Geen idee, sinds ik niet meer bij mn ouders woon (drie jaar geleden) kijk ik niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
Rixt Leddy doet het veel beter dan Chris Jolles.
ach scheelt niet veel toch...?!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Ja, ik begin deze Dian nu best leuk te vinden. Maar ik heb wel moeten wennen.........![]()
Ik hoopte echt dat op de echo te zien was dat die baby niet meer leefde ofzo......
Mja, die waren alleen een stuk sterker toen Chris er nog was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Nu vind ik haar eigenlijk heel gaaf met die rotopmerkingen en dat sarcasme, heerlijk!
dat beweer ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:46 schreef Frey het volgende:
Rixt is zeker goed, maar toch echt niet beter dan Chris Jolles![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die rare moedervlek zint me niet ,
Kijk, zijn wij het toch weer eens een keertje eensquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat beweer ik ook niet
Chris Jolles is niet te evenaren, maar desondanks doet Rixt het prima en is Dian [weer] leuk
vind ik dus
high fivequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:43 schreef Frey het volgende:
Kijk, zijn wij het toch weer eens een keertje eens![]()
Idd, dat denk ik ook de hele tijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die rare moedervlek zint me niet ,
Dian doet het niet slecht maar ik vind van zo iemand altijd dat ze eens goed teruggepakt moet wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Ja, ik begin deze Dian nu best leuk te vinden. Maar ik heb wel moeten wennen.........![]()
Nu vind ik haar eigenlijk heel gaaf met die rotopmerkingen en dat sarcasme, heerlijk!
Ik hoopte echt dat op de echo te zien was dat die baby niet meer leefde ofzo......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |