriendjes kwijtraakt door Ludo.
Verder was Nick ook beter alleen in een landhuis.
Zinds die samen met Ludo in huis woont is het een soort schoothondje geworden.
Hear hear, dat gezeik van Janine wordt ik inmiddels ook beu inderdaad, of je kapt met die vent en zoekt brave huisvader (zoals Simon de Goeroe ipv Ludo de Lulquote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef vencodark het volgende:
En Janine moet óf eens echt van Ludo af, of zeuren dat ze van Ludo af viel als hij dit of dat niet doet.
Wordt daar zooooo moe van. Maak je keus!![]()
Inderdaad. Ze had van het dak moeten springen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef vencodark het volgende:
Ik hoopte dat Lieve van het dak zou springen, zijn we daar ook weer vanaf, helaas gebeurde dat niet.
Eens. Barbara vind ik een egoïstische, overdreven, neppert.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef Canisfire het volgende:
De dood van Barbara zou ook veel oplossen.
Maar de schrijvers zien haar nog steeds als lieve vrouw natuurlijk wat ze helemaal niet is.
Ik weet nog wel met Valerie die wou ze liever de stad uitwerken dan Charlie vertellen wie haar echte moeder is. Ja voor iemand verzwijgen wie je echt moeder is dan hou je ook echt van iemand![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef Canisfire het volgende:
De dood van Barbara zou ook veel oplossen.
Dat is Barbara, de kalmte, rationaliteit en redelijkheid zelve, zolang het maar rijmt met haar eigen oppurtinistische belangenquote:Maar de schrijvers zien haar nog steeds als lieve vrouw natuurlijk wat ze helemaal niet is.
Ik weet nog wel met Valerie die wou ze liever de stad uitwerken dan Charlie vertellen wie haar echte moeder is. Ja voor iemand verzwijgen wie je echt moeder is dan hou je ook echt van iemand![]()
zo doet ze ook altijd tegen Janine .quote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens. Barbara vind ik een egoïstische, overdreven, neppert.![]()
Zoals ze op Morris zit in te praten, liefje dit, liefje dat. Halloooo, hij heet Morris.
Ik zou doodmoe worden van zo'n mens als zij.![]()
Helen Helmink had geen dubbel moraal, maar was eerlijk en oprecht.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk is Barbara de Helen Helmink van GTST geworden. Alleen heeft Barb. zelf meer op dr kerfstok denk ik.![]()
Theemuts.
Terwijl ze eigenlijk precies hetzelfde doet bij Janine, namelijk slechts een andere mening toegedaan zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
zo doet ze ook altijd tegen Janine .
Echt van JE MOET ME HELPEN want we zijn vriendinnen en anders ben je gewoon een vreselijk kut wijf.
zo zegt ze het niet met veel woorden maar zo komt het altijd wel over.
Klopt Ferri gaat nu trouwens in een film spelen met een muzikant.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk is Rik(Ferri dus) er op tijd uitgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |