abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62791923

Herman Hogendoorn

Deze man stond bekend als de schurken der schurken, hij wist anderen mensen te laten sidderen door zijn ijskoude optreden en ging hierbij niemand uit de weg. Zijn zonen waren Rien Hogendoorn en Frits van Houten (buitenechtelijk), en zoals later bleek Hans van Houten. Hiernaast had hij een voorliefde voor jonge vrouwen, waaronder Linda Dekker.

Herman Hogendoorns personage vedween naar de achtergrond na Frits' dood, hij keerde nog eenmaal terug voor 'de reunie'.

Onno P Wassenaar

Deze man gaf leiding aan diverse criminele zaakjes en had daarnaast een mysterieus genoodschap, Frits van Houten wilde daarin toetreden en werd genadeloos afgestraft toen hij faalde. Later kwam hij regelmatig terug uit zijn voorliefde voor Suzanne Balk, uiteindelijk kwam hij indirect door Daniëls toedoen om het leven.

Frits van Houten

Frits was het buitenechtelijke kind van Herman Hogendoorn, iets wat zijn broer Rien hem ook altijd liet weten als echtelijk kind en erfgenaam. Dit heeft er echter toegeleid dat Frits een stuk zelfstandiger en harder was en vaak over de grens ging in zijn omgang met mensen, in latere jaren hield hij ervan mensen uit te dagen door het spelen van zakelijk spelletjes.

Werd in seizoen 6 vermoord in een bad.

Martine Hafkamp

De koningin der misdaad in de eerste jaren, manipulatief en machtig, opereerde dikwijls ondergronds rondom de moeder-zoon verhaallijn tussen Helen Helmink en Peter Kelder. Later had ze voornamelijk het doel Helen Helmink kapot te maken, hiervoor verdween ze uiteindelijk voor lange tijd achter de tralies.

Eenmaal terug probeerde ze aanvankelijk aan de goede kant van de wet te blijven, echter Ludo Sanders dreef haar tot het oppakken van oude gewoonten, toch was ze milder dan eerst en had ook geen ondergrondse connecties meer.

Maxime Sanders

[ Bericht 17% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 31-10-2008 18:31:46 ]
Een heer met stijl
pi_62792193
Ah de 'vriendin' heeft weer wat geld overgemaakt voor Product Placement.
pi_62792279
Wat vind Lorena nou leuk aan Bing?
Een heer met stijl
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:36:20 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62792509
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb geen idee.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62793935
Kut aflevering vandaag zeg!
Anita en Rik
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:28:13 #6
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_62794384
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Z'n tapkraan, nou goed
pi_62794428
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_62794432
saaie aflevering vandaag
pi_62794809
Maar morgen komen de intressante lijnen aan bod,gelukkig!
pi_62796066
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef janimie het volgende:
saaie aflevering vandaag
x2
Zo niet.. dan toch!
pi_62798857
Lorena
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62800834
Ik moet vrijdag ff 4 afleveringen bijkijken
Aids.
pi_62801521
Geweldig nieuwe topic titel, de échte schurken zullen herinnerd worden! Tevens welkom Maxime Sanders, haar moet ik echter nog net even wat meer meemaken wil ik een concreet oordeel kunnen vellen over haar toevoeging.

Voor de rest weer eens saaie bedoening vandaag, gebeurt me weer net iets té vaak de laatste tijd. Super dat oma Josephine vertrekt, nu Floris en Vicky nog want die gaan er wat mij betreft met decor en al ook per direct achteraan. Plus Noud en Barbara want die nemen ze mee aangezien die zo onderhand ook echt wel behoorlijk uitgespeeld zijn wanneer ik voor mezelf spreek. Ik zou zo zeggen schrap die hele handel en creëer bijvoorbeeld een mooi Van Houten International kantoor, Jack estate, onderwereld omgeving en uitgaansgelegenheden decors met meer zendtijd voor de in mijn optiek wél interessante personages. Meer bedrijvigheid, onderwereld en concurrentie aan het adres van Ludo, want dat is toch wel waar wij allen met smart op zitten te wachten denk ik zo.

En dan nog even een laatste detail. Noud en Dex maar dan vooral Noud die in z'n pakkie moet onderhandelen de zakenman spelen staat hem totaal niet. Afschuwelijk vind ik dat, het is alsof een klein jochie naar een verkleedpartijtje gaat of met pappie en mammie op de familiefoto moet. Old style zoals ze die vroeger deden met kleine kinderen in pak en al.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 05:07:10 #14
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62801630
Ik kan me voorstellen dat als iemand klaagt over het werk dat Noud aflevert, dat de Noudster hem dan direct een ram op zijn bek geeft..

Jeetje wat is die Rik en Vicki verhaallijn ruk zeg... snel weer tijd voor Maxime en Irene, want dit is niet om aan te gluren... ook een fout om Willeke Alberti, die in de jaren 70 en 80 in grootse tv-series schitterde, nu een demente oma te laten spelen van een immer kwade Vicki.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:16:22 #15
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62805885
en alsof die kerel van dat bank/lening-gedoe nu ineens ja gaat zeggen tegen dat flutvoorstel van noud en dex, alleen omdat dex even 3 zinnen zegt. Waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren maar dat is zo
fijn!
pi_62807694
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef suus21 het volgende:
en alsof die kerel van dat bank/lening-gedoe nu ineens ja gaat zeggen tegen dat flutvoorstel van noud en dex, alleen omdat dex even 3 zinnen zegt. Waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren maar dat is zo
Diploma's of enige ervaring in het hovernier/klusschap is tegenwoordig ook niet van belang.
Ja hoor jongen, begin jij maar een gezellig bedrijfje, je hoeft totaal niets te laten zien ofzo. Gewoon een 'vlotte' babbel. Domme verhaallijn weer.

Verder...euh niet veel bijzonders te melden. Behalve dat Vicky echt ALTIJD op haar vader zeurt. Eerst zeuren dat ze haar vader wil vinden etc, nu heeft ze er 1tje. Doet ze niets anders dan tegen en over hem klagen. Verdorie, weer blij dat je hem nu hebt?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:51:23 #17
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62810104
vicky is echt ongeveer een van de meest irritante personages ooit en als actrice stelt ze helemaal nix voor, dat ze maar gaat studeren, kan me niet voorstellen dat ze ergens anders aan de slag zou kunnen...
fijn!
pi_62812887
Vicky kijkt altijd alsof ze moet poepen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62814762
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Vicky kijkt altijd alsof ze moet poepen.
Ja, Bing heeft daar ook last van. Zo'n ontevreden gezicht altijd, je zou dr een zak overheen trekken met een smiley erop.
pi_62815347
Ik volg al jaren Goede tijden slechte tijden, maar laatste jaren gaat het inderdaad zwaar achter uit, en helemaal betreft acteurs/actrices..
Als je het hebt inderdaad over personage Vicky... ja irritante personage, altijd maar klagen.
Maar Sjors erger ik me ook ziek aan, die nog steeds aan zogenaamde studie rechten zou zitten?
Alleen als ze het moeilijk heeft zoekt ze Bing weer eens op.. en Bing staat ook altijd weer voor haar klaar.. ook als hij net weer gelukkig is met een nieuw meisje, zodra Sjors verdrietig is, ja hoor, gaat Bing er weer heen. * Zucht *
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:26:22 #21
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62817558
Mooie opening!

Ik ben het weer eens met veel zaken eens die Mike Tuinstra en Heer_van_Bartolhoven melden.

Ik irriteer me nog het minste aan Dex en Noud. Ik heb echt een afkeer van Vicky, Floris en Rik en Anita op het moment. Dit gaat zo nergens over. Dat Rikki-kind is zo ongelooflijk bloedirritant!
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:42:48 #22
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_62821254
tvp
Shuffle up and deal!!!
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 21:17:32 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62822174
ik moet hier ook nog even inhaken.
pi_62823748
Vind Janine altijd het ergst, ze is altijd zuchtend en steunend in beeld. En dat zeikerige toontje er ook bij, bah.
Vicky, Sjors en Bing hebben inderdaad één ding gemeen: ze hebben maar één gezichtsuitdrukking, resp: bozig,pruilerig/chagrijnig/gepijnigd.
pi_62825076
Ben benieuwd hoe Ludo gaat reageren op zn zusje Voor de rest was het maar een saaie aflevering, wat was er ook alweer gebeurd?
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:11:40 #26
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62826630
Morgen wordt het niet saai.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_62826710
Ludo vs. Nick...

Spoilertijd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 65% gewijzigd door GSMboy op 31-10-2008 00:23:43 ]
pi_62834270
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:15 schreef GSMboy het volgende:
Ludo vs. Nick...

Spoilertijd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler he...ik krijg er beetje raar beeld bij.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:11:31 #29
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62834378
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die spoiler he...ik krijg er beetje raar beeld bij.
Het is iig wel plat uitgedrukt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_62834857
tvp

Ik kon me eerst nooit zo ergeren aan Barbaar, niet dat ik haar een geweldig personage vond, maar ze hoorde er gewoon bij. Maar nu Een beetje de bemoeizuchtige moraalridder uithangen tegenover Janine
know'm sayin?
word? word.
pi_62835619
Noud echt een puberraal jochie! Waarom gaat die niet terug naar school ofzo...
pi_62836195
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Ja idd, maar die kinderen gaan allemaal niet naar school. Nina, Noud, Vicky, Dex. Ik snap best dat er één of misschien twee gaan werken of voortijdig stoppen met hun studie, maar ze beginnen er niet eens aan
know'm sayin?
word? word.
pi_62836477
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:25 schreef alors het volgende:

[..]

Ja idd, maar die kinderen gaan allemaal niet naar school. Nina, Noud, Vicky, Dex. Ik snap best dat er één of misschien twee gaan werken of voortijdig stoppen met hun studie, maar ze beginnen er niet eens aan
nina een tasjes designer, zonder opleiding
noud =portier
vickt= iets bij de ronzenboom
dex==>????

geeft echt een realistisch beeld
pi_62836548
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:25 schreef alors het volgende:

[..]

Ze zijn wel allemaal geslaagd voor hun examen, daarna werd het zomervakantie, maar wat ze nu uitvoeren de hele dag?
Een heer met stijl
pi_62838313
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:36 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

nina een tasjes designer, zonder opleiding
noud =portier
vickt= iets bij de ronzenboom
dex==>????

geeft echt een realistisch beeld
Werkt Vicky bij de Rozenboom? Nee toch? Heeft ze in verleden wel gedaan maar nu volgens mij niet meer.
En Noud is ontslagen.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:04:33 #36
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62843941
In het kader van de topictitel:

Heerlijke scènes. Martine heeft Frits weer eens in de tang. Het samenspel tussen deze twee is altijd boeiend!

Ben ook wel benieuwd naar de confrontatie tussen Ludo en Marleen/Maxime.

Het is wel vervelend dat er zo vaak van die bestaande nummers gedraaid worden in plaats van de achtergrondmuziek. Dat is veel te overheersend en past steeds slechter bij de scènes. Als iemand sterft of trouwt, of nog beter; tijdens flashbacks aan geliefden kan ik zo'n muziek wel waarderen, maar niet als iemand in een huis inbreekt en dan ook nog eens een nummer met een tekst die er totaal niet bij past.
pi_62844037
Lorena is trouwens wel geniaal de laatste tijd.
Die word steeds beter en leuker.
Van Maxime weet ik niet zeker of ze wel zegt wie ze is.
Het zou toffer zijn dat het niet Ludo zijn zusje is maar iemand die het allemaal compleet faked.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62844563
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef nWo4Life het volgende:

Heerlijke scènes. Martine heeft Frits weer eens in de tang. Het samenspel tussen deze twee is altijd boeiend!

Ben ook wel benieuwd naar de confrontatie tussen Ludo en Marleen/Maxime.

Het is wel vervelend dat er zo vaak van die bestaande nummers gedraaid worden in plaats van de achtergrondmuziek. Dat is veel te overheersend en past steeds slechter bij de scènes. Als iemand sterft of trouwt, of nog beter; tijdens flashbacks aan geliefden kan ik zo'n muziek wel waarderen, maar niet als iemand in een huis inbreekt en dan ook nog eens een nummer met een tekst die er totaal niet bij past.
Mooi stukje
Ik heb de OP maar even uitgebreid, mensen die het gtst van die tijd niet kennen, hebben immers niets aan alleen foto's
Een heer met stijl
pi_62846636
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef nWo4Life het volgende:

Martine mét knot/opgestoken haar. Dat is zoals ik haar ken/leerde kennen.

En wat iemand al zei, ik hoop dat het niet echt Ludo's zusje is maar gewoon een neppert. Hehehe.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:30:38 #40
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62847866
Spannend!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:36:47 #41
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62848009
Had Laura niet eens ooit ook al iemand vermoord, een lijk dat gedumpt is (van Philip haar minnaar?) en waarna nooit meer een haan gekraaid heeft? Deed ze dat samen met Cleo, of Tessel?

Goede score voor de goedaardige oma die anders nooit iemand kwaad doet
pi_62848115
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Kruimeltje
pi_62848146
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Werkt Vicky bij de Rozenboom? Nee toch? Heeft ze in verleden wel gedaan maar nu volgens mij niet meer.
En Noud is ontslagen.
Nog erger.... Aleen Nina werkt dan . Degene die het geld minst nodig heeft (papa enzo...)
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:47:34 #45
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62848266
Zou toch jammer zijn als dit al de exit was van René. Zo'n verhaallijn als toen met dat mannetje van Ludo zou cool zijn. Dat ze het lichaam ergens dumpen, maar hij uiteindelijk nog blijkt te leven en terugkomt om zich te wreken.
pi_62851084
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:47 schreef Frey het volgende:
Dat ze het lichaam ergens dumpen, maar hij uiteindelijk nog blijkt te leven en terugkomt om zich te wreken.
Denken dat iemand dood is en het lichaam dumpen is nog geen eens zo gek lang geleden al een keer gedaan met Linda.
Mogen wel wat orginelers verzinnen imho om weer wat te herhalen

[ Bericht 5% gewijzigd door bobjuh op 31-10-2008 22:36:58 ]
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:33:38 #47
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62851179
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:30 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Denken dat iemand dood is en het lichaam dumpen is nog geen eens zo gek lang geleden al een keer gedaan met Linda
Maar dat was slecht uitgewerkt.
pi_62851313
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Maar dat was slecht uitgewerkt.
En je denkt dat ze het nu wel goed gaan doen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:40:58 #49
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62851399
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef bobjuh het volgende:

[..]

En je denkt dat ze het nu wel goed gaan doen
Nieuwe schrijvers en een beter personage daarvoor.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:42:21 #50
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62851437
Het was een geniale slotscene van René, die iedereen aan het wurgen was. Maar als dit nu al zijn dood was, zijn de makers oliedom.

Ik heb zo'n bang vermoeden dat de Desperate Housewives een pact sluiten. Ze houden vol dat ie gevallen was, en misschien was er wel niemand aanwezig, volgens hun.

Ik moet er nu al van walgen, kunnen we weer terug naar het "hey lieverdje, hey lieffie, de boze verkrachter is dood, zullen we er over praten met een kop thee?"
pi_62851483
Plaats anders even een linkje met de bermtourist Frey, dan snappen ze wel waar je het over hebt
Een heer met stijl
pi_62851716
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:40 schreef Frey het volgende:

[..]

Nieuwe schrijvers en een beter personage daarvoor.
Heb er nogsteeds weinig vertrouwen in maar we zullen zien.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Perico het volgende:
Ik heb zo'n bang vermoeden dat de Desperate Housewives een pact sluiten. Ze houden vol dat ie gevallen was, en misschien was er wel niemand aanwezig, volgens hun.
Volgens mij dat geen eens.
Ze raken in paniek en gaan de lijk verstoppen, vooral niet naar de politie gaan

[ Bericht 5% gewijzigd door bobjuh op 31-10-2008 23:03:48 ]
pi_62851856
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Heb er nogsteeds weinig vertrouwen in maar we zullen zien.

[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Perico het volgende:

Volgens mij dat geen eens.
Ze raken in paniek en gaan de lijk verstoppen, vooral niet naar de politie gaan
Neeee wat een kut verhaallijn wordt dat

Janine is blij dat ie dood is, Dorothea wil Laura beschermen, maar Baarbaara zal natuurlijk wel hele afleveringen gaan vol zeuren dat ze naar de politie moeten gaan
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_62851967
Hmm ik heb eigenlijk inderdaad weinig zin in een mutsenverhaallijntje
Een heer met stijl
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:16:13 #55
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62852438
Wat een zielig zooitje op dat forum van www.gtst.nl zeg.

Ik ging posten in het Herman Hogendoorn topic. Mijn eerste zin was dat Herman na Ludo mijn grote favoriet was van 18 jaar GTST. Daarna volgde een heel verhaal over Herman.

Vervolgens wordt mijn hele verhaal verwijderd omdat het teveel over Ludo zou gaan in plaats van Herman. Er zouden minstens 4 zinnen ofzo over Ludo gaan.
Dan wordt een topic gemaakt en daarin beklaag ik mij, maar die gare mod blijft volhouden. Zeg ik dat ze niet moet liegen, wordt het hele topic maar weer gesloten.

Flikker toch op.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:33:49 #56
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62852800
Mijn God, de huisvrouwen van Meerdijk zijn levensgevaarlijk! En hoe die René er op een gegeven moment bij stond: als een complete psychopaat te kijken. Van mij mag hij in de serie blijven. Met die vier wilde dames moet hij er voor oppassen dat ze hém niet gangbangen in plaats van andersom.
pi_62852826
@Frey

Ik sluit me daarbij aan, het wordt niet altijd eerlijk uitgewerkt. Ik heb jou bericht ook gelezen en daar was helemaal niks mis mee. Je vind Herman een goed personage al is Ludo dan je favoriet. Frits en Herman zijn mijn favoriet ten opzichte van Ludo maar ieder zijn mening toch? Ik vind dat je toch wel moet kunnen discussiëren en 1 vergelijking is niet misplaatst. Je had 1x Ludo staan en sprak niet eens over hem.

Mijn laatste 5 reacties of zo zijn ook weer verwijderd omdat het hun niet naar de zin was maar goed sommige hadden dan een vergelijking dus daar kan ik nog wel enigszins inkomen alhoewel ook ik het natuurlijk jammer vind. Je moet gewoon behoorlijk oppassen met wat je post daar tegenwoordig. Zelfs als de personages met elkaar in verhaallijn zijn verwikkeld.

Ik vond het een super aflevering vandaag, één van de beste van het seizoen. Weer eens een vlaag van dat oude criminele GTST wat de serie vroeger zo leuk maakte. Ik hoop dat René alsnog opstaat en de dames te grazen neemt!
SPOILER
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:41:28 #58
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62852939
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef nWo4Life het volgende:
En hoe die René er op een gegeven moment bij stond: als een complete psychopaat te kijken.
Haha, die blik in zijn ogen was geniaal. Het zou echt zo zonde zijn als dit al het einde is...
  zaterdag 1 november 2008 @ 06:47:33 #59
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62855789
De 4 mutsen krijgen het voor elkaar, om Noud als eerste klusje, René te laten inmetselen!

Die gast moet blijven, hij was echt compleet psycho, hij deed met Dorothea wat we allemaal wel al eens in ons hoofd hebben gehaald...
pi_62856243
pi_62857219
net ff gekeken omdat ik hoorde dat die kerel zou worden aangevallen. haha wat hilarisch! Laura zit waarschijnlijk nu weer eens in de pinarie voor het duwen van rené
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:23:54 #62
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62860943
wel leuk, alleen zo jammer dat het er altijd zo ontzettend nep uitziet
Conformists will be cast away by the tide of history
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:03:24 #63
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_62861692
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef BadBadPresident het volgende:
net ff gekeken omdat ik hoorde dat die kerel zou worden aangevallen. haha wat hilarisch! Laura zit waarschijnlijk nu weer eens in de pinarie voor het duwen van rené
Het zit in d;r genen. Eerst Robert, nu Rene.

Ooit werd ze zelf geduwd, en viel ze op een kandelaar. Was ze toen maar gestorven
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:10:02 #64
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62863007
Blijft gewoon geniaal om te zien hoe hij dat glas op zijn kop krijgt, even omkijkt en dan gewoon doorgaat.
pi_62864029
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:03 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Het zit in d;r genen. Eerst Robert, nu Rene.

Ooit werd ze zelf geduwd, en viel ze op een kandelaar. Was ze toen maar gestorven
Laura is inderdaad een personage die vooral in het verleden vaak moeite had zichzelf te beheersen, Robert door een Spiegel, Linda met zo een schildermesje, met Bowien de vijver in en natuurlijk Philip van Alphen met een koekenpan
Een heer met stijl
pi_62864071
Die GTST site wordt echt met de dag hipper, tegenwoordig kan je gewoon de sleutel van een eenvoudige kamer bekijken

Sleutel

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 01-11-2008 18:41:57 ]
Een heer met stijl
pi_62865118
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Laura is inderdaad een personage die vooral in het verleden vaak moeite had zichzelf te beheersen, Robert door een Spiegel, Linda met zo een schildermesje, met Bowien de vijver in en natuurlijk Philip van Alphen met een koekenpan
En ze had toen geloof ik met Cleo ook een vrouw laten verdwijnen, die gooiden ze toen nog samen de sloot in in een ingewikkeld tapijt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62866098
Tvp.
pi_62866552
Ik heb iig een nominatie gezien van slechtste scene van seizoen 2008/2009.
Wat een huttemut gedoe met René. Als je nu met 4 vrouwen ben, dan trap je die vent toch in zijn ballen, leg je zijn armen op zijn rug, smijt je hem op de grond en ga je met zn 4-en bovenop hem zitten? Jezus Mina.
pi_62882351
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 06:47 schreef Perico het volgende:
De 4 mutsen krijgen het voor elkaar, om Noud als eerste klusje, René te laten inmetselen!

Doet me denken aan Eastenders drie jaar geleden toen Dirty Den Watts door zijn vrouw Chrissie (ook niet de braafste) werd doodgeslagen en hem samen met Samantha Mitchell en Zoe Slater in de kelder van de kroeg begroef onder een speciaal aangelegd vloertje.

Wat de GTST-baddies betreft; Onno P Wassenaar was zo'n iemand die de keurige zakenman uithing maar ondertussen... En hij kwam ermee weg gezien het feit dat hij werd benoemd tot Zakenman van het Jaar (1994).
Opie betaalde de operatie van de kleine Guusje en vroeg Suzanne als tegenprestatie om heel lief te zijn, en wel voor het oog van de camera. Arthur vond dat niet om te lachen en ging tijdens een middagje golfen de confrontatie aan om zelf een pak rammel te krijgen. In 1997 verscheen Wassenaar weer in beeld toen hij Luigi Pavese, een ex-collega van Ludo; vermoordde nadat Daniel in contact met hem probeerde te komen. Ook de journalist Paul Huibrechts (gespeeld door Kayak-zanger Edward Reekers) moest eraan geloven nadat hij werd gedwongen om Daniel in de val te lokken. De rollen werden echter omgedraaid en OPW viel van het dak voor het oog van Guusje, met alle trauma's vandien. Een jaar later dook ie nog een keer op in Daniels nachtmerrie samen met Dian.
  zondag 2 november 2008 @ 15:22:25 #71
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62883304
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die GTST site wordt echt met de dag hipper, tegenwoordig kan je gewoon de sleutel van een eenvoudige kamer bekijken

Sleutel
Haha, maar dat zijn zeer standaard genummerde sleutels, je weet wel, bij een bouwmarkt haal je een setje 24 - 27 sleutels en je hebt toegang tot alles..

Ieder hotel heeft tegenwoordig iedere ruimte afgegrendeld met een chipkaart of magneetstrip-op-pasje systeem.. of je had op zijn minst een unieke Lips sleutel verwacht..

Rozenboom, Rozenboom, je bent niet beter dan Hotel Dendermonde...
  zondag 2 november 2008 @ 15:39:29 #72
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_62883619
tvp
  zondag 2 november 2008 @ 19:08:05 #73
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62888620
ik heb vrijdag met die Jack gepokerd! Heel gaaf..
fijn!
  zondag 2 november 2008 @ 19:18:06 #74
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62888882
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef suus21 het volgende:
pi_62890312
Wat een gaaf einde zeg.
Hoop alleen dat het geen lange zeiklijn wordt zonder einde
pi_62899425
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef Frey het volgende:

[..]

Haha, die blik in zijn ogen was geniaal. Het zou echt zo zonde zijn als dit al het einde is...
SPOILER
Een heer met stijl
pi_62900325
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:10 schreef Frey het volgende:
Blijft gewoon geniaal om te zien hoe hij dat glas op zijn kop krijgt, even omkijkt en dan gewoon doorgaat.
Vond het een beetje een Terminator moment.
Hoe ze hem met het glas slaat en hij achterom kijkt met die woeste blik in zijn ogen.
Was het eerste waar ik aan dacht
pi_62906118
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:35 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Vond het een beetje een Terminator moment.
Hoe ze hem met het glas slaat en hij achterom kijkt met die woeste blik in zijn ogen.
Was het eerste waar ik aan dacht
Ik vond het net een pop. Hij draaide zo vreemd om. Net als Chucky.
pi_62907392
En hoe hij Janine ook steeds aankeek met van die glimoogjes, waarom wordt zo iemand niet gewoon een onderdeel van de vaste cast?
Een heer met stijl
pi_62915585
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef suus21 het volgende:
haha waar dan?
pi_62915621
laatste nieuws:
SPOILER
pi_62916621
Kijk dit is nou de reden dat iedereen Nick veracht, hoe hij doet tegen zijn personeel, volkomen onterecht en onrechtvaardig, een klein verwend jongetje
Een heer met stijl
  maandag 3 november 2008 @ 20:18:47 #83
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62916860
Gaan ze er nou een hele aflevering over doen om te beslissen wat ze doen.
  maandag 3 november 2008 @ 20:24:01 #84
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62917032
Die is dus echt niet dood. Dat zou wel erg stom zijn.
pi_62917207
Wat een grap dit!

Die 4 vrouwen
  maandag 3 november 2008 @ 20:31:53 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62917236
Ja zie je wel, hij bewoog.
pi_62917248
*zucht*
Wat obvious, wat slecht.
  maandag 3 november 2008 @ 20:32:26 #88
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62917255
Dat wordt nog spannend.
pi_62917257
hahah - achja zand erover.
  maandag 3 november 2008 @ 20:35:11 #90
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_62917316
ik heb een flashback naar janine toen ze levend begraven werd en naar linda en morris.
Hummmzzzzzz zucht................... Niet echt een boeiende verhaallijn.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  maandag 3 november 2008 @ 20:39:47 #91
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62917404
Alhoewel sommige stukken erg overdreven waren en zelfs melig, moet ik toch wel toegeven dat ik geboeid heb gekeken. Het is in ieder geval spannender dan een hoop van de andere softe verhaallijnen. Ludo zou in zijn broek pissen als hij wist hoe de vrouwen van Meerdijk zijn. Hoezo moordenaar? Ik vind het super dat René nog bewoog. Hopelijk komt hij terug om wraak te nemen. Arme Laura, die vermoordt ze ook aan de lopende band.

Overigens doet deze verhaallijn enorm veel denken aan As The World Turns waar met regelmaat iemand (levend of dood) wordt begraven. Ook hier verloor de persoon in kwestie een bezitting tijdens het graven en keerde de 'dode' terug om wraak te nemen. Benieuwd wat GTST's invalshoek is.
pi_62917459
vind het trouwens wel weer uber naief allemaal.. iemand stoot zijn hoofd en je voelt geen pols wat doe je?

1. je belt 112
2. je gaat proberen te reanimeren

maar nee, ze begraven hem................. Barbara was toch doktersassistent? erg competent dan..
  maandag 3 november 2008 @ 20:44:36 #93
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62917521
Ben benieuwd of René dan toch verantwoordelijk zal zijn voor de exit van Dorothea.
pi_62917815
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:44 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd of René dan toch verantwoordelijk zal zijn voor de exit van Dorothea.
Het was ook haar armband die daar viel, toch?
pi_62918145
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het zou echt briljant zijn als ze haar laten stikken en dat Dorothea overal de schuld van krijgt en dat zij dan alleen in de cel beland
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 3 november 2008 @ 21:12:48 #96
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62918342
Het moment van hotelkamer tot begraven, had zo in Koefnoen gekund, wat slecht zeg
  maandag 3 november 2008 @ 21:16:57 #97
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62918464
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb ff gemist dat er uberhaupt een armband viel.
pi_62918965
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb ff gemist dat er uberhaupt een armband viel.
Het was een opvallende met grote zilveren schakels. Maar ik heb gemist wie van de dames hem verloor!
Ik ben níet geschikt als luchtverkeersleider
  maandag 3 november 2008 @ 21:40:54 #99
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62919242
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het was een opvallende met grote zilveren schakels. Maar ik heb gemist wie van de dames hem verloor!
Ik ben níet geschikt als luchtverkeersleider
Het kan best zijn dat ik toen net ff niet keek. ff een keer terugkijken dan.
pi_62919249
Barbara verloor het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')