Vind ik ook,hoewel het tevens de enige is die ik kijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:35 schreef Frey het volgende:
GTST is de beste soap van Nederlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is gaan Patrica de Mirlo maar Patricia de Marto en geen Jeff maar Jef met 1 fquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Info
Goede tijden, slechte tijden (GTST) is de oudste en langstlopende Nederlandse soapserie, die uitgezonden wordt door de commerciële zender RTL4 en geproduceerd wordt door Endemol. Er zijn inmiddels al meer dan 3000 afleveringen uitgezonden.
[afbeelding]
Vaste cast
Jette van der Meij (Laura Selmhorst) (original cast member)
Wilbert Gieske (Robert Alberts) (original cast member)
Bartho Braat (Jef Alberts) (1991-)
Caroline de Bruijn (Janine Elschot) (1992-)
Charlotte Besijn (Barbara Fischer) (1999-)
Lieke van Lexmond (Charlie Fischer) (#2) (2002; 2003-)
Koert-Jan de Bruijn (Dennis Tuinman) (2002-)
Joris Putman (Morris Fischer) (#3) (2004-)
Inge Schrama (Sjors Langeveld) (#2) (2003-)
Christophe Haddad (Nick Sanders) (2003-)
Chris Comvalius (Dorothea Grantsaan) (2004-)
Everon Jackson Hooi (Bing Mauricius) (2005-)
Marly van der Velden (Nina Sanders) (#2) (2005-)
Mark van Eeuwen (Jack van Houten) (#2) (2005-)
Rixt Leddy (Dian Alberts) (#3) (2005-)
Carolien Spoor (Florien Fischer) (2005-)
Jeffrey Hamilton (Fos Fischer) (2005-)
Sabine Koning (Anita Dendermonde) (1992-2003; 2004; 2006-)
Ruud Feltkamp (Noud Mulder) (2006-)
Elly de Graaf (Rosa Gonzalez) (2000-)
[afbeelding]
Voor meer info
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/
Wie heeft Ludo vermoord de vermoedelijke daders op een rij
Studt
Nick SandersWas in gesprek met Ludo toen de kogels werden verwisselt
Nina Sanders
Vito
Dennis Tuinman : Lag in Coma
Morris Fischer
Sjors Langeveld
Bing Maurisius
Robert Alberts
Laura Selmhorst
Dian Alberts
Charlie Sanders
Donald Dood
Patrica de Mirlo
Anita dendemonde
Florien ( op vakantie) Was op vakantie
Fos (op vakantie) ---- Was Op vakantie
Jack Van Houten
Jeff Alberts
Dorothea Grantsaan
Barbara
Janine Elschot
Rosa (op vakantie) Was op vakantie
[afbeelding]
die hééft het ook gedaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:29 schreef fresta het volgende:
issabella kan het toch ook hebben gedaan.
Jef wil ik wel veranderenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:13 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Het is gaan Patrica de Mirlo maar Patricia de Marto en geen Jeff maar Jef met 1 fom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarom staat die er dan niet bij? of kijk ik niet goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
die hééft het ook gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omdat die lijst natuurlijk nergens op slaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:11 schreef fresta het volgende:
waarom staat die er dan niet bij? of kijk ik niet goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ooh nee we voegen even lekker allemaal oud personages die al lang de serie uit zijn toe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat die lijst natuurlijk nergens op slaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij werkt niet bij mijquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:50 schreef Frey het volgende:
Een filmpje over Jefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:43 schreef fresta het volgende:
[..]
hij werkt niet bij mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En met die gasten in die auto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:12 schreef Canisfire het volgende:
Vaag filmpje Dian die jef neerschiet en Barto die niet zonder gtst kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mevrouw wie ? ooh je bedoelt die oma.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:19 schreef Frey het volgende:
En mevrouw de Vries uit 't zonnetje in huis die Jef uiteindelijk overhoop knaltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, met die schrijvers weet je het maar nooit. Het zou zomaar kunnen en dat dat moordspel een grote afleidingsmanouvre was.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
knip lijst
Lijst een beetje logischer gemaakt.
Ik geef toe dat degene die niet ter plekke waren het eventueel wel gedaan zouden kunnen hebben, maar volgens mij willen de schrijvers daar niet naar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop