Toch Daniel Daniel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
Wie kan die man nou zijn?? Herman of Rien?
Een ding is zo goed als zeker, Hannie heeft Frits niet vermoord. En als Frits wel dood is, dan zal het die gast zijn die nu bij Hannie is, hem hebben vermoord en zij moest er voor opdraaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jouw OP is mooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
20.43.... we waren tegelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga het binnenkort weer updatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ps: kan het zijn dat we wat topics missen in de OP?
Dizer toch, loop je alweer achterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort weer updatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
schei toch uit jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
Binnenkort weer Ludo en Janineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het staat nu vastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anders doe ik het wel nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Dizer toch, loop je alweer achterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het blijft een fantastische OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijne kan dicht, ik heb 'm bewaard....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
Jouw OP is mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze mag sluiten als je wilt, of bewaar je hem voor haar echte terugkomst?
okidokequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mijne kan dicht, ik heb 'm bewaard....
't was weer een beetje de oude [Aukje] Charliequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
Maar back to topic, vinden jullie ook niet dat Charlie wel heel lief is tegen Govert?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lief van derJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt rechtstreeks uit een Bassie en Adriaan afleveringquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef pberends het volgende:
Die dikke detective blijft hilarischom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met z'n sleutelbosquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Komt rechtstreeks uit een Bassie en Adriaan afleveringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
visite moet de deur uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het niet helemaal kunnen zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kreeg ineens visite !Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die gingen ook later weg ,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:00 schreef Frey het volgende:
[..]
visite moet de deur uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop