quote:Frits terug en Ludo eruit voor 2,5 jaar & Charlie er ook uit!!! >> edit: definitief dus!
oke volgens mij komen we nu ergens:quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:25 schreef Svensational het volgende:
Charlie mag gewisseld worden voor oude Charlie. Doe dan Laura er maar uit
Dan heb ik nog liever Ludo voor 4 jaarquote:
Ieder zijn mening héquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef babette21 het volgende:
ja sjongejongen, hebben we 't bijna rond, komen jullie weer moeilijk doen
jij bent nog veel te nieuw,quote:
Ik wil best Charlie laten omwisselen, maar dan mag Laura niet weg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:08 schreef babette21 het volgende:
beetje jammer dat Dizer 't met je eens is
je ging zo goed, maar toen:quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de juiste volgorde:
- Ludo voor 3 jaar weg
- Frits voor 3 jaar terug
- Chris Jolles terug als Dian
- Martine terug
- Martine en Dian gaan de strijd om Frits
- Morris dood! Wil niemand anders voor in de plaats.. gewoon DOOD!!! En dan ook zo dood dat ie helemaal open gesneden wordt voor onze ogen!!!!! DOOD DOOD!!
- Bing weg...
hell no!! Nick mag best vertrekken, maar Stefano moet lekker wegblijvenquote:- Stefano terug, Nick weg
wraak nemen op Sjors is altijd goed, als het maar rigoureus gebeurtquote:- Tiener Amy terug met wraak op Ludo, maar ludo is er niet, dus neemt ze wraak op Martine en Sjors!:')
Dat was een grapje, om je te pestenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
je ging zo goed, maar toen:
[..]
hell no!! Nick mag best vertrekken, maar Stefano moet lekker wegblijven
en ik trapte er nog in ookquote:
dus dan hebben we:quote:Maar wat vind je van mijn deal... Laura blijft, charlie omwisselen?
Je vergeet..quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik trapte er nog in ook![]()
[..]
dus dan hebben we:
Frits voor 2,5 jaar ipv Ludo
Charlie terugwisselen, voor onbepaalde tijd
en that's it.....?
ja daar ga ik wel akkoord mee....... Sven?!
dat zie ik als 'n soort leuke bonusquote:
't kan best lollig zijn als Morris op Nick zou vallen, maar 't moet niet wederzijds zijn...quote:En dan in het liefst van een soort combinatie.. beiden samen op zo een gaycruise..
quote:
doe eens niet zo autistisch jij.... beetje verandering kan geen kwaadquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:50 schreef Frey het volgende:
Niks Ludo weg, net nu hij en Janine weer bij elkaar komen![]()
En waag het eens om aan Laura te komen![]()
Ik ben gehecht aan de oldies, daar hoeven ze voor mij niks aan te veranderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe eens niet zo autistisch jij.... beetje verandering kan geen kwaad
Patrick, da's ook zo'n eersterang kneus..... Laat die maar lekker Zoopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:16 schreef Frey het volgende:
Charlie vind ik niet zo'n boeiend personage en Morris al helemaal niet. Maar een gezin op zich is wel weer leuk. Geef mij Aukje en Patrick maar weer terug.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de juiste volgorde:
- Morris dood! Wil niemand anders voor in de plaats.. gewoon DOOD!!! En dan ook zo dood dat ie helemaal open gesneden wordt voor onze ogen!!!!! DOOD DOOD!!
Wat zeiden ze erover? Kwam ze zelf nog aan het woord?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:29 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op 538 vertellen dat Bruni Heinke terug komt?????
Maar jij hebt er gewoon geen verstand vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, deze Charlie moet blijven ! ik zie haar liever dan de oude Charlie, Sorrie voor jullie![]()
Zeker Frits moet erin![]()
Jij wel zekerquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt er gewoon geen verstand van![]()
Je vond Nick eerst zo leukquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je vergeet..
Nick eruit
Morris eruit
En dan in het liefst van een soort combinatie.. beiden samen op zo een gaycruise.. alleen komen ze nooit meer terug... want nick is in het water gevallen en omdat hij te klein is, kon ie niet zwemmen, dus ging Morris erachteraan en toen werden ze beiden door haaien opgegeten
Ben ik nou sadistisch? De hele personage duurt me te lang in de serie. Terra mog ook weg.. waarom hij niet?quote:
Om persoonlijke redenen wil ik hem er niet meer in hebbenquote:
Ja, ik ben hem helemaal zat. Eventjes was ie weer leuk toen ie wou vliegen en Roza wou zoenen. Maar nu is ie weer minder. Hij komt ook aan Jef en daar hou ik niet van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet wel blijven opletten he: 't is al een tijdje uit tussen Dizer en Nick![]()
ik was toen gestopt met kijken, maar zag Nick bij toeval van een trapje willen springen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:37 schreef Dizer het volgende:
Eventjes was ie weer leuk toen ie wou vliegen en Roza wou zoenen.
wie aan papa Jef komt, komt aan mijquote:Hij komt ook aan Jef en daar hou ik niet van.
Nee, Laura moet wieberenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik trapte er nog in ook![]()
[..]
dus dan hebben we:
Frits voor 2,5 jaar ipv Ludo
Charlie terugwisselen, voor onbepaalde tijd
en that's it.....?
ja daar ga ik wel akkoord mee....... Sven?!
Die twee gaan elkaar niet eens zien de komende tijd, want deze week wordt het lichaam van Arnie gevonden in Venezuela en Laura gaat er naartoe (of op vakantie) om na te denken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Babette je bent een aardige user over het algemeen, maar users afzeiken met een andere mening vind ik meestal niet zo tof.
Tenzij het maar een grapje is
Frits erin is oke, maar Ludo eruit dat zie ik niet zo zitten!
En waarom zou Laura eruit moeten juist als Linda komt?![]()
't Is altijd dolle pret met die 2 samen![]()
ik grap wat af vandaag, heus waar......quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Babette je bent een aardige user over het algemeen, maar users afzeiken met een andere mening vind ik meestal niet zo tof. Tenzij het maar een grapje is
dat belooft een hoop moois inderdaad!quote:En waarom zou Laura eruit moeten juist als Linda komt?![]()
't Is altijd dolle pret met die 2 samen![]()
Helemaal mee eens!!! ze mogen niet aan JEF komen hoor!! En die nick vind ik echt een kwal waarom heeft Stefano heb nou niet gewoon dood geredenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |