Heb er nogsteeds weinig vertrouwen in maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nieuwe schrijvers en een beter personage daarvoor.
Volgens mij dat geen eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Perico het volgende:
Ik heb zo'n bang vermoeden dat de Desperate Housewives een pact sluiten. Ze houden vol dat ie gevallen was, en misschien was er wel niemand aanwezig, volgens hun.
Neeee wat een kut verhaallijn wordt datquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:51 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Heb er nogsteeds weinig vertrouwen in maar we zullen zien.
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 22:42 schreef Perico het volgende:
Ik heb zo'n bang vermoeden dat de Desperate Housewives een pact sluiten. Ze houden vol dat ie gevallen was, en misschien was er wel niemand aanwezig, volgens hun.
Volgens mij dat geen eens.
Ze raken in paniek en gaan de lijk verstoppen, vooral niet naar de politie gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, die blik in zijn ogen was geniaal. Het zou echt zo zonde zijn als dit al het einde is...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef nWo4Life het volgende:
En hoe die René er op een gegeven moment bij stond: als een complete psychopaat te kijken.
Het zit in d;r genen. Eerst Robert, nu Rene.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef BadBadPresident het volgende:
net ff gekeken omdat ik hoorde dat die kerel zou worden aangevallen. haha wat hilarisch! Laura zit waarschijnlijk nu weer eens in de pinarie voor het duwen van rené
Laura is inderdaad een personage die vooral in het verleden vaak moeite had zichzelf te beheersen, Robert door een Spiegel, Linda met zo een schildermesje, met Bowien de vijver in en natuurlijk Philip van Alphen met een koekenpanquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het zit in d;r genen. Eerst Robert, nu Rene.
Ooit werd ze zelf geduwd, en viel ze op een kandelaar. Was ze toen maar gestorven
En ze had toen geloof ik met Cleo ook een vrouw laten verdwijnen, die gooiden ze toen nog samen de sloot in in een ingewikkeld tapijt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laura is inderdaad een personage die vooral in het verleden vaak moeite had zichzelf te beheersen, Robert door een Spiegel, Linda met zo een schildermesje, met Bowien de vijver in en natuurlijk Philip van Alphen met een koekenpan
quote:Op zaterdag 1 november 2008 06:47 schreef Perico het volgende:
De 4 mutsen krijgen het voor elkaar, om Noud als eerste klusje, René te laten inmetselen!![]()
Haha, maar dat zijn zeer standaard genummerde sleutels, je weet wel, bij een bouwmarkt haal je een setje 24 - 27 sleutels en je hebt toegang tot alles..quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die GTST site wordt echt met de dag hipper, tegenwoordig kan je gewoon de sleutel van een eenvoudige kamer bekijken![]()
Sleutel
quote:Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef suus21 het volgende:
ik heb vrijdag met die Jack gepokerd! Heel gaaf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |