In het begin geloof ik, door de Noudsterquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wanneer werd dat 'Alladin' nou gezegd? In het begin misschien? Ik kwam er te laat in.![]()
Ik zag het ja Taffie was best geilquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef alors het volgende:
Hij speelde net nog op ned 3 smooth playa Aziz in Loverboy.. Wegwerker, tovenaar, rechercheur, smooth playa, Aydin kan het allemaal
Ik zag het ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef alors het volgende:
Hij speelde net nog op ned 3 smooth playa Aziz in Loverboy.. Wegwerker, tovenaar, rechercheur, smooth playa, Aydin kan het allemaal
Zo boeiend is het nuquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef Otmed het volgende:
Dat zijn verdomde naam zelfs in de TT mag staan. Een schande.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:02 schreef alors het volgende:
Nog meer over Aydin..
Hier is ie vrouwelijk..
http://www.imdb.com/name/nm1907260/
..en zn dubbelganger is mannelijk
http://www.imdb.com/name/nm1665041/
Toen roeleerde het, toen was alles nog origineel en verfrissend, gtst is nu echt een karikatuur van zichzelf gewordenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:04 schreef Chryzis het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dFKgiAdjk4E
GTST in 1992
De actie! en die achtergrondmuziek!
Nina.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:10 schreef GSMboy het volgende:
Maar wie stond nou eigenlijkinhet bos bij Morris in de stukje voor morgen?
Iemand een idee?
Emma of Nina?
heel grappig is het feit dat de knul die de aankondiging doet van de band, de stem is van de Nederlandse Disney Aladdin: Bart Boschquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:04 schreef Chryzis het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dFKgiAdjk4E
GTST in 1992
De actie! en die achtergrondmuziek!
Die komt zich bezighouden met de illegale DVD-handel van Fos.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:59 schreef Pelgrim het volgende:
Wat komt die Ayden eigenlijk doen?
o.a.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die komt zich bezighouden met de illegale DVD-handel van Fos.
Die wilde Ludo aanpakken dacht ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:30 schreef fresta het volgende:
Maar wat heeft Dian ermee te maken dan? die belde ayden toch op?
Of niet... Bing voegt echt niets toe aan GTST behalve de ideale schoonzoon en speelpop van Dorothea.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja Bing, breng Barbara naar huis en krijg een dodelijk ongeluk, waarbij jezelf het wel overleeft.
Bing is nog iemand die niet bedorven is door al teveel zeiklijntjes.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Of niet... Bing voegt echt niets toe aan GTST behalve de ideale schoonzoon en speelpop van Dorothea.
Dat is ook de enige verhaallijn vandaagquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing is nog iemand die niet bedorven is door al teveel zeiklijntjes.
Trouwens deze aflevering is stukken beter dan de vorige 2, waar de Ludo-factor niet goed voor kan zijn![]()
Dat was echt zo stomquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor dat is natuurlijk de enige andere deur in het huis!![]()
Bespottelijk gewoon weer![]()
Barbara stinkt meer dan de grootste stinkerd op dit moment, drommels wat een graf-takke-hoer zegquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara stinkt meer dan de grootste stinkerd op dit moment, drommels wat een graf-takke-hoer zeg![]()
Ik vind het wel een goed acteur.quote:
Was dat voor mij bedoeld?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:29 schreef pberends het volgende:
Ah, doet Morris toch wat Bar wil, en is het nog niet goed...
zal dat prive ook zo zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi stop maar met hem Janine, je zeikt toch meer op hem dan dat je hem neukt.
Mijn theorie, aangezien ze al haar frustraties in de vorm van gezeik kwijt kan in de soap, blijft in hun prive tijd alleen dat andere over, dus dat zit wel goed voorlopigquote:
Nee, voor Bar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was dat voor mij bedoeld?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Janine die Ludo weer dumpt het zou andersom moeten zijn dat zou pas echt tof zijn.
Ludo zou moeten zeggen of jij laat mij me gang gaan of jij kant oprotten.
Haha klopt en toen ging er ineens een alarm af toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:25 schreef Frey het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Ludo en Janine in het begin zelfs een keer samen gingen inbreken.
quote:You Again? No matter how many times a character in their lives returns from the dead, soap characters will always act completely stunned when this event happens, even if the shocked person himself has also returned from the dead at one point. Never more evident than with DAYS' Jack Deveraux, who has returned from the dead four times, three of those within a one-year period, each time to a greater level of shock from wife Jennifer.
Het ABC der soapclichés.
Jammer dat ONM niet meer om half 8 is, anders had ONM misschien wel meer kijkers dan GTSTquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:50 schreef Iwan1976 het volgende:
De aflevering van gisteren trok slechts 1.085.000 kijkers en is daarmee, op de kerstaflevering na (733.000 kijkers), de slechtst bekeken aflevering van dit seizoen. In vergelijking met de best scorende (eerste) aflevering van dit seizoen (1.946.000 kijkers) betekent dit dus bijna een halvering!
Ludo's 'dood' stond garant voor hoge kijkcijfers, dus ik stel voor om hem nog een paar keer om zeep te helpen dit seizoen. De geloofwaardigheid hebben de schrijvers seizoenen geleden al het raam uitgegooid, dus da's geen probleem. Hun Amerikaanse collega's bij 'Days Of Our Lives' flikten het kunstje al eerder.
[..]
ONM heeft al een Messias.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:26 schreef Frey het volgende:
Misschien een beetje afkijken van Westenwind en Morris laten kruisigen![]()
Tijd dat Jack en Martine iets krijgenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:49 schreef Dizer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=63owoBrn01M&mode=related&search=
Charlie vond Jack al vanaf het begin een lekkerding. Wie weet wordt het nog wat tussen die twee!
je hebt gewoon niks gemist.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:22 schreef Mss het volgende:
Ik heb 2 afleveringen gemist (donderdag en vrijdag), kan iemand even een samenvatting geven?
* Heer_van_Bartolhoven denkt met lady-wrb meequote:Op zondag 14 januari 2007 09:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je hebt gewoon niks gemist.
t was gewoon tijdvulling
* lady-wrb denkt met weemoed terug aan de tijd toen gtst nog de moeite van het kijken waard was
De laatste tijd was de meeste spanning te vinden op de deurklink van Morris' kamer.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:54 schreef BettyR het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Nien Morris vermoord. Beetje spanning misschien nog.
Dat was alweer een tijdje geleden. Nu is de spanning weer hoog op de dvdtjes, waardoor de stroom steeds uitvalt.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De laatste tijd was de meeste spanning te vinden op de deurklink van Morris' kamer.
Poging om GTST realistisch te makenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef bar_rel het volgende:
Dat staat ook in mijn agenda.
Al die zwangerschappen, bahquote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Poging om GTST realistisch te maken?
Ik word doodziek van die kind verhaallijntjes. Sil en Valentijn zijn ook al zo dodelijk saai.quote:
Ooit van bewijs gehoord?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
Waarom wordt Ludo niet opgepakt...
hij is een ontvoerder en 5 pogingen tot moord!
ik haat dat personage echt. het was leuker geweest als hij voorgoed dood gebleven wasquote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
Waarom wordt Ludo niet opgepakt...
hij is een ontvoerder en 5 pogingen tot moord!
5 getuigen, teringveel bewijs dus.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ooit van bewijs gehoord?![]()
Dat is geen bewijsquote:Op maandag 15 januari 2007 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
5 getuigen, teringveel bewijs dus.
Robert denkt ook al dat dat bewijs isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs![]()
Bovendien wij weten als kijker dat Ludo erachter zit, op die boot hebben ze het helemaal niet gezien.
5 getuigen zijn erg veel bewijs hoor, of ze moeten een apart Meerdijkse grondwet hebbenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs![]()
Bovendien wij weten als kijker dat Ludo erachter zit, op die boot hebben ze het helemaal niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |