abonnement Unibet Coolblue
pi_39043659
Bijna heel televisieland is op zomervakantie, maar GTST gaat vooralsnog stug door. Toch is het einde van dit 16de seizoen in zicht. En het belooft een heel spannende laatste aflevering te worden. Zoals altijd is er een aantal verhaallijnen dat een climax bereikt. Vorig jaar moesten we ons de hele zomer afvragen of Nick Sanders en Yasmin het auto-ongeluk zouden overleven. Als de voortekenen niet bedriegen, moet dit jaar Ludo Sanders er aan geloven.

Want in een dronken bui beraadt een aantal jonge inwoners van Meerdijk zich over een samenzweringsplan om Ludo uit de weg te ruimen, zo valt te lezen in de tv-gids van volgende week. In nuchtere toestand lijken sommigen van hen het plan te willen doorzetten.

Verder loopt het spaak tussen Dorothea en Jef, en zit Dian min of meer vast aan de ouwe Donald. Daarnaast is er nog de uit de hand lopende dronkenschap van Dennis.

De laatste aflevering van GTST van dit seizoen is op vrijdag 23 juni. Op maandag 28 augustus keren de inwoners van Meerdijk dan weer bij ons terug. Zal Ludo er dan nog bij zitten?


En dan nu de hoofd verdachten

1 Nick Sanders



Motief
Ludo gaat zijn eigen zoon waarschijnlijk ontslaan omdat hij een zondebok nodig heeft voor het ophelderen van het imago van zijn bedrijf. Ook is hij hem al een halfjaar aan het kleineren


2 Nina Sanders

Motief
Ook Ludo zijn andere vlees en bloed is hem helemaal zat.
Ludo is van af het begin namelijk al tegen de relatie van zijn dochter en *halve homo* Morris en Nina krijgt vlak voor de cliff te horen dat hij Morris heeft bedreigt met de dood.

3 Vito

Motief
Oude vriend van Ludo die nu in de cell zit wegens smokkel.
Heeft Ludo al eens eerder bedreigt en is boos omdat Ludo hem niet uit de gevangenis kon krijgen.

4 Dennis Tuinman/Alberts

motief
Dennis probeert van zijn drank af te komen maar zinds dat hij Nina heeft aangereden word hij door Ludo ernstig tegen gewerkt

5 Morris Fischer

Motief
Zie Nina

6 Sjors Langeveld/Hafkamp/Van Houten

Motief
Haat Ludo nog steeds om zijn ruzie met Martine.
En kwam laatst met het idee op te proppen om Ludo te vermoorden

7 Bing Maurisius

Motief
Houdt Ludo verandwoordelijk voor het feit dat Patrica verkracht is.
Omdat Bing door toedoen van Ludo werd opgepakt en haar dus niet kon redden ook eist Ludo vlak voor het einde van het siezoen dat Bing zijn schuld terug betaalt.

8 Robert Alberts

Motief
Was de enige op het space cake incident die geen recente motieven heeft om Ludo te vermoorden maar Ludo heeft al drie keer een vrouw van hem afgepikt. Ook is hij de vader van Dennis die door Ludo maar niet van de drank af komt

9 Laura Selmhorst

Motief
Is de moeder van Dennis en nam het al eens eerder voor haar zoon op toen Ludo probeerde zijn leven kapot te maken.

10 Dian Alberts

Motief
De vrouw die ooit moest vluchten voor haar leven voor Ludo is zinds een halfjaar terug in Meerdijk.
Eerst wou Ludo haar geen baan geven en nu ze die heeft neemt ze al weer ontslag om het bedrijf van verlept lijk Donald over te nemen als hij sterft. Mischien wil ze de wraak van Ludo voor zijn..

11 Charlie Sanders

Motief
Is de vrouw van Nick Sanders en wordt langzaam gek van het gedrag van Ludo tegen over zijn zoon. Vocht ook maanden lang voor herkening van Ludo en heeft die toch gekregen.

De rest van de cast

Donald
Stanley
Patrica
Anita
Florien ( op vakantie)
Fos (op vakantie)
Jack
Jeff
Dorothea
Barbara
Janine
Rosa (op vakantie)
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39043816
mooi gedaan
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij is dat een vast personage
Ik hoop dat dat niet waar is.
Ja en amen.
pi_39043840
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef farfavour het volgende:
mooi gedaan
[..]

Ik hoop dat dat niet waar is.
Ik hoop het ook niet maar meestal als er iemand tijdelijk is hoor je dat van te voren.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:21:46 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39045586
Bing valt af, Er wordt geschoten door een persoon met een blanke arm
pi_39045604
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:21 schreef DeTolk het volgende:
Bing valt af, Er wordt geschoten door een persoon met een blanke arm
De schutter is Janine het gaat er om wie de kogelt verwisselt
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:38:56 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39046221
Het ligt er wel erg dik bovenop dat er nu veel mensen een motief hebben.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:54:06 #7
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39046815
Mooi topic
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_39046838
Ik denk dat Bing Ludo gaat killen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_39046966
Janine knalt hem overhoop want Nina heeft de kogels verwisseld.
pi_39047076
Laura Charlie en Dian verwacht ik zelf niet trouwens.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:04:45 #11
61048 Mr.Trelawney
Lettersnoeper
pi_39047251
Waarom is Rosa op vakantie...
De butler heeft het gedaan zou wel heel gaaf zijn
pi_39047322
Ik vraag me af of Rosa nog terug komt trouwens
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39047411
Wie is wel een geschikte kandidaat voor Nina dan? .
pi_39047581
Dorothea die gilt alsof ze word vermoord om een paar schoenen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39047641
Dan verft ze die schoenen toch
pi_39048122
Morris probeert wat te vertellen, loopt Nina weer weg .

Komop GTST, dit kennen we nu wel.
pi_39048231
Charlie de moordenaar O.o ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:34:54 #19
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39048497
Ome Jef, doe het niet, straks is ze JE MOEDER!
pi_39048538
Canisfire (Oranjefan) - dinsdag 20 juni 2006 @ 17:46 Creator of my own little world


Trouwens die vlegels van een gtst club

De verkrachting van Sjors
Charlie vertelde gisteren aan Anita Dendermonde dat Jack niet te vertrouwen is. Hij heeft Nick namelijk bedreigd. En waarom? Nick heeft Sjors namelijk op kerstavond 2003 verkracht. In deze aflevering was te zien hoe Milan zijn grote liefde Charlie ten huwelijk vroeg én hoe Sjors verkracht werd door Nick Sanders. Een jaar later, kerstavond 2004, kwamen Rik en Anita voor één keer nog even terug naar Meerdijk. Tijdens een gezellig kerstfeest besloten Sjors en Nick het weer bij te leggen. Charlie vertelt echter dat de verkrachting zich in 2004 heeft afgespeeld, terwijl Anita en Rik op het feest van Laura waren. Hier is echter helemaal niets van waar. De verkrachting speelde zich namelijk een jaar eerder af. Een kleine fout dus van de makers van Goede tijden Slechte tijden!



( Stond in het vorige deel. Ben benieuwd naar het antwoord. )
pi_39048707
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:35 schreef fleur22 het volgende:
Canisfire (Oranjefan) - dinsdag 20 juni 2006 @ 17:46 Creator of my own little world


Trouwens die vlegels van een gtst club

De verkrachting van Sjors
Charlie vertelde gisteren aan Anita Dendermonde dat Jack niet te vertrouwen is. Hij heeft Nick namelijk bedreigd. En waarom? Nick heeft Sjors namelijk op kerstavond 2003 verkracht. In deze aflevering was te zien hoe Milan zijn grote liefde Charlie ten huwelijk vroeg én hoe Sjors verkracht werd door Nick Sanders. Een jaar later, kerstavond 2004, kwamen Rik en Anita voor één keer nog even terug naar Meerdijk. Tijdens een gezellig kerstfeest besloten Sjors en Nick het weer bij te leggen. Charlie vertelt echter dat de verkrachting zich in 2004 heeft afgespeeld, terwijl Anita en Rik op het feest van Laura waren. Hier is echter helemaal niets van waar. De verkrachting speelde zich namelijk een jaar eerder af. Een kleine fout dus van de makers van Goede tijden Slechte tijden!



( Stond in het vorige deel. Ben benieuwd naar het antwoord. )
Ja dat was mij dus opgevallen ik post het op fok en die kneuzen nemen het over zonder mijn naam te noemen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:40:01 #22
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_39048760
Charlie bedoelde dat Sjors er sinds die kerst geen moeite meer mee had, omdat ze Nick toen vergaf.
Helemaal geen fout
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_39049828
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het ligt er wel erg dik bovenop dat er nu veel mensen een motief hebben.
Jack blijft opvallend genoeg buiten schot. Het zou me niks verbazen als onze meestercrimineel in wording de kogels heeft verwisseld, Nick ervoor op laat draaien en op die manier wraak neemt op de schoft die zijn zusje heeft verkracht.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:04:16 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39049979
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Jack blijft opvallend genoeg buiten schot. Het zou me niks verbazen als onze meestercrimineel in wording de kogels heeft verwisseld, Nick ervoor op laat draaien en op die manier wraak neemt op de schoft die zijn zusje heeft verkracht.
Hmm, zit wat in.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_39050737
Ik krijg steeds helemaal de kriebeltjes in mn buik als ik Jack & Anita samen zie
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')