Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef lotje_Q het volgende:
ze moest eerst haar over de shock heen dat ze niet echt het kind van Barbara was...
dat had ze nl onbewust gehoord 2 seconden na het ongeluk...
met dr spieren etc was toch ook niks mis?
trouwens, het ongeluk was door Robert veroorzaakt
Ja, ik vind ze ook leuk samenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ludo en Nina zijn leuk samen!
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Nee het ging dus als volgt:quote:Op donderdag 17 november 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Jef: "Charlie kon niet meer lopen omdat ze niet wilde accepteren dat Valerie haar moeder was."![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat Charlie niet meer kon lopen omdat Robert over haar heen was gereden.
Maar ach, da's bijna hetzelfde.![]()
Echt een acteertalent die Nina.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Dat denk ik van wel .quote:Op donderdag 17 november 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt een acteertalent die Nina.
Waarom ze die Joris Putman nog steeds in de serie hebben is me een raadsel. Maar goed misschien valt de rol van Morris gewoon niet goed te spelen.
Kunnen ze mij net zo goed die rol gevenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik van wel .![]()
Anders zag je Joris Putman schijnbaar niet![]()
En dan meteen weer een lijntje met de roze gympiesquote:Op donderdag 17 november 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kunnen ze mij net zo goed die rol geven.
Het is een bi rol hoor, moet je lekker het met Nick en co doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kunnen ze mij net zo goed die rol geven.
Ja, die is goed he!!! Zoveel emoties kan die overbrengen... * zwijmelquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:51 schreef pberends het volgende:
Ik ben erg tevreden over de acteerprestaties van Sil de laatste tijd.
Sil heeft z'n contract goed voor mekaarquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:51 schreef pberends het volgende:
Ik ben erg tevreden over de acteerprestaties van Sil de laatste tijd.
is ie toch met stefano meegegaan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lucas is ook weer top de laatste tijd
Waar danquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lucas is ook weer top de laatste tijd
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar danIk zie Lucas helemaal niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |