Ambulancemongool vind het erg raar dat Robert wat vreemd doet nadat een vriendin overleden schijnt te zijnquote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het maar een vreemde gedoe..Linda niet dood. Ambulance gast deed vreemd met dat telefoontje..
quote:Op maandag 14 november 2005 20:22 schreef caradoc het volgende:
"Ze viel zomaar neer"
Ambulance lul: "Heeft U haar zo gevonden meneer?"
Linda lijdt aan Narcolepsie Cataplexie.quote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
Wat heeft Linda nou voor ziekte en medicijnen?
iddquote:Op maandag 14 november 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Lijkt me wel een koele ziekte, opeens in een lijkenhuis wakker worden.
Ik vond het wel een verrassende wending.quote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
dat linda-gedoe sloeg werkelijk helemaal nergens op zeg
zijn die schrijvers nou echt de weg kwijt?
Hebben Frits en Linda een relatie gehad dan?quote:Op maandag 14 november 2005 21:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een verrassende wending.
Maar welk excuus gaan ze nu voor Frits gebruiken? Zou het besmettelijk zijn?![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:16 schreef DeTolk het volgende:
Hebben Frits en Linda een relatie gehad dan?
quote:DO. 02-09-1993 (564): Frits en Linda hebben een ontmoeting in een hotelkamer.
ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:
Die comeback van Linda had van mij achterwege kunnen blijven. Zie nog niet echt een leuk lijntje voor me. Dat gestalk van Robert is ook al zooo 1991
.
ze zei iig Dankjewelquote:Op maandag 14 november 2005 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG, hoe slecht acteerden die (edel)figuranten.
Verder saaie aflevering.. En nam Wiet dat amulet nou mee trouwens?
quote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Babette is 37 jaar hoor !!
Had ik het over Babette danquote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Babette is 37 jaar hoor !!
Alleen aan Narcolepsie lijkt me, het kaartje dat ze bij zich had is een standaard kaartje, waarop beide zieken vermeld staanquote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Linda lijdt aan Narcolepsie Cataplexie.
Het verklaart ook meteen waarom Linda altijd met getrouwde mannen het bed in duikt.![]()
Ik weet niet meer wat ze zeiden, maar volgens mij zou zij dan vooral aan Cataplexie lijdenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:33 schreef onbrokenwings het volgende:
Alleen aan Narcolepsie lijkt me, het kaartje dat ze bij zich had is een standaard kaartje, waarop beide zieken vermeld staan
Idd, het wordt er niet geloofwaardiger opquote:Op maandag 14 november 2005 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het achteraf eigenlijk een domme actie van de makers![]()
ik kan er de humor wel van inzienquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Idd, het wordt er niet geloofwaardiger op
ach een beetje meer drama had wel gemogenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:20 schreef babette21 het volgende:
ik kan er de humor wel van inzien
hm da's meer een dingetje van Janine...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:29 schreef Wup het volgende:
ach een beetje meer drama had wel gemogen
levend begraven worden moet er nog inzitten de komen 3 maanden
ow ik dacht dat Helen Helmink de laatste was dus ik dacht dat kan wel weer eens:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:33 schreef babette21 het volgende:
hm da's meer een dingetje van Janine...
ik heb geen bezwaar tegen een beetje lollige psychotoestanden, laat Linda maar los gaan
Janine is een jaar of 3 geleden levend begraven door Sophiaquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Wup het volgende:
ow ik dacht dat Helen Helmink de laatste was dus ik dacht dat kan wel weer eens:)
gek he, met een tegenspeler van lik-m'n-vestje..... sufheid troefquote:ik ben nog niet kapot van de prestaties van vrouwe van Veen tot nu toe, vreemd genoeg
ze moet blijkbaar nog een beetje op gang komen
tssss.... de trut,quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
Janine is een jaar of 3 geleden levend begraven door Sophia
[zeg maar door zichzelf, maar dan de Calimero-versie]
ja maar dat vind ik van Dian ook en zij speelt dus wel haar tegenspelers van het schermquote:gek he, met een tegenspeler van lik-m'n-vestje..... sufheid troef
en dan gaat die enge Morris zich er ook nog eens in mengen
precies, afvoeren die handel [ze kan het goedmaken door Ludo mee te nemen naar Timboektoe]quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
tssss.... de trut,
wat deed ze ook nog eens grof over Linda, zelfs Ludo was nog enthousiaster
Nick is wel oke, speelt ook leuk, maar hij moet niet zo om Charlie lopen janken...quote:ja maar dat vind ik van Dian ook en zij speelt dus wel haar tegenspelers van het scherm
[ behalve Nick, hij is ook erg goed, wel raar gezicht dat hij zo een dwerg is]
deal, mag best heel snel ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:00 schreef babette21 het volgende:
precies, afvoeren die handel [ze kan het goedmaken door Ludo mee te nemen naar Timboektoe]
wat me opvalt aan haar is dat ze vrij saaie scenes toch nog de moeite waard kan maken, dat is wel uitzondering in GTSTquote:ik ben ook erg verrast door Rixt Leddy... 't is geen Chris Jolles, maar ze doet het leuk
mja, mijn allereerste soapheld.....quote:ik ben niet zozeer Babette-fan, maar Linda hoort gewoon bij de soaphelden...
en die laat ik niet te snel vallen
voor de kerst lijkt me fijn, voorkomt 'n hoop sentimenteel kerstengelen gedoe tussen die tweequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef Wup het volgende:
deal, mag best heel snel ook
ze heeft wel 'n leuke Dian-blikquote:wat me opvalt aan haar is dat ze vrij saaie scenes toch nog de moeite waard kan maken, dat is wel uitzondering in GTST
dit is mijn tekst.................quote:mja, mijn allereerste soapheld.....
enne ik vond dat Babette van Veen het altijd geweldig deed, vandaar ook mijn verbazing nu, maar ze heeft wel een flinke dosis krediet hoor
Net geweest, zo zag ze er wel goed uit Florienquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard een item over Fos & Florien Fischer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |