abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62791923

Herman Hogendoorn

Deze man stond bekend als de schurken der schurken, hij wist anderen mensen te laten sidderen door zijn ijskoude optreden en ging hierbij niemand uit de weg. Zijn zonen waren Rien Hogendoorn en Frits van Houten (buitenechtelijk), en zoals later bleek Hans van Houten. Hiernaast had hij een voorliefde voor jonge vrouwen, waaronder Linda Dekker.

Herman Hogendoorns personage vedween naar de achtergrond na Frits' dood, hij keerde nog eenmaal terug voor 'de reunie'.

Onno P Wassenaar

Deze man gaf leiding aan diverse criminele zaakjes en had daarnaast een mysterieus genoodschap, Frits van Houten wilde daarin toetreden en werd genadeloos afgestraft toen hij faalde. Later kwam hij regelmatig terug uit zijn voorliefde voor Suzanne Balk, uiteindelijk kwam hij indirect door Daniëls toedoen om het leven.

Frits van Houten

Frits was het buitenechtelijke kind van Herman Hogendoorn, iets wat zijn broer Rien hem ook altijd liet weten als echtelijk kind en erfgenaam. Dit heeft er echter toegeleid dat Frits een stuk zelfstandiger en harder was en vaak over de grens ging in zijn omgang met mensen, in latere jaren hield hij ervan mensen uit te dagen door het spelen van zakelijk spelletjes.

Werd in seizoen 6 vermoord in een bad.

Martine Hafkamp

De koningin der misdaad in de eerste jaren, manipulatief en machtig, opereerde dikwijls ondergronds rondom de moeder-zoon verhaallijn tussen Helen Helmink en Peter Kelder. Later had ze voornamelijk het doel Helen Helmink kapot te maken, hiervoor verdween ze uiteindelijk voor lange tijd achter de tralies.

Eenmaal terug probeerde ze aanvankelijk aan de goede kant van de wet te blijven, echter Ludo Sanders dreef haar tot het oppakken van oude gewoonten, toch was ze milder dan eerst en had ook geen ondergrondse connecties meer.

Maxime Sanders

[ Bericht 17% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 31-10-2008 18:31:46 ]
Een heer met stijl
pi_62792193
Ah de 'vriendin' heeft weer wat geld overgemaakt voor Product Placement.
pi_62792279
Wat vind Lorena nou leuk aan Bing?
Een heer met stijl
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:36:20 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62792509
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb geen idee.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62793935
Kut aflevering vandaag zeg!
Anita en Rik
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:28:13 #6
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_62794384
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Z'n tapkraan, nou goed
pi_62794428
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_62794432
saaie aflevering vandaag
pi_62794809
Maar morgen komen de intressante lijnen aan bod,gelukkig!
pi_62796066
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef janimie het volgende:
saaie aflevering vandaag
x2
Zo niet.. dan toch!
pi_62798857
Lorena
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62800834
Ik moet vrijdag ff 4 afleveringen bijkijken
Aids.
pi_62801521
Geweldig nieuwe topic titel, de échte schurken zullen herinnerd worden! Tevens welkom Maxime Sanders, haar moet ik echter nog net even wat meer meemaken wil ik een concreet oordeel kunnen vellen over haar toevoeging.

Voor de rest weer eens saaie bedoening vandaag, gebeurt me weer net iets té vaak de laatste tijd. Super dat oma Josephine vertrekt, nu Floris en Vicky nog want die gaan er wat mij betreft met decor en al ook per direct achteraan. Plus Noud en Barbara want die nemen ze mee aangezien die zo onderhand ook echt wel behoorlijk uitgespeeld zijn wanneer ik voor mezelf spreek. Ik zou zo zeggen schrap die hele handel en creëer bijvoorbeeld een mooi Van Houten International kantoor, Jack estate, onderwereld omgeving en uitgaansgelegenheden decors met meer zendtijd voor de in mijn optiek wél interessante personages. Meer bedrijvigheid, onderwereld en concurrentie aan het adres van Ludo, want dat is toch wel waar wij allen met smart op zitten te wachten denk ik zo.

En dan nog even een laatste detail. Noud en Dex maar dan vooral Noud die in z'n pakkie moet onderhandelen de zakenman spelen staat hem totaal niet. Afschuwelijk vind ik dat, het is alsof een klein jochie naar een verkleedpartijtje gaat of met pappie en mammie op de familiefoto moet. Old style zoals ze die vroeger deden met kleine kinderen in pak en al.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 05:07:10 #14
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62801630
Ik kan me voorstellen dat als iemand klaagt over het werk dat Noud aflevert, dat de Noudster hem dan direct een ram op zijn bek geeft..

Jeetje wat is die Rik en Vicki verhaallijn ruk zeg... snel weer tijd voor Maxime en Irene, want dit is niet om aan te gluren... ook een fout om Willeke Alberti, die in de jaren 70 en 80 in grootse tv-series schitterde, nu een demente oma te laten spelen van een immer kwade Vicki.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:16:22 #15
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62805885
en alsof die kerel van dat bank/lening-gedoe nu ineens ja gaat zeggen tegen dat flutvoorstel van noud en dex, alleen omdat dex even 3 zinnen zegt. Waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren maar dat is zo
fijn!
pi_62807694
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef suus21 het volgende:
en alsof die kerel van dat bank/lening-gedoe nu ineens ja gaat zeggen tegen dat flutvoorstel van noud en dex, alleen omdat dex even 3 zinnen zegt. Waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren maar dat is zo
Diploma's of enige ervaring in het hovernier/klusschap is tegenwoordig ook niet van belang.
Ja hoor jongen, begin jij maar een gezellig bedrijfje, je hoeft totaal niets te laten zien ofzo. Gewoon een 'vlotte' babbel. Domme verhaallijn weer.

Verder...euh niet veel bijzonders te melden. Behalve dat Vicky echt ALTIJD op haar vader zeurt. Eerst zeuren dat ze haar vader wil vinden etc, nu heeft ze er 1tje. Doet ze niets anders dan tegen en over hem klagen. Verdorie, weer blij dat je hem nu hebt?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:51:23 #17
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62810104
vicky is echt ongeveer een van de meest irritante personages ooit en als actrice stelt ze helemaal nix voor, dat ze maar gaat studeren, kan me niet voorstellen dat ze ergens anders aan de slag zou kunnen...
fijn!
pi_62812887
Vicky kijkt altijd alsof ze moet poepen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62814762
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Vicky kijkt altijd alsof ze moet poepen.
Ja, Bing heeft daar ook last van. Zo'n ontevreden gezicht altijd, je zou dr een zak overheen trekken met een smiley erop.
pi_62815347
Ik volg al jaren Goede tijden slechte tijden, maar laatste jaren gaat het inderdaad zwaar achter uit, en helemaal betreft acteurs/actrices..
Als je het hebt inderdaad over personage Vicky... ja irritante personage, altijd maar klagen.
Maar Sjors erger ik me ook ziek aan, die nog steeds aan zogenaamde studie rechten zou zitten?
Alleen als ze het moeilijk heeft zoekt ze Bing weer eens op.. en Bing staat ook altijd weer voor haar klaar.. ook als hij net weer gelukkig is met een nieuw meisje, zodra Sjors verdrietig is, ja hoor, gaat Bing er weer heen. * Zucht *
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:26:22 #21
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62817558
Mooie opening!

Ik ben het weer eens met veel zaken eens die Mike Tuinstra en Heer_van_Bartolhoven melden.

Ik irriteer me nog het minste aan Dex en Noud. Ik heb echt een afkeer van Vicky, Floris en Rik en Anita op het moment. Dit gaat zo nergens over. Dat Rikki-kind is zo ongelooflijk bloedirritant!
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:42:48 #22
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_62821254
tvp
Shuffle up and deal!!!
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 21:17:32 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62822174
ik moet hier ook nog even inhaken.
pi_62823748
Vind Janine altijd het ergst, ze is altijd zuchtend en steunend in beeld. En dat zeikerige toontje er ook bij, bah.
Vicky, Sjors en Bing hebben inderdaad één ding gemeen: ze hebben maar één gezichtsuitdrukking, resp: bozig,pruilerig/chagrijnig/gepijnigd.
pi_62825076
Ben benieuwd hoe Ludo gaat reageren op zn zusje Voor de rest was het maar een saaie aflevering, wat was er ook alweer gebeurd?
Zo niet.. dan toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')