Charlie spoort sowieso niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:18 schreef Wittekonijn het volgende:
Volgens mij zijn alle stelletjes binnen 3 weken tijd uit elkaar gegaan!
Danny en Sjors, Bing en Lorena, Jef en Maria, Charlie en Arthur, Ludo en Irene, Lucas en Marco (min of meer), en binnenkort waarschijnlijk Nina en Dex, en Janine en Jack!!!
Maar het interesseert niemand echt ofzo... en gelukkig maar, anders kregen we die eeuwige huilscenes a la Ronja toen Danny haar dumpte.
Maar vooral Charlie blijf ik zo raar vinden... 2 weken geleden zoveel drama meegemaakt in het mortuarium... exvriend vermoord, Marco dood, Noud bijna dood.... en nu maakt ze zich grote zorgen over een groene pluk in haar haar?!?! Omdat ze zich dan zou schamen voor iemand die ze al minstens 10 jaar goed kent?
Sorry, ik kan er echt niet over uit...
Ik ben buiten gewoon verwonderd dat jij Ludo überhaupt nog leuk kan vindenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:51 schreef Dizer het volgende:
Want Ludo vind ik alleen leuk als hij met Janine is... om een of andere vage reden
Yes!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:40 schreef Frey het volgende:
Gelukkig is er ook goed nieuws: Morris is maar een gastrol en hij verdwijnt alweer snel.![]()
Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou van mij hoeft dat niet die kinderen. Als ik naar een kinderserie wil kijken zet ik Spangas wel op.
Als die schrijvers een dip hebben (wat ik gek vind aangezien hun verhaallijnen al tijden één grote dip zijn) flikker die schrijvers er dan eens uit. Je kan me niet wijsmaken dat er niet meer goede schrijvers in Nederland rondlopen.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:13 schreef J-net het volgende:
Volgens Telegraaf.nl is een schrijversdip de oorzaak van het vertrek van de familie Huygens en zijn er al diverse handtekeningenacties om ze te behouden
http://www.telegraaf.nl/p(...)GTST-familie___.html
volgens mij is hun verhaal wel uitverteld en is het idd tijd voor een nieuw gezin.
Geweldig dit! En inderdaad, ik had ook graag wat scenes van Herman gezien, die na de moord op Rien helemaal ijskoud wordt. Die DVD-box van seizoen 3 moeten ze echt uitgeven. Zo'n geweldig seizoen!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef MikeTuinstra het volgende:
De moord op Rien.![]()
Jammer dat we weer geen Herman Hoogendoorn te zien krijgen. Was wel leuk geweest om o.a. de moord op Trix terug te kijken. Toch ook één van de hoogtepunten lijkt me.
Zoals een goede huishoudster/butlerin, betaamt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |