abonnement Unibet Coolblue
pi_78346609


Een verlepte, egoïstische, arrogante, leugenachtige, hypocriete trut die altijd met 2 maten meet, haar schuld zo weet te minimaliseren en vervolgens anderen de schuld van haar daden geeft, wie altijd de hand boven het hoofd werd gehouden, die mensen kapot wist te maken en vervolgens altijd vrolijk door ging met haar eigen leventje is nu zelf eindelijk na 10 afgrijselijk lange jaren van haar voetstuk gevallen.

Ze wordt uitgekotst, vermeden, met de nek aangekeken en beschimpt. Volkomen rechtvaardig in mijn ogen, net of de grootste pestkop van de klas eens flink terug wordt gepakt

Geniet ervan hoe dit afgrijselijke wezen door het slijk wordt gehaald en uiteindelijk (naar wat ik hoop) voorgoed uit deze soap verdwijnt. Wat vervolgens weer lijdt tot het herleven van het succes van de soap.
Een heer met stijl
pi_78346624
Oei wie was er eerder?
Een heer met stijl
pi_78347129
Nieuwe spoilers voor maandag 1 t/m vrijdag 12 maart:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78347273
Jammer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
pi_78347771
Wordt dat een nieuwe acteur of een van de oude?

Als Barbara zo ziek is in haar hoofd, dan moet ze maar naar de plaatselijk psychiater gaan
pi_78347782
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

[quote]Dit is geen argument, een ongelijkwaardige relatie ligt natuurlijk aan hoe mensen van nature zijn. Als een dominante man zijn vrouw beknot en beperkt zeg ik ook niet 'hij is nu eenmaal van nature een domintante man die weet wat ie wil daarom lijkt het ongelijkwaardig, maar is het eigenlijk gelijkwaardig'
Het gaat om de balans tussen het eigen karakter en hoe je je wilt aanpassen aan je partner. Hier speelt meer je ontwikkeling mee en ook het respect voor je partner.

[..]
quote:
Wat een ongelooflijke bekrompen en kortzichtige redenatie dat een vrouw het thuis meestal voor het zeggen heeft in een gelijkwaardige relatie. En nog ouderwetser om te zeggen dat een man een vrouw aan zich bindt en niet andersom.
En toch is het zo, heeft niet veel met kortzichtigheid te maken. Mannen passen zich sneller aan in een gezin als ze een rustig gezinsleven willen, vooral als ze een redelijke vrouw hebben. En v.w.b. het aan elkaar binden, geldt voor beiden in een evenwichtige relatie waar geen van beiden (vooral financieel) afhankelijk zijn van elkaar.
[..]
quote:
Ik vroeg me al af waar je sympathiën jegens hem vandaan kwamen
Whehe, nee hoor het is hooguit een constatering, ik word er niet warm van. Ik vind Ludo als man wel interessanter.
[..]
quote:
Ik zeur heel veel en zoveel ik wil, laten we daar alvast mee beginnen. En ik bespeur hier weer een eenzijdige kijk op de gemiddelde vrouw en de typische hollandse man. Dit is niet zoals het is, maar zoals jij het ziet of vind dat het zou moeten. Wetenschappelijk is dit iig niet te staven. Voor dat gedoe over je ijskonijn verwijs ik je graag naar mijn eerste reactie in deze post over een dominante man.
Nou dan zeur je toch een end weg. Het is gewoon zo dat vrouwen de dienst uitmaken in huis, tenzij een man een bullebak is natuurlijk, dan houdt het al op, maar daar hebben we een benaming voor. Ik hoef niets wetenschappelijk te staven, nergens voor nodig.
[..]
quote:
Als een echtpaar beiden een topbaan heeft, alleen mept de heer des huizes elke avond zijn vrouw in elkaar, lijkt me dus niet gelijkwaardig, dit klopt dus al niet
We hebben het niet over in elkaar meppen, want dan is het niet gelijkwaardig in de juiste context.
[..]
quote:
Of dit omgekeerd ook gold, kan ik zo 1,2,3 niet zeggen.
Volgens mij was het andersom niet zo vaak het geval. Hij had koken als hobby, dus hij kookte vaak.
[..]

quote:
Haar ogen tolden alleen wel elke keer naar het plafond als ie weggeroepen werd.
Nou dat viel wel mee, je weet hoe dat gaat, een arts moet altijd beschikbaar zijn, denkt men, tsja het leven van een arts gaat niet over rozen.
[..]
quote:
Tuurlijk maar als ze 40% van de tijd lief en hij 60% van de tijd, dan klopt alles wat je hierboven zegt, alleen voldoet het niet aan het predikaat gelijkwaardig.
Gelijkwaardig wil niet zeggen dat het perse 50/50 moet zijn, het gaat erom dat het geven en nemen een beetje in balans is, de ene keer is het meer geven dan nemen, en andersom, en zelfs dan hoort het niet afgemeten te worden.
[..]
quote:
En jij spant de kroon, duidelijk het voorbeeld van iemand die de emancipatie eenzijdig begrepen heeft met je theorie over hoe de gemiddelden zouden zijn in Nederland.
Ik span de kroon? zeker.
[/quote]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_78347838
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oei wie was er eerder?
Maakt niet uit, jij was aan zet, ik wist alleen niet of je zou openen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_78347899
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef bloodymary het volgende:
Wordt dat een nieuwe acteur of een van de oude?

Als Barbara zo ziek is in haar hoofd, dan moet ze maar naar de plaatselijk psychiater gaan
Nou ze is al beter, want ze weet nu weer dat het niet kon wat ze gedaan heeft. Ik word ziek van Barbara.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:13:53 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78348020
terugvindafgang
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78348319
Elke dag rond 10:30 op RTL Lounge de aflevering van RTL4 20:00

Ik kan alleen zeggen het wordt spannend

Er gaat iets tussen Nina,dex en Martijn gebeuren

Wat gaat er gebeuren vanavond??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door Stephan1237 op 23-02-2010 16:29:04 ]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:21:39 #11
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_78348336
TerugVindPsychiatertje
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_78348390
Ik hoop dat ze 5 maart echt een hoop van de lopende verhaallijnen afronden, want het is wel weer dramatisch slecht allemaal...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78348641
Hulde voor de OP!
Aids.
pi_78348702
OP
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:34:27 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78348840
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vervolgens weer lijdt tot het herleven van het succes van de soap.
Nou het lijden is hierna hopelijk voorbij.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78348847
pi_78348868
De spoilers . Ik zie toch een paar verrassende dingen..
pi_78349107
even een tvp-je
pi_78349719
Spoilers zien er goed uit
pi_78349841
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef bloodymary het volgende:
Wordt dat een nieuwe acteur of een van de oude?
De oude
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:24:17 #21
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_78350862
Spannende spoilers!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:29:19 #22
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_78351063
R.i.p. Barbaar!

Charlotte Azijn had veel eerder de beslissing moeten nemen om Barbaar te gronde te richten.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:30:28 #23
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_78351113
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:24 schreef Starlie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat had ik al veeeeel eerder verwacht. Ik denk dat iedereen het nog eerder aan ziet komen dan de scriptschrijvers zelf
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:31:43 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78351157
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:


Professionele hulp nodig hebben wil niet zeggen dat je psychisch faalt, je hebt psychologen en psychiaters. Een psyichiater is er voor mensen die 'ziek in hun hoofd zijn', psychologen zijn er voor mensen die behoefte te hebben aan bijvoorbeeld verwerking en reflectie in dit geval, een luisterend oor om de zaken weer op een rijtje te zetten.
Wat is het verschil tussen een psycholoog en een psychiater?
Een psycholoog heeft een universitaire opleiding in de gedragswetenschappen (Psychologie) gevolgd en heeft zich tijdens deze studie toegelegd op een deelgebied van de psychologie, bijvoorbeeld arbeidspsychologie, sociale psychologie of klinische psychologie (studie van de mens die kampt met een psychologisch probleem). Na het afstuderen heeft de psycholoog zich nog toegelegd op een onderdeel van de klinische psychologie bijvoorbeeld gedragstherapie of eerstelijnspsychologie.

Een psychiater heeft een medische wetenschap (Geneeskunde) gestudeerd en heeft zich na zijn studie als arts toegelegd op de psychiatrie (studie van de mens die kampt met zeer ernstige psychologische problematiek). Hij mag uit hoofde van zijn beroep medicijnen voorschrijven. Bron: http://www.ptg.nl/faq.php

En verder: wij verschillen van mening en zoals ik al aangaf: nog een keer uitleggen heeft geen zin
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:33:06 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78351222
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')