Geen idee, sinds ik niet meer bij mn ouders woon (drie jaar geleden) kijk ik niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
Rixt Leddy doet het veel beter dan Chris Jolles.
ach scheelt niet veel toch...?!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Ja, ik begin deze Dian nu best leuk te vinden. Maar ik heb wel moeten wennen.........![]()
Ik hoopte echt dat op de echo te zien was dat die baby niet meer leefde ofzo......
Mja, die waren alleen een stuk sterker toen Chris er nog was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Nu vind ik haar eigenlijk heel gaaf met die rotopmerkingen en dat sarcasme, heerlijk!
dat beweer ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:46 schreef Frey het volgende:
Rixt is zeker goed, maar toch echt niet beter dan Chris Jolles![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die rare moedervlek zint me niet ,
Kijk, zijn wij het toch weer eens een keertje eensquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat beweer ik ook niet
Chris Jolles is niet te evenaren, maar desondanks doet Rixt het prima en is Dian [weer] leuk
vind ik dus
high fivequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:43 schreef Frey het volgende:
Kijk, zijn wij het toch weer eens een keertje eens![]()
Idd, dat denk ik ook de hele tijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die rare moedervlek zint me niet ,
Dian doet het niet slecht maar ik vind van zo iemand altijd dat ze eens goed teruggepakt moet wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Ja, ik begin deze Dian nu best leuk te vinden. Maar ik heb wel moeten wennen.........![]()
Nu vind ik haar eigenlijk heel gaaf met die rotopmerkingen en dat sarcasme, heerlijk!
Ik hoopte echt dat op de echo te zien was dat die baby niet meer leefde ofzo......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |