Leuke theorie, maar de vader van Frits had een hekel aan Frits en hield meer van zijn zoon Rien dus hij kan ze om geen afbreuk te doen aan het originele verhaal beter Rien noemen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:38 schreef JohnDDD het volgende:
Nina is echt fucking geweldig! Ik zou voor die meid bijna alleen al de serie aanzetten.
Samen met Ludo is ze ook leuk ja. Ze hebben haar goed gekozen.
Ik weet nog wel een leuk lijntje voor Morris: Hij krijgt op een gegeven moment ruzie met iedereen. Op een dag wordt hij ontvoerd. Ludo is een grote verdachte, net als Robert en Linda. Dan blijkt de waarheid: Morris is ontvoerd door de vader van Frits. Die heeft de dood van zijn zoon nooit kunnen verwerken. Hij ontvoert jonge jongens, geeft ze de naam Frits, en hersenspoelt ze dan in zijn kelder totdat ze werkelijk het idee hebben zijn zoon Frits te zijn. De jongens die niet aan de verwachting voldoen neemt hij mee het bos in. Morris wordt meegenomen het bos in...en we zien hem nooit meer terug.
Ik vind hem ook nog niks. Geert Hoes deed het wel beter.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt een acteertalent die Nina.
Waarom ze die Joris Putman nog steeds in de serie hebben is me een raadsel. Maar goed misschien valt de rol van Morris gewoon niet goed te spelen.
Ik hou van jequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar danIk zie Lucas helemaal niet
![]()
afgesprokenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuke theorie, maar de vader van Frits had een hekel aan Frits en hield meer van zijn zoon Rien dus hij kan ze om geen afbreuk te doen aan het originele verhaal beter Rien noemen.
Lucas is altijd bij een vriendje aan het spelen of bij Pim aan het logerenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar danIk zie Lucas helemaal niet
![]()
Thanxquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:55 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Lucas is altijd bij een vriendje aan het spelen of bij Pim aan het logeren![]()
Met dat snorretje en baardjequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vind hem ook nog niks. Geert Hoes deed het wel beter.
Staat Jef ook goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
Geweldig die Jef in een kokspak!
LOL vindt hem meer op Jef lijken die weer eens maf doet!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Dorothea maakt de dienst uit in het eetcafé.
Volgens mij Herman Hogendoorn sr. Frits kan het hoogstwaarschijnlijk niet zijn, want die was er zijn leven lang naar op zoek...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:23 schreef JohnDDD het volgende:
wie is die man nu die de amulet vasthoudt in de herinnering van wieteke?
IEDEREEN acteert beter dan Morris,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Fosje is toch al 18?
Fos acteert trouwens na een paar afleveringen al beter dan Morris (Joris Putman).
quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:51 schreef pberends het volgende:
Ik ben erg tevreden over de acteerprestaties van Sil de laatste tijd.
Dat is wel een goeie eigenlijk. Hoe is Peter Kelder eigenlijk ook al weer uit de serie gegaan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef babette21 het volgende:
Gisteren vroeg Antonie Kamerling zich samen met Jensen af waarom Peter Kelder niet naar de begrafenis van Arnie is gekomen: "het was toch zijn beste vriend?!??"
was vrij grappig
Begin seizoen 4 wist hij volgens mij dat Suzanne Balk zwanger van hem was en ik weet nog dat ze veel ruzie hadden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:04 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie eigenlijk. Hoe is Peter Kelder eigenlijk ook al weer uit de serie gegaan?
Kan het me niet meer zo goed herinneren. Maar als de mogelijkheid er was, hadden ze Peter Kelder eigenlijk zeker niet moeten laten ontbreken. Heb Jensen gemist, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |