Hoezoquote:
Dat vond ik ook al.quote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Die chagerijnige acteert wel het beste van de 3...
Jammer dat ze geen panda (lees: gothicslet) van haar hadden gemaaktquote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Die chagerijnige acteert wel het beste van de 3...
Zijn erectieproblemen al aan de orde geweest in GTST? Ideaal moment.quote:Op maandag 7 november 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
die Robert heeft ook echt de ruggengraat van een pissebed.... niks veranderd, die man![]()
Nouquote:Op maandag 7 november 2005 20:28 schreef Zhenar het volgende:
Die secretaresse gaat zó Janine aanvallen.![]()
Anders brengen ze haar niet zo in beeld. Ze heeft teveel persoonlijkheid om een achtergrondmeisje te zijn.quote:
Van mij mag Linda door de pleequote:Op maandag 7 november 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
Ludo zal wel blij zijn: na al die jaren eindelijk weer een kantoor.... én daarbij zijn eigen Hannie
over die kids: die meiden zijn nog wel te doen, maar dat joch is om door de plee te spoelen
leuke timing, aangezien Barbara hetzelfde lot wachtquote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Binnenkort gaat Janine dreigbrieven krijgen. Wacht maar af!![]()
Wat een oordeel heeft iedereen al over die kutkinderen. Je kan er helemaal niets zinnings over zeggen, dat zien we wel over een paar maanden of ze een toevoeging zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
Ludo zal wel blij zijn: na al die jaren eindelijk weer een kantoor.... én daarbij zijn eigen Hannie
over die kids: die meiden zijn nog wel te doen, maar dat joch is om door de plee te spoelen
Nou die kut met dat rare haar is irritantquote:Op maandag 7 november 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een oordeel heeft iedereen al over die kutkinderen. Je kan er helemaal niets zinnings over zeggen, dat zien we wel over een paar maanden of ze een toevoeging zijn.
Als dat zo is mag ze van mij helemaal weg ook, krijg je weer dat baby gezeikquote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef Cheesecake het volgende:
Was dat even een tegenvaller voor Ludo. Denkt 'ie dat 'ie papa wordt, blijkt het van vriend Ray te zijn. Ik ben benieuwd wat Janine er mee gaat doen, maar ik denk eigenlijk wel dat ze het houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |