quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Laat die oralesex scene tussen Nina en Florien maar komen !![]()
[Offtopic]quote:
En ook erg schokkend, aangezien ze Barbera al een paar weken haat.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Wow Frey met een nieuwe avatar![]()
[/Offtopic]
Slap einde trouwens 'ik haat je' erg origineel in een soap![]()
OMGquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Gelukkig voor Fos is het glossy, dan trekt het spul tenminste niet in het papier, maar druipt het er vanzelf vanaf.
Nina is nu al beter dan Hedwig in het begin, of Kimquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef LeBeau het volgende:
Ik begin Nina steeds minder irritant te vinden. Eerst al met haar "Kijk jij nou maar uit van wie je zwanger wordt", en in de promo met haar "Dit is fashion" tegen die blonde Fischer trut.![]()
Cataplexie is simpel gezegd slaapverlamming, treed op bij het wakker worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ze zeiden, maar volgens mij zou zij dan vooral aan Cataplexie lijden
Narcolepsie is een slaapstoornis, bij Miss Dekker nokken de spieren er spontaan mee
Narcolepsie komt nog weleens in films langs,
oa in Bandits waarin één van de bankdirecteuren te pas en te onpas in slaap dondert:)
spierverlamming dusquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef onbrokenwings het volgende:
Cataplexie is simpel gezegd slaapverlamming, treed op bij het wakker worden.
ze viel niet in slaap, want ze was zich bewust van wat er om haar heen gebeurdequote:Narcolepsie is zo maar in slaap vallen, wat dus bij linda gebeurde.
heerlijk, zo'n sociaal levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist. En morgen kan ik ook niet kijken. En donderag ook niet. En vrijdag ook niet
Vandaag verslapen (quote:
Dat kan de Babetste overkomen. Zolang je niet in een koelcel belandt valt het allemaal nog wel mee.quote:
sterker nog: Babette en verslapen gaan heel goed samenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat kan de Babetste overkomen.
Slordig weerquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag verslapen (! )
Morgen training
Donderdag tennis
Vrijdag werken
Shitttt!!! waarom lees ik dit nu pasquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard een item over Fos & Florien Fischer.![]()
Iets teveel Days of Our Lives gekekenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:00 schreef JohnDDD het volgende:
Fantasiespoilers:
-De ziekte van Linda is een besmettelijk tropisch virus. Robert heeft het inmiddels ook van haar, en Barbara heeft het van Robert. Barbara geeft het door aan Janine en Janine aan Ludo en Sjors. Sjors geeft het door aan Jack en Bing. Bing weer aan Dorothea, Jef en Laura. Jef weer aan Dennis, en Dennis aan Charlie, en Charlie aan Nick. In de Kerstuitzending zal heel Meerdijk dood worden verklaard.
-Zie de verbazing op Jef's gezicht als hij wakker wordt in een grote zaal met lijken en recht in het gezicht van Ludo kijkt: Ludo, wat doe jij hier??
-Linda beseft opeens dat de enige persoon van wie ze de ziekte kan hebben gekregen Frits is!
-Het graf van Frits wordt opgegraven en blijkt leeg. Het graf van andere dode Meerdijkers, zoals Simon, Sylvia, Hannie, Roos, wordt opgegraven en alle graven blijken leeg!
-Frits heeft sinds zijn dood allerlei Meerdijkers met de ziekte besmet en na hun doodverklaring meegesmokkeld naar zijn privé-eiland!
-Nu Linda de ziekte aan meerdere Meerdijkers heeft gegeven heeft Frits zijn kans schoon gezien eindelijk heel Meerdijk naar zijn eiland te brengen. Ludo wordt in 2006 maandenland in een kooitje opgesloten terwijl Janine gelooft dat hij dood is en ze met Simon verdergaat.
Zal wel begin 20 zijn,quote:Op woensdag 16 november 2005 14:38 schreef onbrokenwings het volgende:
Bing tegen Sjors "Jack heeft bij de commando's gezeten", voor het eerst dat ik dat hoor.
Hoe oud is dat ventje, in de serie rond de 17.
Nee, anders had ik eenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
OMG
Ervaring? (met de foto van Laura zeker)
Standaard: Fos komt erachter dat Nina de dochter van Janine is, en gaat op die manier toch aardig tegen haar doen, dat vind zijn zus weer niet leuk en krijgen ze ruzie, blablablaquote:
"Is dat mormel Nina van u??"quote:
Fosje is toch al 18?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef Zhenar het volgende:
Fos en Janine kunnen best iets krijgen. Het leeftijdsverschil tussen Dennis en Laura was (veeeeeel) groter. En bovendien wordt het tijd voor een goede pedo-verhaallijn.![]()
Dan doet Floortje wel een ritueel dansje en is nina weer speechless.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
Jammer dat Florien geen gothic is.
De ultieme GTST-natte droom: een gothic die afgebekt wordt door Nina![]()
.
Wat Morris betreft, ik snap sowieso niet waarom ze hem nog aanhouden als acteur, als hij eens een verhaallijn is het ongelooflijk irritant, het is een ongelooflijke egoïst die om die reden ook geen vrienden heeftquote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Fosje is toch al 18?
Fos acteert trouwens na een paar afleveringen al beter dan Morris (Joris Putman).
Morris is er alleen om het ideaalbeeld van een gezin (Vader(Robertquote:Op woensdag 16 november 2005 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat Morris betreft, ik snap sowieso niet waarom ze hem nog aanhouden als acteur, als hij eens een verhaallijn is het ongelooflijk irritant, het is een ongelooflijke egoïst die om die reden ook geen vrienden heeft![]()
Over Charlie was ook niet al te enthousiast, maar ze is nu wel minder irritant nu dat afgrijselijke moeder-gedoe over is.
LOL wat je ideaal noemtquote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Morris is er alleen om het ideaalbeeld van een gezin (Vader(Robert), Moeder(Tante Bar, ) , Zoon en dochter) weer te geven
Beide families Alberts in het begin, en de familie Kelderquote:Op woensdag 16 november 2005 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
LOL wat je ideaal noemt![]()
Heeft er ooit weleens langer dan een maand een ideaal gezin bestaan bij gtst![]()
Familie Robert Alberts was in aflevering 1 al in de ban van een scheiding, familie Kelder begon ermee dat Peter uit huis werd geslagen door zijn agressieve vader.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Beide families Alberts in het begin, en de familie Kelder
Bedrijven zijn altijd een belangrijk ingrediënt geweest van GTST en daar is op zich ook niks mis mee, maar de reclamewereld kennen we nu zo langzamerhand wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:23 schreef JohnDDD het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat GTST de laatste jaren [voor zover ik kan beoordelen, want ik kijk pas een jaar of 6, 7 denk ik] nogal draait om bedrijven, en allerlei werkaangelegenheden?
.... de kunstwereld ookquote:Op donderdag 17 november 2005 12:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Bedrijven zijn altijd een belangrijk ingrediënt geweest van GTST en daar is op zich ook niks mis mee, maar de reclamewereld kennen we nu zo langzamerhand wel.
prima, houden zoquote:BTW: Meneer Harmsen is tegenwoordig gedegradeerd tot Sil. Er wordt nog af en toe over hem gepraat, maar je ziet hem niet.![]()
Nau dat is moeilijkquote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Fosje is toch al 18?
Fos acteert trouwens na een paar afleveringen al beter dan Morris (Joris Putman).
Een maand in GTST duurt 2 dagen in het echte leven (Nina was ook een paar jaar ouder in een paar maanden)quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Familie Robert Alberts was in aflevering 1 al in de ban van een scheiding, familie Kelder begon ermee dat Peter uit huis werd geslagen door zijn agressieve vader.
Van Jef weet ik nog dat hij en John al sinds aflevering 1 met elkaar overhoop lagen.
Ik had het over langer dan een maand he![]()
Als dat zo is klopt het nog steeds wat ik zeg, want gezin Robert-Alberts en gezin Kelder waren in minder dan 2 aflevering niet harmonieus meerquote:Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Een maand in GTST duurt 2 dagen in het echte leven (Nina was ook een paar jaar ouder in een paar maanden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |