quote:Frits terug en Ludo eruit voor 2,5 jaar & Charlie er ook uit!!! >> edit: definitief dus!
oke volgens mij komen we nu ergens:quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:25 schreef Svensational het volgende:
Charlie mag gewisseld worden voor oude Charlie. Doe dan Laura er maar uit
Dan heb ik nog liever Ludo voor 4 jaarquote:
Ieder zijn mening héquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef babette21 het volgende:
ja sjongejongen, hebben we 't bijna rond, komen jullie weer moeilijk doen
jij bent nog veel te nieuw,quote:
Ik wil best Charlie laten omwisselen, maar dan mag Laura niet weg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:08 schreef babette21 het volgende:
beetje jammer dat Dizer 't met je eens is
je ging zo goed, maar toen:quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de juiste volgorde:
- Ludo voor 3 jaar weg
- Frits voor 3 jaar terug
- Chris Jolles terug als Dian
- Martine terug
- Martine en Dian gaan de strijd om Frits
- Morris dood! Wil niemand anders voor in de plaats.. gewoon DOOD!!! En dan ook zo dood dat ie helemaal open gesneden wordt voor onze ogen!!!!! DOOD DOOD!!
- Bing weg...
hell no!! Nick mag best vertrekken, maar Stefano moet lekker wegblijvenquote:- Stefano terug, Nick weg
wraak nemen op Sjors is altijd goed, als het maar rigoureus gebeurtquote:- Tiener Amy terug met wraak op Ludo, maar ludo is er niet, dus neemt ze wraak op Martine en Sjors!:')
Dat was een grapje, om je te pestenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
je ging zo goed, maar toen:
[..]
hell no!! Nick mag best vertrekken, maar Stefano moet lekker wegblijven
en ik trapte er nog in ookquote:
dus dan hebben we:quote:Maar wat vind je van mijn deal... Laura blijft, charlie omwisselen?
Je vergeet..quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik trapte er nog in ook![]()
[..]
dus dan hebben we:
Frits voor 2,5 jaar ipv Ludo
Charlie terugwisselen, voor onbepaalde tijd
en that's it.....?
ja daar ga ik wel akkoord mee....... Sven?!
dat zie ik als 'n soort leuke bonusquote:
't kan best lollig zijn als Morris op Nick zou vallen, maar 't moet niet wederzijds zijn...quote:En dan in het liefst van een soort combinatie.. beiden samen op zo een gaycruise..
quote:
doe eens niet zo autistisch jij.... beetje verandering kan geen kwaadquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:50 schreef Frey het volgende:
Niks Ludo weg, net nu hij en Janine weer bij elkaar komen![]()
En waag het eens om aan Laura te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |