Toch Daniel Daniel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
Wie kan die man nou zijn?? Herman of Rien?
Een ding is zo goed als zeker, Hannie heeft Frits niet vermoord. En als Frits wel dood is, dan zal het die gast zijn die nu bij Hannie is, hem hebben vermoord en zij moest er voor opdraaien
Jouw OP is mooiquote:
Ik ga het binnenkort weer updatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ps: kan het zijn dat we wat topics missen in de OP?
Dizer toch, loop je alweer achterquote:
schei toch uit jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
Binnenkort weer Ludo en Janine![]()
Het staat nu vast![]()
Anders doe ik het wel nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Dizer toch, loop je alweer achter
Maar het blijft een fantastische OP![]()
Mijne kan dicht, ik heb 'm bewaard....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
Jouw OP is mooi
Deze mag sluiten als je wilt, of bewaar je hem voor haar echte terugkomst?
okidokequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mijne kan dicht, ik heb 'm bewaard....
't was weer een beetje de oude [Aukje] Charliequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
Maar back to topic, vinden jullie ook niet dat Charlie wel heel lief is tegen Govert?Lief van der
![]()
Komt rechtstreeks uit een Bassie en Adriaan afleveringquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef pberends het volgende:
Die dikke detective blijft hilarisch.
Met z'n sleutelbosquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Komt rechtstreeks uit een Bassie en Adriaan aflevering.
visite moet de deur uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het niet helemaal kunnen zienKreeg ineens visite !
Help me even, wat hadden Sophia & Janine met Charlie & Isabella te maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef Frey het volgende:
Ik weet nog hoe ik mij ergerde tijdens de eerste aflevering van seizoen 13 met Janine en Sophia.
Toen kreeg je de hele tijd Charlie en Isabella te zien![]()
Je begrijpt het verkeerd. Sophia en Janine waren de cliff. En GTST ging na de cliff verder met Charlie en Isabella en lieten Sophia en Janine achterwegen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Help me even, wat hadden Sophia & Janine met Charlie & Isabella te maken?
Niks. Ik wilde weten hoe het afliep met Janine die levend begraven was en hoe zij Sophia zou ontmaskeren, maar ze gingen steeds naar het lesbo lijntje van Charlie en Isabellaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Help me even, wat hadden Sophia & Janine met Charlie & Isabella te maken?
Trix (quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef Beaker het volgende:
Huh.....zo.....dat ben ik dan ff helemaal vergetenwaaraan en hoe dan
Rien![]()
Frits ook en jij hoopt toch ook dat hij terug komtquote:
ohja, toen hadden ze heel veel lijntjes in de laatste aflevering...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef Frey het volgende:
Niks. Ik wilde weten hoe het afliep met Janine die levend begraven was en hoe zij Sophia zou ontmaskeren, maar ze gingen steeds naar het lesbo lijntje van Charlie en Isabella![]()
http://us.imdb.com/name/nm0073029/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
Waarom is er nog geen imdb profiel van Vincienzja of hoe dat ook..
Omdat op dit moment logischer klinkt en zo..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frits ook en jij hoopt toch ook dat hij terug komt![]()
Oh God, niet dat drugslijn van Rik. Wat was dat bagger zeg. En vooral nep inderdaad. Heeeellloooo, Linda Dekker all over againquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ohja, toen hadden ze heel veel lijntjes in de laatste aflevering...
ik zat me daarbij niet zo aan die meiden te ergeren, maar vooral aan dat drugslijntje van Rik
behalve dat dat niet origineel meer was, onderbrak het idd constant het verhaaltje met Sophia
[én Marcus, om wie ik toen zo gelachen heb]
precies daarom was het zo vervelend, 't was echt één grote herhalingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Heeeellloooo, Linda Dekker all over again![]()
Thailand dusquote:dezelfde douane is als die van Brazilië
Linda zat toch vast in Brazilie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies daarom was het zo vervelend, 't was echt één grote herhaling
[..]
Thailand dus
Maar de ontknoping was geniaal. Hoe Rik zijn dood in scène zette en hoe hij later ineens in de kerk verscheen. Meesterlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God, niet dat drugslijn van Rik. Wat was dat bagger zeg.
nee in Thailand... na haar huwelijk met Erik vertrok ze naar Braziliëquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Linda zat toch vast in Brazilie?
Ah, dat was hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee in Thailand... na haar huwelijk met Erik vertrok ze naar Brazilië
Je krijgt een herkansing, want ik ga hem online zetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die gingen ook later weg ,
Toen was het afgelopen.![]()
Dat is gaafquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Je krijgt een herkansing, want ik ga hem online zetten.
Okee even voor de duidelijkheid, Rien doorboord door een kogelregel met een metrailleur, zijn lichaam is begraven, terugkomen kan dus niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |