In het begin geloof ik, door de Noudsterquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wanneer werd dat 'Alladin' nou gezegd? In het begin misschien? Ik kwam er te laat in.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zag het ja Taffie was best geilquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef alors het volgende:
Hij speelde net nog op ned 3 smooth playa Aziz in Loverboy.. Wegwerker, tovenaar, rechercheur, smooth playa, Aydin kan het allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zag het ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef alors het volgende:
Hij speelde net nog op ned 3 smooth playa Aziz in Loverboy.. Wegwerker, tovenaar, rechercheur, smooth playa, Aydin kan het allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo boeiend is het nuquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef Otmed het volgende:
Dat zijn verdomde naam zelfs in de TT mag staan. Een schande.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:02 schreef alors het volgende:
Nog meer over Aydin..
Hier is ie vrouwelijk..
http://www.imdb.com/name/nm1907260/
..en zn dubbelganger is mannelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.imdb.com/name/nm1665041/
Toen roeleerde het, toen was alles nog origineel en verfrissend, gtst is nu echt een karikatuur van zichzelf gewordenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:04 schreef Chryzis het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dFKgiAdjk4E
GTST in 1992
De actie! en die achtergrondmuziek!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Prins Aliquote:
Nina.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:10 schreef GSMboy het volgende:
Maar wie stond nou eigenlijkinhet bos bij Morris in de stukje voor morgen?
Iemand een idee?
Emma of Nina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop