Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vind Lorena nou leuk aan Bing?
Z'n tapkraan, nou goedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vind Lorena nou leuk aan Bing?
Diploma's of enige ervaring in het hovernier/klusschap is tegenwoordig ook niet van belang.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef suus21 het volgende:
en alsof die kerel van dat bank/lening-gedoe nu ineens ja gaat zeggen tegen dat flutvoorstel van noud en dex, alleen omdat dex even 3 zinnen zegt. Waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren maar dat is zo![]()
Ja, Bing heeft daar ook last van. Zo'n ontevreden gezicht altijd, je zou dr een zak overheen trekken met een smiley erop.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Vicky kijkt altijd alsof ze moet poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door GSMboy op 31-10-2008 00:23:43 ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:15 schreef GSMboy het volgende:
Ludo vs. Nick...
Spoilertijd:Die spoiler he...ik krijg er beetje raar beeld bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is iig wel plat uitgedrukt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die spoiler he...ik krijg er beetje raar beeld bij.
Ja idd, maar die kinderen gaan allemaal niet naar school. Nina, Noud, Vicky, Dex. Ik snap best dat er één of misschien twee gaan werken of voortijdig stoppen met hun studie, maar ze beginnen er niet eens aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Noud echt een puberraal jochie! Waarom gaat die niet terug naar school ofzo...
nina een tasjes designer, zonder opleidingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, maar die kinderen gaan allemaal niet naar school. Nina, Noud, Vicky, Dex. Ik snap best dat er één of misschien twee gaan werken of voortijdig stoppen met hun studie, maar ze beginnen er niet eens aan
Ze zijn wel allemaal geslaagd voor hun examen, daarna werd het zomervakantie, maar wat ze nu uitvoeren de hele dag?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, maar die kinderen gaan allemaal niet naar school. Nina, Noud, Vicky, Dex. Ik snap best dat er één of misschien twee gaan werken of voortijdig stoppen met hun studie, maar ze beginnen er niet eens aan
Werkt Vicky bij de Rozenboom? Nee toch? Heeft ze in verleden wel gedaan maar nu volgens mij niet meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:36 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
nina een tasjes designer, zonder opleiding
noud =portier
vickt= iets bij de ronzenboom
dex==>????
geeft echt een realistisch beeld
Mooi stukjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef nWo4Life het volgende:
In het kader van de topictitel:
Heerlijke scènes. Martine heeft Frits weer eens in de tang. Het samenspel tussen deze twee is altijd boeiend!![]()
Ben ook wel benieuwd naar de confrontatie tussen Ludo en Marleen/Maxime.
Het is wel vervelend dat er zo vaak van die bestaande nummers gedraaid worden in plaats van de achtergrondmuziek. Dat is veel te overheersend en past steeds slechter bij de scènes. Als iemand sterft of trouwt, of nog beter; tijdens flashbacks aan geliefden kan ik zo'n muziek wel waarderen, maar niet als iemand in een huis inbreekt en dan ook nog eens een nummer met een tekst die er totaal niet bij past.
Martine mét knot/opgestoken haar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef nWo4Life het volgende:
In het kader van de topictitel:
Heerlijke scènes. Martine heeft Frits weer eens in de tang. Het samenspel tussen deze twee is altijd boeiend!![]()
Kruimeltjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Noud echt een puberraal jochie! Waarom gaat die niet terug naar school ofzo...
Nog erger.... Aleen Nina werkt dan . Degene die het geld minst nodig heeft (papa enzo...)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Werkt Vicky bij de Rozenboom? Nee toch? Heeft ze in verleden wel gedaan maar nu volgens mij niet meer.
En Noud is ontslagen.
Denken dat iemand dood is en het lichaam dumpen is nog geen eens zo gek lang geleden al een keer gedaan met Linda.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:47 schreef Frey het volgende:
Dat ze het lichaam ergens dumpen, maar hij uiteindelijk nog blijkt te leven en terugkomt om zich te wreken.
Maar dat was slecht uitgewerkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:30 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Denken dat iemand dood is en het lichaam dumpen is nog geen eens zo gek lang geleden al een keer gedaan met Linda
En je denkt dat ze het nu wel goed gaan doenquote:
Nieuwe schrijvers en een beter personage daarvoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef bobjuh het volgende:
[..]
En je denkt dat ze het nu wel goed gaan doen
Heb er nogsteeds weinig vertrouwen in maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nieuwe schrijvers en een beter personage daarvoor.
Volgens mij dat geen eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Perico het volgende:
Ik heb zo'n bang vermoeden dat de Desperate Housewives een pact sluiten. Ze houden vol dat ie gevallen was, en misschien was er wel niemand aanwezig, volgens hun.
Neeee wat een kut verhaallijn wordt datquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Heb er nogsteeds weinig vertrouwen in maar we zullen zien.
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Perico het volgende:
Ik heb zo'n bang vermoeden dat de Desperate Housewives een pact sluiten. Ze houden vol dat ie gevallen was, en misschien was er wel niemand aanwezig, volgens hun.
Volgens mij dat geen eens.
Ze raken in paniek en gaan de lijk verstoppen, vooral niet naar de politie gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, die blik in zijn ogen was geniaal. Het zou echt zo zonde zijn als dit al het einde is...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef nWo4Life het volgende:
En hoe die René er op een gegeven moment bij stond: als een complete psychopaat te kijken.
Het zit in d;r genen. Eerst Robert, nu Rene.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef BadBadPresident het volgende:
net ff gekeken omdat ik hoorde dat die kerel zou worden aangevallen. haha wat hilarisch! Laura zit waarschijnlijk nu weer eens in de pinarie voor het duwen van rené
Laura is inderdaad een personage die vooral in het verleden vaak moeite had zichzelf te beheersen, Robert door een Spiegel, Linda met zo een schildermesje, met Bowien de vijver in en natuurlijk Philip van Alphen met een koekenpanquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het zit in d;r genen. Eerst Robert, nu Rene.
Ooit werd ze zelf geduwd, en viel ze op een kandelaar. Was ze toen maar gestorven
En ze had toen geloof ik met Cleo ook een vrouw laten verdwijnen, die gooiden ze toen nog samen de sloot in in een ingewikkeld tapijt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laura is inderdaad een personage die vooral in het verleden vaak moeite had zichzelf te beheersen, Robert door een Spiegel, Linda met zo een schildermesje, met Bowien de vijver in en natuurlijk Philip van Alphen met een koekenpan
quote:Op zaterdag 1 november 2008 06:47 schreef Perico het volgende:
De 4 mutsen krijgen het voor elkaar, om Noud als eerste klusje, René te laten inmetselen!![]()
Haha, maar dat zijn zeer standaard genummerde sleutels, je weet wel, bij een bouwmarkt haal je een setje 24 - 27 sleutels en je hebt toegang tot alles..quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die GTST site wordt echt met de dag hipper, tegenwoordig kan je gewoon de sleutel van een eenvoudige kamer bekijken![]()
Sleutel
quote:Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef suus21 het volgende:
ik heb vrijdag met die Jack gepokerd! Heel gaaf..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Haha, die blik in zijn ogen was geniaal. Het zou echt zo zonde zijn als dit al het einde is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Vond het een beetje een Terminator moment.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:10 schreef Frey het volgende:
Blijft gewoon geniaal om te zien hoe hij dat glas op zijn kop krijgt, even omkijkt en dan gewoon doorgaat.
Ik vond het net een pop. Hij draaide zo vreemd om. Net als Chucky.quote:Op maandag 3 november 2008 08:35 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Vond het een beetje een Terminator moment.
Hoe ze hem met het glas slaat en hij achterom kijkt met die woeste blik in zijn ogen.
Was het eerste waar ik aan dacht
haha waar dan?quote:Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef suus21 het volgende:
ik heb vrijdag met die Jack gepokerd! Heel gaaf..
Het was ook haar armband die daar viel, toch?quote:Op maandag 3 november 2008 20:44 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd of René dan toch verantwoordelijk zal zijn voor de exit van Dorothea.
Het zou echt briljant zijn als ze haar laten stikken en dat Dorothea overal de schuld van krijgt en dat zij dan alleen in de cel belandquote:Op maandag 3 november 2008 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het was ook haar armband die daar viel, toch?
Ik heb ff gemist dat er uberhaupt een armband viel.quote:Op maandag 3 november 2008 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het was ook haar armband die daar viel, toch?
Het was een opvallende met grote zilveren schakels. Maar ik heb gemist wie van de dames hem verloor!quote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ff gemist dat er uberhaupt een armband viel.
Het kan best zijn dat ik toen net ff niet keek.quote:Op maandag 3 november 2008 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het was een opvallende met grote zilveren schakels. Maar ik heb gemist wie van de dames hem verloor!
Ik ben níet geschikt als luchtverkeersleider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |