Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vind Lorena nou leuk aan Bing?
Z'n tapkraan, nou goedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vind Lorena nou leuk aan Bing?
Diploma's of enige ervaring in het hovernier/klusschap is tegenwoordig ook niet van belang.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef suus21 het volgende:
en alsof die kerel van dat bank/lening-gedoe nu ineens ja gaat zeggen tegen dat flutvoorstel van noud en dex, alleen omdat dex even 3 zinnen zegt. Waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren maar dat is zo![]()
Ja, Bing heeft daar ook last van. Zo'n ontevreden gezicht altijd, je zou dr een zak overheen trekken met een smiley erop.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Vicky kijkt altijd alsof ze moet poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door GSMboy op 31-10-2008 00:23:43 ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:15 schreef GSMboy het volgende:
Ludo vs. Nick...
Spoilertijd:Die spoiler he...ik krijg er beetje raar beeld bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is iig wel plat uitgedrukt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die spoiler he...ik krijg er beetje raar beeld bij.
Ja idd, maar die kinderen gaan allemaal niet naar school. Nina, Noud, Vicky, Dex. Ik snap best dat er één of misschien twee gaan werken of voortijdig stoppen met hun studie, maar ze beginnen er niet eens aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Noud echt een puberraal jochie! Waarom gaat die niet terug naar school ofzo...
nina een tasjes designer, zonder opleidingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, maar die kinderen gaan allemaal niet naar school. Nina, Noud, Vicky, Dex. Ik snap best dat er één of misschien twee gaan werken of voortijdig stoppen met hun studie, maar ze beginnen er niet eens aan
Ze zijn wel allemaal geslaagd voor hun examen, daarna werd het zomervakantie, maar wat ze nu uitvoeren de hele dag?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, maar die kinderen gaan allemaal niet naar school. Nina, Noud, Vicky, Dex. Ik snap best dat er één of misschien twee gaan werken of voortijdig stoppen met hun studie, maar ze beginnen er niet eens aan
Werkt Vicky bij de Rozenboom? Nee toch? Heeft ze in verleden wel gedaan maar nu volgens mij niet meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:36 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
nina een tasjes designer, zonder opleiding
noud =portier
vickt= iets bij de ronzenboom
dex==>????
geeft echt een realistisch beeld
Mooi stukjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef nWo4Life het volgende:
In het kader van de topictitel:
Heerlijke scènes. Martine heeft Frits weer eens in de tang. Het samenspel tussen deze twee is altijd boeiend!![]()
Ben ook wel benieuwd naar de confrontatie tussen Ludo en Marleen/Maxime.
Het is wel vervelend dat er zo vaak van die bestaande nummers gedraaid worden in plaats van de achtergrondmuziek. Dat is veel te overheersend en past steeds slechter bij de scènes. Als iemand sterft of trouwt, of nog beter; tijdens flashbacks aan geliefden kan ik zo'n muziek wel waarderen, maar niet als iemand in een huis inbreekt en dan ook nog eens een nummer met een tekst die er totaal niet bij past.
Martine mét knot/opgestoken haar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef nWo4Life het volgende:
In het kader van de topictitel:
Heerlijke scènes. Martine heeft Frits weer eens in de tang. Het samenspel tussen deze twee is altijd boeiend!![]()
Kruimeltjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Noud echt een puberraal jochie! Waarom gaat die niet terug naar school ofzo...
Nog erger.... Aleen Nina werkt dan . Degene die het geld minst nodig heeft (papa enzo...)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Werkt Vicky bij de Rozenboom? Nee toch? Heeft ze in verleden wel gedaan maar nu volgens mij niet meer.
En Noud is ontslagen.
Denken dat iemand dood is en het lichaam dumpen is nog geen eens zo gek lang geleden al een keer gedaan met Linda.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:47 schreef Frey het volgende:
Dat ze het lichaam ergens dumpen, maar hij uiteindelijk nog blijkt te leven en terugkomt om zich te wreken.
Maar dat was slecht uitgewerkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:30 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Denken dat iemand dood is en het lichaam dumpen is nog geen eens zo gek lang geleden al een keer gedaan met Linda
En je denkt dat ze het nu wel goed gaan doenquote:
Nieuwe schrijvers en een beter personage daarvoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef bobjuh het volgende:
[..]
En je denkt dat ze het nu wel goed gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |