Ik ook wel een beetje. Ik wil Laura echt niet uit de serie, maar ze hoort gewoon bij Robert.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Net pas de cliffhanger gezien, ik hoopte stiekem echt dat Laura en Sil met Robert mee zouden gaan
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:50 schreef donpsp het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezocht: gtst cliffhanger afl. + de vervolg afl.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:50 schreef donpsp het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezocht: gtst cliffhanger afl. + de vervolg afl.
Nee inderdaad, de cliffs van de eerste seizoen waren ook niet bijzonder spectaculair, maar qua verhaallijnen waren ze goed, zie de cliff van seizoen 2, een echte climax. Wat dat betreft was die hele ontvoering van Barbara en Vicky weer overdreven en die val van Rik en Anita ook, alleen dat Charlie eindelijk vertelt heeft dat Valentijn nog leeft vond ik verhaaltechnisch een beetje spannend.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:14 schreef kevke1990 het volgende:
Ik vond de cliffhanger totaal geen bagger!
Ik vond Charlie gewoon geweldig in de volledige aflevering en misschien was de val misschien wel nep, maar toch vind ik het spannend!
Het moet toch niet elk jaar vol met explosies en brandjes zitten?
Maar wat zal Ludo ervan vinden.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu heeft Nick direct ook wat meer sympathie als Jack terugkomt.
Inderdaad, maar Charlie en Jack hebben het samen gedaan, wellicht houdt hij Jack niet volledig verantwoordelijk..;)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop