quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:40 schreef Marrije het volgende:
Ludo en Janine![]()
Rick en Charlie![]()
Sjors en Bing
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:48 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger wel vaker, personage tunes onder gebeurtenissen zetten om de kijker te verwarren. Zo werd in de cliff van seizoen 6 een hoogzwangere Dian van de trap geduwd door een handlanger van Luigi Pavese, een duistere kennis van Ludo. In de scène waar Dian op de grond ligt in de Rozenboom en het kind van Ludo heeft verloren hoor je Frits zijn tune. De tune die ze gebruikten in aflevering 1000 waar hij Cilia bedreigt. Volgens mij de laatste keer dat die in originele staat afgespeeld werd. Later zijn hier nog enkele riedeltjes van teruggeweest in 2006 waar Frits in de cryo ligt, het middenstuk van de tune. En een bespeling van in 2008 waar Jack voor Nick in de loods staat. Het is een zeer sporadisch gebeuren, maar daar zit dus kennelijk nog weleens enige logica in.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:38 schreef Liquidist het volgende:
wat is gtst slecht en saai tegenwoordig.
Ja iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:11 schreef verleiding het volgende:
[..]
Die actie van Rik in de shortie.
Nou he ik irriteer me mateloos aan Nina haar hoofd.... het is gewoon TE overdreven geacteerd, of zal haar gezicht altijd zo staan?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef Wittekonijn het volgende:
Die Rikki is ook leuk! Een soort nieuwe Nina, maar dan zonder chago hoofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |