Barbara stinkt meer dan de grootste stinkerd op dit moment, drommels wat een graf-takke-hoer zegquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara stinkt meer dan de grootste stinkerd op dit moment, drommels wat een graf-takke-hoer zeg![]()
Ik vind het wel een goed acteur.quote:
Was dat voor mij bedoeld?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:29 schreef pberends het volgende:
Ah, doet Morris toch wat Bar wil, en is het nog niet goed...
zal dat prive ook zo zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi stop maar met hem Janine, je zeikt toch meer op hem dan dat je hem neukt.
Mijn theorie, aangezien ze al haar frustraties in de vorm van gezeik kwijt kan in de soap, blijft in hun prive tijd alleen dat andere over, dus dat zit wel goed voorlopigquote:
Nee, voor Bar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was dat voor mij bedoeld?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Janine die Ludo weer dumpt het zou andersom moeten zijn dat zou pas echt tof zijn.
Ludo zou moeten zeggen of jij laat mij me gang gaan of jij kant oprotten.
Haha klopt en toen ging er ineens een alarm af toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:25 schreef Frey het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Ludo en Janine in het begin zelfs een keer samen gingen inbreken.
quote:You Again? No matter how many times a character in their lives returns from the dead, soap characters will always act completely stunned when this event happens, even if the shocked person himself has also returned from the dead at one point. Never more evident than with DAYS' Jack Deveraux, who has returned from the dead four times, three of those within a one-year period, each time to a greater level of shock from wife Jennifer.
Het ABC der soapclichés.
Jammer dat ONM niet meer om half 8 is, anders had ONM misschien wel meer kijkers dan GTSTquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:50 schreef Iwan1976 het volgende:
De aflevering van gisteren trok slechts 1.085.000 kijkers en is daarmee, op de kerstaflevering na (733.000 kijkers), de slechtst bekeken aflevering van dit seizoen. In vergelijking met de best scorende (eerste) aflevering van dit seizoen (1.946.000 kijkers) betekent dit dus bijna een halvering!
Ludo's 'dood' stond garant voor hoge kijkcijfers, dus ik stel voor om hem nog een paar keer om zeep te helpen dit seizoen. De geloofwaardigheid hebben de schrijvers seizoenen geleden al het raam uitgegooid, dus da's geen probleem. Hun Amerikaanse collega's bij 'Days Of Our Lives' flikten het kunstje al eerder.
[..]
ONM heeft al een Messias.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:26 schreef Frey het volgende:
Misschien een beetje afkijken van Westenwind en Morris laten kruisigen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |