Het is gaan Patrica de Mirlo maar Patricia de Marto en geen Jeff maar Jef met 1 fquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Info
Goede tijden, slechte tijden (GTST) is de oudste en langstlopende Nederlandse soapserie, die uitgezonden wordt door de commerciële zender RTL4 en geproduceerd wordt door Endemol. Er zijn inmiddels al meer dan 3000 afleveringen uitgezonden.
[afbeelding]
Vaste cast
Jette van der Meij (Laura Selmhorst) (original cast member)
Wilbert Gieske (Robert Alberts) (original cast member)
Bartho Braat (Jef Alberts) (1991-)
Caroline de Bruijn (Janine Elschot) (1992-)
Charlotte Besijn (Barbara Fischer) (1999-)
Lieke van Lexmond (Charlie Fischer) (#2) (2002; 2003-)
Koert-Jan de Bruijn (Dennis Tuinman) (2002-)
Joris Putman (Morris Fischer) (#3) (2004-)
Inge Schrama (Sjors Langeveld) (#2) (2003-)
Christophe Haddad (Nick Sanders) (2003-)
Chris Comvalius (Dorothea Grantsaan) (2004-)
Everon Jackson Hooi (Bing Mauricius) (2005-)
Marly van der Velden (Nina Sanders) (#2) (2005-)
Mark van Eeuwen (Jack van Houten) (#2) (2005-)
Rixt Leddy (Dian Alberts) (#3) (2005-)
Carolien Spoor (Florien Fischer) (2005-)
Jeffrey Hamilton (Fos Fischer) (2005-)
Sabine Koning (Anita Dendermonde) (1992-2003; 2004; 2006-)
Ruud Feltkamp (Noud Mulder) (2006-)
Elly de Graaf (Rosa Gonzalez) (2000-)
[afbeelding]
Voor meer info
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/
Wie heeft Ludo vermoord de vermoedelijke daders op een rij
Studt
Nick SandersWas in gesprek met Ludo toen de kogels werden verwisselt
Nina Sanders
Vito
Dennis Tuinman : Lag in Coma
Morris Fischer
Sjors Langeveld
Bing Maurisius
Robert Alberts
Laura Selmhorst
Dian Alberts
Charlie Sanders
Donald Dood
Patrica de Mirlo
Anita dendemonde
Florien ( op vakantie) Was op vakantie
Fos (op vakantie) ---- Was Op vakantie
Jack Van Houten
Jeff Alberts
Dorothea Grantsaan
Barbara
Janine Elschot
Rosa (op vakantie) Was op vakantie
[afbeelding]
die hééft het ook gedaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:29 schreef fresta het volgende:
issabella kan het toch ook hebben gedaan.
Jef wil ik wel veranderenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:13 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Het is gaan Patrica de Mirlo maar Patricia de Marto en geen Jeff maar Jef met 1 f![]()
omdat die lijst natuurlijk nergens op slaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:11 schreef fresta het volgende:
waarom staat die er dan niet bij? of kijk ik niet goed![]()
Ooh nee we voegen even lekker allemaal oud personages die al lang de serie uit zijn toe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat die lijst natuurlijk nergens op slaat
hij werkt niet bij mijquote:
Bij mij ook niet.quote:
En met die gasten in die auto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:12 schreef Canisfire het volgende:
Vaag filmpje Dian die jef neerschiet en Barto die niet zonder gtst kan![]()
Mevrouw wie ? ooh je bedoelt die oma.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:19 schreef Frey het volgende:
En mevrouw de Vries uit 't zonnetje in huis die Jef uiteindelijk overhoop knalt![]()
Hmm, met die schrijvers weet je het maar nooit. Het zou zomaar kunnen en dat dat moordspel een grote afleidingsmanouvre was.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
knip lijst
Lijst een beetje logischer gemaakt.
Ik geef toe dat degene die niet ter plekke waren het eventueel wel gedaan zouden kunnen hebben, maar volgens mij willen de schrijvers daar niet naar toe.
Donald is 1 dag eerder dan Ludo dood gegaan hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Studt![]()
Nick SandersWas in gesprek met Ludo toen de kogels werden verwisselt
Nina Sanders Was niet ter plekke
Vito Zou z'n lichaam niet onopgemerkt kunnen verplaatsen dus ook niet aanwezig
Dennis Tuinman : Lag in Coma
Morris Fischer
Sjors Langeveld
Bing Maurisius
Robert Alberts
Laura Selmhorst Was bij Dennis
Dian Alberts Was bij de stervende Donald
Charlie Sanders Was ook niet ter plekke
Donald Dood
Patrica de Mirlo niet ter plaatse
Anita dendemonde niet ter plaatse
Florien ( op vakantie) Was op vakantie
Fos (op vakantie) ---- Was Op vakantie
Jack Van Houten niet ter plaatse
Jef Alberts niet ter plaatse
Dorothea Grantsaan niet ter plaatse
Barbara
Janine Elschot
Rosa (op vakantie) Was op vakantie
Lijst een beetje logischer gemaakt.
Ik geef toe dat degene die niet ter plekke waren het eventueel wel gedaan zouden kunnen hebben, maar volgens mij willen de schrijvers daar niet naar toe.
Doet het niet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb je zijn filmpje al gezien![]()
http://www.filmfestival.nl/index.php?id=19
Je moet op het plaatje van Jef klikkenquote:
Ik zie het plaatje niet en de film werkt ook nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je moet op het plaatje van Jef klikken
En anders kijken of deze het doet maar volgens mij niet :
http://www.filmfestival.nl/index.php?id=323
Oh nou ja dan was Dian vast te druk met de begrafenis regelen en de erfenis opstrijken, ze leek wel oprecht verbaasd toen hij dood bleek te zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Donald is 1 dag eerder dan Ludo dood gegaan hoor![]()
Waarom die van Patricia niet dan? Ze heet echt Patricia de Marto en niet Patrica de Mirlo. Kijk maar eens bij de inwoners op www.gtst.nlquote:
Hoogstwaarschijnlijk omdat hij een hekel aan dat personage heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Waarom die van Patricia niet dan? Ze heet echt Patricia de Marto en niet Patrica de Mirlo. Kijk maar eens bij de inwoners op www.gtst.nl
Ik hoop 't!!quote:Op zondag 10 september 2006 01:21 schreef lachejonge het volgende:
Fantastisch filmpje! Hilarisch. Jef die doordraait is gewoon cool. Vooral dat stuk in die auto als hij mee gaat schreeuwen is geinig. En neergeknald worden door een bejaarde vrouw nog leuker. Over GTST zelf, Ludo is volgens mij niet dood. Erik de Vogel zei zelfs dat hij niet wegwilde dus dan kan je je conclusies al trekken natuurlijk. Ludo zien we voor 2007 nog terug, ik zeg het je.
quote:Ruzie
Naast Janine en Dian barst er binnenkort weer een nieuwe strijd los. Noud Mulder en Fos Fischer kunnen elkaar namelijk niet luchten of zien. De boel dreigt echter pas echt te gaan escaleren als de twee bijelkaar in de klas komen. Tijdens een pauze gaan Fos en Noud namelijk op de vuist. Aangemoedigd door hun klasgenoten vliegen de twee elkaar in de haren. Hoe zal Florien hierop gaan reageren? Zij krijgt immers verkering met Noud, maar ze heeft ook een erg hechte band met haar broertje Fos. Voor wie zal zij partij gaan kiezen? U ziet het de komende weken in Goede tijden Slechte tijden...
Milan en Morris die op het laatst nick samen gingen tegen werkenquote:Op maandag 11 september 2006 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor nu krijgen Fos en Noud weer eens ruzie, ik weet niet wie het nog weet maar Nina en Florien hadden in het begin een bloedhekel aan elkaar.
Het kan ook zijn dat ze een blijvende hekel aan elkaar krijgen zoals Milan en Morris, maar dat was uiteindelijk ook zwaar irritant.
Ja maar ook dat ging niet van harte, ze gaven beiden om Charlie en die wilden ze voor Nick behoeden.quote:Op maandag 11 september 2006 18:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Milan en Morris die op het laatst nick samen gingen tegen werken![]()
Je weet dat ATWT amerika tegenwoordig word vergeleken met saved by the bell ?quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef digispeed het volgende:
volgens is mij zijn de verhaallijnen weer dalende. krijgen we dat kinderachtige gedoe weer van die pubers. van mij mogen ze al die jonge personages er zo weer uitschrijven. GTST zou een beetje zoals ATWT moeten worden maar dan wel wat vlotter.
Wel grappiger in iedergeval Alison en Aron die moeite moeten doen elkaar niet te bespringen omdat hij geen seks mag hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef digispeed het volgende:
waarom ?
ik vind over het algemeen de verhaallijnen daar heel wat volwassener.
hmm ook al aan het verjongen dus.quote:Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wel grappiger in iedergeval Alison en Aron die moeite moeten doen elkaar niet te bespringen omdat hij geen seks mag hebben. Maar bij ATW ligt het heel erg aan de personages natuurlijk. Daar heb je een hele boel bij personen zo als een Nancy een Tom een John die soms jaren niet in beeld komen en dan opeens weer opduiken.
Maar wat betreft de hoofdpersonages heb je wel gelijk Barbara Mike Craig Jack Carly Rosanna Paul enz.
Maar goed in Amerika is het nu allemaal Luke Ralph Will en wat nieuwe vrouwlijke tiener personages waar het om draait als ik de verhalen lees.
Ja daar heb ik trouwens overnagedacht he.quote:Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als er niet heel snel bad guys van niveau komen dan is deze soap echt ten dode opgeschreven.
En die gozer ookquote:
Volgend jaar is ze een vriendin van Nina en Florienquote:Op maandag 11 september 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
kon dat (al veel te grote) kind niet in NZ blijven??
dat zit er dik in jaquote:Op maandag 11 september 2006 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
Volgend jaar is ze een vriendin van Nina en Florien![]()
Wat was het einde dan?quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef Nielsch het volgende:
Aso Sjonnie tegen Sjors: "Jij doet je bek nu heel wijd open, zodat ik er lekker in kan gaan schijten"...
Nou zeg, wat een taalgebruik.
Dat zei hij toch? Al hoorde je dat laatste gedeelte niet heel goed omdat Sjors toen al naar de gang was gelopen en de deur had dichtgedaan.quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef Nielsch het volgende:
Aso Sjonnie tegen Sjors: "Jij doet je bek nu heel wijd open, zodat ik er lekker in kan gaan schijten"...
Nou zeg, wat een taalgebruik.
Ja, vind het ook bijzonder saai. Juist omdat hij verlamd is, komt hij ook niet gevaarlijk meer over, vooral wanneer Sjors (uiteindelijk) vrijgesproken wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:32 schreef pberends het volgende:
[..].
GTST probeert weer populair te doen.
Maar het Erik-Patricia verhaallijntje mag nu wel weer verleden tijd zijn hoor, het dendert maar voort die onspannende onzin.
De enige reden dat ik nog kijk is om erachter te komen wie Ludo heeft vermoord, als dat langer dan 1 seizoen duurt en als er in de tussentijd nog geen goede badguys zijn dan haak ik af denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef Nielsch het volgende:
Oh GTST, wat is het toch eigenlijk een kutserie.
Ik heb geprobeerd ermee te stoppen, maar ik ben verslaafd. Help.
Isabella komt terug (als moordenaar van Ludo) en Charlie is tegen die tijd belazerd door Nick (met Janine),quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kunnen Florien en Nina niet een lijntje ala Charlie-Isabella krijgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kunnen ze Dennis aub niet meer in beeld brengen![]()
Daar dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De onverschillige zoon-act van Noud![]()
Misschien was dat Martine wel![]()
Of toch zoals Babbette zei Isabella, die is er eigenlijk wel gestoord genoeg voor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De onverschillige zoon-act van Noud![]()
Misschien was dat Martine wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |