quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef GSMboy het volgende:
En Fos kan niet alleen samen met Noud CD's kopieeren, en schoolcomputers hacken, maar ook ID-kaarten vervalsen..
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/prive/home/idfosennina.xml
Nina of Fos is illegaal in NL volgende het ID nummer...?
Die heb ik zo over 15 min. binnen hopelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Frey het volgende:
Ik wacht op de Avrogids met daarin de cliff foto met Vadim.
Ja ze komt vanavondquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:29 schreef GSMboy het volgende:
Ze komt helemaal niet morgen, maar vanavond al Otmed...
Of het tegenbeeld van Ludo zelf.
Lijkt mij ook wel. en misschien ook qua lengte? Ben wel benieuwd hoe het af gaat lopen.. Bing is de laatste tijd best saai..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:40 schreef GSMboy het volgende:
Jup, je ziet iemand in leeuwenkostuum (Vadim dus) iemand neersteken. Zal wel Bing zijn, zie wat wat zwarts bij de helm bij zijn oor.
Ik zal de scene volgende week vrijdag goed bekijken om te kijken naar verschillen tussen Bing en Jack in hun romeinse-kostuum.
Moet wel wat verschillends tussen zitten, lijkt me.
De laatste tijdquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Bing is de laatste tijd best saai..
Nou, toen met die oude vriendin van hem die hij uit de gevangenis had geholpen, dat vond ik wel een leuke verhaallijn..quote:
Dat was in mei 2006.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou, toen met die oude vriendin van hem die hij uit de gevangenis had geholpen, dat vond ik wel een leuke verhaallijn..
Oke oke, maar de laatste tijd is een ruim begrip he.. Maar ben het ermee eens dat de lijn " Bing" niet echt spannend is, zelfs niet nu Sjors vreemd is gegaan..quote:
De laatste tijd is al meteen een stuk minder ruim als je bedenkt hoe lang Bing al in gtst zitquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Oke oke, maar de laatste tijd is een ruim begrip he.. Maar ben het ermee eens dat de lijn " Bing" niet echt spannend is, zelfs niet nu Sjors vreemd is gegaan..
En dan een wat ouder personage erinquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:02 schreef Otmed het volgende:
[..]
Maargoed, boeiend. Bing is saai en mag van mij wel weg.
Jaquote:
Een nieuw personagequote:
Ik zeg: Martine + een nieuwe.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Een nieuw personage![]()
En als Martine terugkomt, niet weer strijd met Ludo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |